Gelukkig heb ik er niet altijd last van, en moet je wel je best doenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:59 schreef GeorgeJones het volgende:
[..]
Lastig. Dus alleen op bedplas zeiltje seks hebben?
Nee dank jequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hier heb je mijn mond!
Geef me je vitamine.
Heb je een filmpje om te bewijzen dat je het supergoed kan dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Chloroform het volgende:
Ik kan dat echt supergoed, maar alleen als ik gevingerd word, niet bij penetratie. Kan ook echt ver en hoog squirten, dat is wel geil, soms ook irritant omdat ik dan weer m'n bed moet verschonen.
Wat een gehannes een eetlepel bij je vagijn houdenquote:Op woensdag 21 mei 2014 09:26 schreef Myrr het volgende:
Niet iedereen die squirt spuit de hele boel onder hoor.Is bij mij hooguit een eetlepel vocht dat eruit komt.
and keep trying, you'll get therequote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:53 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Hier heb je mijn mond!
Geef me je vitamine.
Ja, mik je dan op de plafondlamp?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:15 schreef Chloroform het volgende:
Kan ook echt ver en hoog squirten, dat is wel geil, soms ook irritant omdat ik dan weer m'n bed moet verschonen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Mijn IQ is weer een aantal punten gezakt door dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |