Bitstamp lijkt wel het voortouw te nemen momenteel, dus ik weet niet of fiatleak wel klopt (tenzij de Chinezen een manier hebben gevonden om op Bitstamp te kopenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Op fiatleak gaat alles naar China helaas.
Ja was wel lekker getimed, kon het weer direct wegdoen voor 150 maar laptop hing weer eens vastquote:
bedoel je de standaard correctie of de stijging die de standaard correctie tot gevolg heeft..:Pquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Mender het volgende:
Hallo wat is er met de btc koers aan de hand?!![]()
Er komt leven in. Ben er ook van geschokken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:34 schreef Mender het volgende:
Hallo wat is er met de btc koers aan de hand?!![]()
Oh leukquote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef Roceco het volgende:
Bedankt trouwens voor de compacte en duidelijke OP. Heeft me een paar weken geleden een mooie eerste inkijk in bitcoins gegeven! Had daarvoor ook wel dingen gelezen over bitcoins, maar dat was vaak toch wat te geavanceerd of gelijk een halve bijbel
I seequote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Ik heb hem pas nog een beetje zitten updaten. maar ik heb niet het origineel geschreven. Die credits zijn voor de poster van #1![]()
Hee, android ookquote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:30 schreef edraket31 het volgende:
Yes!!!!
Mintpal heeft een app ontwikkeld (eifoon)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |