Moet je jezelf maar insmerenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben verbrand vandaagIn de schaduw
wie-neukt-wie is al zoooo 100 topics geledenquote:
Kijk, da's een goeie maatstaf. Kijken hoeveel punten er nu verzameld kunnen worden en over een tijdje!quote:
Wel gedaan. Maar nooit gedacht dat het in de schaduw ook zo hard gingquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----
Herrie maken, tot later![]()
Moet je maar eens kleren aantrekkenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben verbrand vandaagIn de schaduw
Ow, dus we gaan van neuken naar daten?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
wie-neukt-wie is al zoooo 100 topics geleden
Je kunt het maar vast gehad hebben hequote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moet je maar eens kleren aantrekken
[..]
Ow, dus we gaan van neuken naar daten?
Dat is de gebruikelijke volgorde toch? Eerst kijken welk vlees je in huis haalt voor je gaat daten?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moet je maar eens kleren aantrekken
[..]
Ow, dus we gaan van neuken naar daten?
Weet je wel gelijk of het de date überhaupt waard isquote:
preciesquote:Op maandag 19 mei 2014 22:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Weet je wel gelijk of het de date überhaupt waard is
Nu ik erover nadenk is dat ook wel vaak mijn tactiek geweestquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kijk, da's een goeie maatstaf. Kijken hoeveel punten er nu verzameld kunnen worden en over een tijdje!
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:52 schreef Fascination het volgende:
Ja hoor, jas mn naamtopic er maar zo snel doorheen.
Ik heb eigenlijk nooit een tactiek gehadquote:Op maandag 19 mei 2014 22:54 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk is dat ook wel vaak mijn tactiek geweest
Ik denk het. Tijn stond op 1, daarna sedan, dan ik en verder heb ik niet gekeken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh heb ik dat lijstje weer niet gekregen?
quote:[ afbeelding ] Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik keek niet verder dan mezelf. Jij was nog na mij geloof ik
Ik keek niet verder dan mezelf. Jij was nog na mij geloof ikquote:Op maandag 19 mei 2014 22:55 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk het. Tijn stond op 1, daarna sedan, dan ik en verder heb ik niet gekeken.
quote][ afbeelding ] Op maandag 19 mei 2014 22:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb die ook gemist denk ikHoelang moet ik nog wachten?
Dat kan nooit, ik post hier al veel langer dan jij.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan nooit, ik post hier al veel langer dan jij.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou eens inkomenquote:
Ga je helemaal terug naar vroeger?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat kan nooit, ik post hier al veel langer dan jij.
Wat een kut lijstje.
Ik maak zelf wel een lijstje
Die was inderdaad erg makkelijk. Maar ja, na de eerste seconde ben ik dat vast weer vergeten.quote:
Tactiek, volgordelijkheid, logica, vanzelfsprekendheid.. Wat je wilquote:Op maandag 19 mei 2014 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit een tactiek gehad
Sorry buuf, ik ben nu eenmaal nogal egocentrisch buiten het bed.quote:
[..]
Hoe ver?quote:
Je posttijd is toch geen maatstaf? Je droogstand toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:58 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry buuf, ik ben nu eenmaal nogal egocentrisch buiten het bed.
[..]
Dat kan nooit, ik post hier al veel langer dan jij.
Wat een kut lijstje.
Ik maak zelf wel een lijstje
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je posttijd is toch geen maatstaf? Je droogstand toch?
p.s. Ik heb een ander account gehad wat al zo'n 5 jaar terug aangemaakt is roy. Ik zit hier ook al een tijdje dus.
Oh dus omdat ik geneukt heb word ik nu genaaid.
Lekker weer dan
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe ver wil je hem hebben?
Insert Fax smiley
Oh dus omdat ik geneukt heb word ik nu genaaid.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je posttijd is toch geen maatstaf? Je droogstand toch?
p.s. Ik heb een ander account gehad wat al zo'n 5 jaar terug aangemaakt is roy. Ik zit hier ook al een tijdje dus.
Dat denk ik ook, dan zal de eerstvolgende gedachte zijn "Oeww!!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die was inderdaad erg makkelijk. Maar ja, na de eerste seconde ben ik dat vast weer vergeten.
Stel alsjeblieft een vraag.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef luns het volgende:
Is dit alleen voor incrowd? Of mag je ook vragen stellen?
D'r moet ook veel inquote:
Je stelt hier al 2 vragen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef luns het volgende:
Je bent al begonnen met vragen stellen, dus tsja ...quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef luns het volgende:
Stel maar!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef luns het volgende:
Nope.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wil jij nog met terugwerkende kracht daten dan?
Play nicequote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent al begonnen met vragen stellen, dus tsja ...
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij is Fas een vuige deerne. Blond, grote tetten en altijd klaar om een vagijn helemaal uit elkaar te scheuren met enkel het puntje van haar tong.
Fas is een mooie brunette, een dame met class.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Volgens mij is Fas een vuige deerne. Blond, grote tetten en altijd klaar om een vagijn helemaal uit elkaar te scheuren met enkel het puntje van haar tong.
Nat geworden.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Ik bedoel het niet gemeen.quote:
Dude, je hebt me ooit eens de hand geschud.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef Monopoly het volgende:
Oh, dan haal ik je weer van het lijstje af.quote:
owowquote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, je hebt me ooit eens de hand geschud.
Niets tegen yats, maar ik denk dat ik er dan op achteruit ga.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik je weer van het lijstje af.
Jammer wel, je stond gepland met Yats bij de Librije.
[ afbeelding ] Op maandag 19 mei 2014 23:00 schreef Vinniiee het volgende:quote:
Het was een wilde gok maar meer ook een vuige fantasiequote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dude, je hebt me ooit eens de hand geschud.
Ik kan wel wat hebben hoor. Maar bedankt voor de waarschuwing ;-)quote:
Stel die vraag dan?quote:
Dat is hier om de hoek 8)quote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je wel een avondje Librije gehad. Zo is het ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets tegen yats, maar ik denk dat ik er dan op achteruit ga.
Denken dat ik blond ben, pls.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was een wilde gok maar meer ook een vuige fantasie
schiet eens op met die vraag.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:04 schreef luns het volgende:
[..]
Ik kan wel wat hebben hoor. Maar bedankt voor de waarschuwing ;-)
Geen idee wat ik daarvan moet verwachten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je wel een avondje Librije gehad. Zo is het ook.
En voor het toetje had ie een suite gereserveerd, zo rolt ie.
Kut. Nu baal ik wel hard.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou loopt ze nog een trio mis ook.
Gemiste kans Feer
Godzijdankniet.quote:
Een gepeperde rekening in ieder geval.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee wat ik daarvan moet verwachten.
Ik zal al te proberen een lang verhaal een beetje compact te maken.quote:
Als vrouw moeten betalen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
kansloze missiequote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef luns het volgende:
[..]
Ik zal al te proberen een lang verhaal een beetje compact te maken.
Ik ben in de 40, heb het niet slecht, heb een paar kinderen waar ik een deel van de week voor zorg en ik zoek een intelligente vrouw die me uitdaagt en haar eigen leven heeft, om -jawel- gezellig mee te neuken.
Kansloze missie of heeft iemand het recept?
Moment, ik kijk er even mijn kookboeken op na.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef luns het volgende:
[..]
Ik ben in de 40, heb het niet slecht, heb een paar kinderen waar ik een deel van de week voor zorg en ik zoek een intelligente vrouw die me uitdaagt en haar eigen leven heeft, om -jawel- gezellig mee te neuken.
Ja, je kan weinig met zacht.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie wel eens gegeten bij zo'n restaurant dat je 25 eu betaald en onbeperkt kan eten?
laatst met een vriendin van me gekeken naar wat sterrenrestaurants maar ik vond het toch nog enigszins meevallen.quote:
Ja. hier zit er 1, is goed te doenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
hebben jullie wel eens gegeten bij zo'n restaurant dat je 25 eu betaald en onbeperkt kan eten?
Genoeg fok!sters die FOK!ers neuken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef luns het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Als vrouw moeten betalen.Maar dat hoort nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MK. Van het toetje heeft ze nog last.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
op fok! zitten geen vrouwen in elk geval.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef luns het volgende:
[..]
Ja sushiquote:Op maandag 19 mei 2014 23:07 schreef Tjacka het volgende:
Dan zit je hier goed. En je (ex-)vrouw? Moet die nog een pener?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:06 schreef luns het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alles maar door een man laten betalen vind ik ook maar niks.quote:
Ben ook niet echt gewend aan zo'n groot stuk vlees in mijn mond.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
MK. Van het toetje heeft ze nog last.
Op het moment dat iemand me zou willen neuken omdat ik 'FOK!er' zou zijn, dan heb ik al gegeten en gedronken. Pardon my French.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Genoeg fok!sters die FOK!ers neuken.
Eh, whut?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ja zeg...Ik denk dat je je vergist, maar misschien is mijn perceptie van hep gewoon verkeerd.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Niets tegen yats, maar ik denk dat ik er dan op achteruit ga.
Dat vertellen ze natuurlijk niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef luns het volgende:
[..]
Op het moment dat iemand me zou willen neuken omdat ik 'FOK!er' zou zijn, dan heb ik al gegeten en gedronken. Pardon my French.
Ligt eraan welk restaurantquote:
Dat vraag ik ook niet ;-)quote:Op maandag 19 mei 2014 23:08 schreef perro. het volgende:
[..]
op fok! zitten geen vrouwen in elk geval.
Aardig. Nog even aan het water gehangen met pilsquote:
Ja maarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo niet? Alles maar door een man laten betalen vind ik ook maar niks.
Hep.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, whut?
[..]
Nou ja zeg...Ik denk dat je je vergist, maar misschien is mijn perceptie van hep gewoon verkeerd.
Gezellig!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aardig. Nog even aan het water gehangen met pils. Morgen weer, 3-op-een-rij
Shabu Shabu.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welk restaurant![]()
Maar Blue Sakura, Sumo of KamiSushi zijn erg goede restaurants![]()
Koi in Arnhemquote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welk restaurant![]()
Maar Blue Sakura, Sumo of KamiSushi zijn erg goede restaurants![]()
Die ken ik niet, maar die zal ongetwijfeld ook goed zijnquote:
Dat is het ook en ik ben altijd erg dankbaar. Maar het hoeft niet elke keer.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Lieve Ado,
Een kooi en ik gaan toch niet samen? Even resumerend op je bericht in het vorige topic? Ben inmiddels ook al klaar met mijn verslag. Er staat hier nu wel een kooi trouwens
Scheelt dat ik uit principe niet in relaties ga zitten.quote:
Oh, school. Daar ben ik dus mee gestoptquote:Op maandag 19 mei 2014 23:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gezellig!![]()
En overdag naar school? Druk leven heb jij
Nee dat is wel een probleem eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat was een kort verslagje dan![]()
Ik ken jouw voorkeuren niet zó goed
Staat genoteerd.quote:
Ohquote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, school. Daar ben ik dus mee gestopt
Kutopleiding. Ik kan niet tekenen, waarom dacht ik ooit van wel?
Gelukkig wist je wel wat je er nog meer mee konquote:Op maandag 19 mei 2014 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ook niet echt gewend aan zo'n groot stuk vlees in mijn mond.
misschien is pua iets voor je? dan kun je kiezen, naar het schijnt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steenstraat, heerlijke restaurant inderdaadquote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat genoteerd.Hoorde veel goede verhalen over een sushi in Arnhem, maar kreeg er geen naam bij.
Ik gok dat die het is.
Nou je weet wel, rijst met een visje of vleesje of eitje of wat dan ook met zeepapier erom heen.quote:
Niet dat je een kans maakt er tussen te komen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef yats het volgende:
[..]
Scheelt dat ik uit principe niet in relaties ga zitten.
hoi vaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, school. Daar ben ik dus mee gestopt
Kutopleiding. Ik kan niet tekenen, waarom dacht ik ooit van wel?
Volgend jaar informaticaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhWat wil je nu gaan doen dan? Of nu gewoon even werken?
Zit helemaal achter, vlakbij een smartshop.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Staat genoteerd.Hoorde veel goede verhalen over een sushi in Arnhem, maar kreeg er geen naam bij.
Ik gok dat die het is.
hoe is het met dat geouwehoer op je werk afgelopen eigenlijk? iets met een memo?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig wist je wel wat je er nog meer mee kon
Precies ja, overigens moet je sowieso doorduwen tot de tranen tussen de jetsers rollen en mascara sporen achterlaten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gelukkig wist je wel wat je er nog meer mee kon
"Koi" in Arnhem? En daar heb je sushi gegeten??quote:
Haha, zoals een echte Fok!ker betaamtquote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgend jaar informatica#nurt
Roy vindt dat je veel dieper de geschiedenis in moet dan dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch nieuwsgierig naar dat lijstje1. Feer en heppie.
Enschede. Andere kant van het landquote:
2. Fas en ???quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Toch nieuwsgierig naar dat lijstje1. Feer en heppie.
Kooikarpers en goudvissen!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
"Koi" in Arnhem? En daar heb je sushi gegeten??
Benieuwd waar de sushi van was dan
Moeten we maar eens dieper op ingaan danquote:Op maandag 19 mei 2014 23:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee dat is wel een probleem eigenlijk.
Thanks.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zit helemaal achter, vlakbij een smartshop.
Awhquote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede. Andere kant van het land
Figuurlijk?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Moeten we maar eens dieper op ingaan dan
Ik ken niets in de buurt van daar, dus kan je geen restaurant aanradenquote:
Oh tof zeg! Ben er nu twee keer geweest en een keer was het zo druk. Toen kregen we allemaal verkeerde dingenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja regelmatig.
1 keer in de maand bijna altijd wel
Waar, hier?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
ging vroeger vaak op vakantie buurmeisje
spannend he
Wie weet ben ik irl wel heel onweerstaanbaarquote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet dat je een kans maakt er tussen te komen.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet meer dan mij...Al zit ik morgen wel met twee vrouwen aan het strand.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
2. Fas en ???
3. Tijn en ???
4. Yats en ???
Wie vult aan?Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Lekkerquote:
quote:
Hey, gaan we morgen nog neuken of hoe zit dat?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet ben ik irl wel heel onweerstaanbaarJe bent toch aan het daten? Dan hoor je in het lijstje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je weet meer dan mij...Al zit ik morgen wel met twee vrouwen aan het strand.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Jaquote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, zoals een echte Fok!ker betaamt
Wel in de juiste volgorde natuurlijkquote:
Op dit moment weet ik het nietquote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Roy vindt dat je veel dieper de geschiedenis in moet dan dat.
goede grap manquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey, gaan we morgen nog neuken of hoe zit dat?
Maar al wel aangemeld en aangenomen? Of is dat nog spannend?quote:
Moeten wel allebei FOK!kers zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 23:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
2. Fas en ???
3. Tijn en ???
4. Yats en ???
Wie vult aan?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Wie weet ben ik irl wel heel onweerstaanbaarAch, ging ook niet zozeer over jou. Maar over hoe tevreden ik ben met de huidige situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je weet meer dan mij...Al zit ik morgen wel met twee vrouwen aan het strand.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Wellicht binnenkort weer een keer ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je bent toch aan het daten? Dan hoor je in het lijstje.
Ik spring er wel even in.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:15 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Lekker
Ik wil van m'n vijver af, kom je binnenkort "sushi" eten?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
ik heb toen voor het eerst een drugsdeal gezien
Ja, eens. Hm Wie gaat Fas daten dan? Of is dat geen fok!ster?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moeten wel allebei FOK!kers zijn
Wel aangemeld, is geen intake. Moet nog bericht krijgen maar iedereen meldt aan voor 1 mei zoals dat nu moet. Duurt ffquote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar al wel aangemeld en aangenomen? Of is dat nog spannend?
Ja, ga ik nog wel een keer doen. Maar ja, m'n moeder doet daar niet aan mee want die vindt dat allemaal te duur.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
En feer, je moet echt bij Sushi Enzo bestellen.
is wel wat duurder, maar echt heel goed.
dunnoquote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, eens. Hm Wie gaat Fas daten dan? Of is dat geen fok!ster?
Ah, okequote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel aangemeld, is geen intake. Moet nog bericht krijgen maar iedereen meldt aan voor 1 mei zoals dat nu moet. Duurt ff
Wat heb ik nou aan jouquote:
des te meer voor jouquote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ga ik nog wel een keer doen. Maar ja, m'n moeder doet daar niet aan mee want die vindt dat allemaal te duur.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef artelligence het volgende:
Ik ben ook aan het daten. In second life
Uiteindelijk stond ie blijkbaar op m'n voicemail (auteur van die memo), stotterend en haperend z'n excuus aan te bieden voor het feit dat ie wellicht de verkeerde route heeft gekozen om z'n opmerkingen kenbaar te maken.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:13 schreef perro. het volgende:
[..]
hoe is het met dat geouwehoer op je werk afgelopen eigenlijk? iets met een memo?
Deal!quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef artelligence het volgende:
Wie zegt dat ik hem niet geloof?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel zielig. Niemand gelooft je, artelligence
ok; wat is je avatar name?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:17 schreef artelligence het volgende:
zit jij aan mijquote:
Hahahaha, ik heb wel eens een tijdje geneukt met een vrouw die dat ook beweerde. Borderline-type, bleek.quote:
kantoorculturen met dat soort figuren.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:19 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uiteindelijk stond ie blijkbaar op m'n voicemail (auteur van die memo), stotterend en haperend z'n excuus aan te bieden voor het feit dat ie wellicht de verkeerde route heeft gekozen om z'n opmerkingen kenbaar te maken.
Heeft me veel extra werk gekost, uitgebreide rapportages moeten maken om delen van z'n memo te ontkrachten en een paar heftige gesprekken waarin ik m;n frustratie heb geuit en gezegd dat hij het maar moest doen als hij het beter wist.
En dan volgt de politiek he.. Ik reageer netjes, hij biedt z'n excuses aan en beloofd het de volgende keer anders te doen en op de achtergrond wordt gesproken over wegpromoveren..
Al met al een hoop gezeik om weinig, zodat meneer z'n stem weer even kon laten horen.
Even opzoekenquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel zielig. Niemand gelooft je, artelligence
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef luns het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb wel eens een tijdje geneukt met een vrouw die dat ook beweerde. Borderline-type, bleek.
Ja, maar beetje raar om eten te bestellen als er gekookt wordt voor je.quote:
Gewoon aangeven dat je graag klapjes krijgt en dat ze zich niet in hoeft te houden.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef Tjacka het volgende:
fera
hoe stel je dat voor aan je geliefde dat je rode billetjes wil?
Ik heb dat wel een tijd lang gespeeld destijdsquote:
Ik regel ze meestal via vampirefreaks.com. moet je ook eens proberen.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zit je me nu uit te lachen? Ik heb ook dates in Farmville
Dat zijn de beste! Vooral moodswings tijdens de seksquote:Op maandag 19 mei 2014 23:22 schreef luns het volgende:
[..]
Hahahaha, ik heb wel eens een tijdje geneukt met een vrouw die dat ook beweerde. Borderline-type, bleek.
Slaap lekkerquote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Royco1 het volgende:
Hoe gezellig ik het ook vind met jullie, mijn waarde Fok! vrienden en vriendinnen, er is een tijd van komen (en dat schiet ook niet op) en van gaan.
Ik ga mij te ruste leggen en een aflevering van Marvel: agents of SHIELD kijken tot ik mij tenslotte zal overgeven aan mijn dromen.
Ik wens jullie allen een fijne nacht toe![]()
okequote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar beetje raar om eten te bestellen als er gekookt wordt voor je.
[..]
Gewoon aangeven dat je graag klapjes krijgt en dat ze zich niet in hoeft te houden.
Ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb dat wel een tijd lang gespeeld destijds![]()
Gebookmarked!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik regel ze meestal via vampirefreaks.com. moet je ook eens proberen.
Ja idd, vooral vermoeiend en het extra werk is ook zo frustrerend. Je wéét dat het goed is, maar toch moet er weer van alles onderzocht en op papier gezet worden..quote:
Mijn beeld van jou.quote:
Zolang dat niet gebeurt voordat ik ben klaargekomen, is er niets aan de hand ;-)quote:Op maandag 19 mei 2014 23:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat zijn de beste! Vooral moodswings tijdens de seks
quote:
Ik zei ook niet dat het mijn initiatief wasquote:Op maandag 19 mei 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niemand wilt jou daten
dat is iets anders
Gelukkig is Fok! écht veel beterquote:
Mijn avatar zag er uiteraard geil uit. En nog. Want ze bestaat nog.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe zag je eruit?![]()
Ik was zo'n coole dude met leren broek, smooth face en een geil lichaam![]()
Ik onderdruk mijn homo-erotische gevoelens op dit momentquote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe zag je eruit?![]()
goeie counterquote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het mijn initiatief was
maakt me niet minder kansloosquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoe zag je eruit?![]()
De MIquote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn avatar zag er uiteraard geil uit. En nog. Want ze bestaat nog.
Snap ik!quote:Op maandag 19 mei 2014 23:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik onderdruk mijn homo-erotische gevoelens op dit moment
Jouw beeld van mij was toch al fucked-up, kan dit er ook nog wel bijquote:
ik heb via SL denk ik zo'n 80 mensen gemeet, en een hoop van die mensen zijn nu nog RL vrienden van mij, heel af en toe log ik nog eens in om bepaalde mensen te spreken. Maar actief ben ik al heel lang niet meer.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De MI
Kwam hier laatst ook ter sprake, toen heb ik nog eens ingelogd, maar ik snap niks meer van de besturing en al mijn "bookmarks" bestonden niet meer![]()
[..]
Snap ik!![]()
Had ook veel sjans met mannen
Dikkertje Dap?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Tjacka het volgende:
ik ga zo een liedje hier in doen waar ik altijd traantje van krijg
80!?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb via SL denk ik zo'n 80 mensen gemeet, en een hoop van die mensen zijn nu nog RL vrienden van mij, heel af en toe log ik nog eens in om bepaalde mensen te spreken. Maar actief ben ik al heel lang niet meer.
Maar inderdaad, de meeste landmarks etc werken niet meer.
Ik 14-15.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Adolecens het volgende:
We praten over 2006 he! Toen was ik.. even denken..... uuh.. jullie leeftijd!
broekkiequote:
Mooi nummer hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee deze
ik zal nu wel uitgelachen worden
Middelbare school. Wat een tijd.quote:
Op Claudia de Brey klik ik niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee deze
ik zal nu wel uitgelachen worden
Dikkertje Dap is gewoon een sukk0lquote:Op maandag 19 mei 2014 23:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Terecht wel. Hij viel van de trap
Het fietsenrek met de plaatselijke voetbal club?quote:
Gelukkigquote:
wow hoe oud ben jijquote:Op maandag 19 mei 2014 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
2006. Toen was ik net geslaagd en begon ik aan mn MBO
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het fietsenrek met de plaatselijke voetbal club?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]Pls, ik was geen sletje.
En nu zit je op FOK!, want een toevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
oh. Nja ik was dan ook van 2005. SL was mijn fokquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]Pls, ik was geen sletje.
Wat was er dan zo geweldig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
denk ik ookquote:
Ach, vrienden had ik wel hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu zit je op FOK!, want een toeval
Dus alleen uitgewoond worden in een fietsenrek kan geweldig zijn?quote:
ik was populaire boyquote:Op maandag 19 mei 2014 23:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu zit je op FOK!, want een toeval
Geen idee, wat vind jij TGND?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus alleen uitgewoond worden in een fietsenrek kan geweldig zijn?
Ja, alleen uitgewoond worden is geweldig. Een dag niet uitgewoond, is een dag niet geleefd.quote:
wat een ordinaire praat zegquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, alleen uitgewoond worden is geweldig. Een dag niet uitgewoond, is een dag niet geleefd.
De tering, ik ben wel hooggeleid voor mijn leeftijd danquote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, alleen uitgewoond worden is geweldig. Een dag niet uitgewoond, is een dag niet geleefd.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De tering, ik ben wel hooggeleid voor mijn leeftijd dan
Slaap lekker tijger.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
Eens zien of ik nog op mijn buik kan slapen vannacht, zonder misselijk te worden![]()
slaaplekker liefjes.
Welterusten.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
Eens zien of ik nog op mijn buik kan slapen vannacht, zonder misselijk te worden![]()
slaaplekker liefjes.
Ja mag ook wel op mijn buik slapenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:44 schreef Moeraskat het volgende:
slaaplekker liefjes.
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
80%quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
Nice, ik ben 60% man
Ik 80%quote:Op maandag 19 mei 2014 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
http://www.quest.nl/test/ben-jij-een-echte-man-of-een-echte-vrouw
Nice, ik ben 60% man
Ik had het ook al verwacht.quote:
Ik heb wel een hele gevoelige clitoris. Dat is een minieikel toch? Misschien dat,..?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Buurmeisje heb je dan ook maar 60% penis?
Ik vond schoenenreus gewoon leukerquote:Op maandag 19 mei 2014 23:55 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik 80%
Ik wist waar de schoenen van waren
picsquote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele gevoelige clitoris. Dat is een minieikel toch? Misschien dat,..?
Van een gevoelige clitoris? Nah. Als hij nou absurd groot was ofzo, okequote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vond schoenenreus gewoon leuker
[..]
pics
pics om te controlerenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele gevoelige clitoris. Dat is een minieikel toch? Misschien dat,..?
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van een gevoelige clitoris? Nah. Als hij nou absurd groot was ofzo, okeMaar nee.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |