Lolquote:
Oh gelukkig maarquote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen paniek, en liep meteen terug in m'n glas.
Goed hoorquote:Op maandag 19 mei 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed hoor. Nee, niet zoveel buiten geweest als ik zou willen. Ben in m'n kamer bezig geweest, spullen opgeruimd nu er weer extra ruimte vrij is en een matras op de grond omdat ik tijdelijk geen bed heb.En nog even wat gewerkt, want ik had een opdracht. Maar dat moet wel binnen, want het is achter de laptop.
Hoe is het met jou dan?
Ja, dat had ik eerst ingetypt en toen begon ik te twijfelen. Maar ja, wilde niet te lang wachten met openen.quote:
Ja, ik ook niet echt. Nou ja, ik kan wel naar buiten kijken, maar ik moet m'n aandacht erbij houden.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed hoorook niet veel buiten geweest want werk
ik zie op mijn werkplek niet eens buitenlucht
![]()
Nu een beetje fok!ken
Bij het fok!ken? Of iets anders?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, ik ook niet echt. Nou ja, ik kan wel naar buiten kijken, maar ik moet m'n aandacht erbij houden.
Nee, werk wat ik aan het doen was.quote:
Wat voor werk doe je dan?quote:
Ik wil ook een ijsje.quote:
Fax, maak eens tijd voor zeefje!quote:
Ik ben typiste. Ik krijg interviews binnen op een geluidsbestand, die moet ik uittypen in een verslag.quote:
Zo lang ook weer niet geleden dat ik weer een beurt nodig hebquote:
Ligt eraan. Een echte Cornetto?quote:
Wil ik ookquote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben typiste. Ik krijg interviews binnen op een geluidsbestand, die moet ik uittypen in een verslag.
Ow ja, jij rekent in maanden, niet in weken.quote:
Een regelmatige beurt is altijd goed zeef.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
Zo lang ook weer niet geleden dat ik weer een beurt nodig heb
Geen idee, ik ken mijn werkgever via via. Ik weet niet hoeveel andere bureaus er zijn die dat werk doen. Maar ik heb eerst een tijdje op kantoor gewerkt daar. Alleen is het werk helaas nogal schaars op het moment. Hoewel ik nu voor het eerst weer drie interviews in één maand heb. Heb soms ook maanden helemaal niets.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wil ik ook
Is dat makkelijk te regelen?
Ik ben aan het afkicken. Ben ook te druk.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ow ja, jij rekent in maanden, niet in weken.
[..]
Een regelmatige beurt is altijd goed zeef.
Sharing is caring.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dijk van een ijsje is dicht Feer. Anders hadden we samen een sorbet kunnen delen.
Ooh maar geen website waar je je kan aanmelden ofzo?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken mijn werkgever via via. Ik weet niet hoeveel andere bureaus er zijn die dat werk doen. Maar ik heb eerst een tijdje op kantoor gewerkt daar. Alleen is het werk helaas nogal schaars op het moment. Hoewel ik nu voor het eerst weer drie interviews in één maand heb. Heb soms ook maanden helemaal niets.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar jij woont zo ver weg. Bewaar maar voor me
Nou ja, het is een nogal klein kantoor. Op het moment hebben ze geen mensen nodig volgens mij.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ooh maar geen website waar je je kan aanmelden ofzo?
Afkicken van seks? Toch niet cold turkey?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:13 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik ben aan het afkicken. Ben ook te druk.
Pff lijkt mij nietsquote:Op maandag 19 mei 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben typiste. Ik krijg interviews binnen op een geluidsbestand, die moet ik uittypen in een verslag.
Jullie? Wie eet er dan allemaal van die sorbet?quote:
Jawelquote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef yats het volgende:
[..]
Afkicken van seks? Toch niet cold turkey?
Heb je iets opgelopen of ben je ineens het klooster in gegaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |