Nice! Was jij de aanstichter van dit oraal vochtelijk geweld?quote:
Wat wel een keer goed is voor de afwisseling. Fokster?quote:
nee. Al heeft ze mij wel op fok geholpen 93 jaar geledenquote:Op maandag 19 mei 2014 18:28 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat wel een keer goed is voor de afwisseling. Fokster?
Don't dip your pen in the company inkquote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga morgen uit eten met een management assistente op het werk. De assistente van de directeur van het bedrijfsonderdeel waar ik werk welteverstaan.
Wat heb ik gedaan?![]()
Normaliter blijf ik af van collega's...
Doet 'ie niet. Geen seks op de eerste date enzo, sylvesterrr heeft nog normen en waarden.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Don't dip your pen in the company ink
Wat een held!quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet 'ie niet. Geen seks op de eerste date enzo, sylvesterrr heeft nog normen en waarden.
Als het een ander bedrijfsonderdeel was geweest zou ik het nog kunnen overwegen. Ik zit wekelijks in enkele besprekeingen met haar en de directeur.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Don't dip your pen in the company ink
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Doet 'ie niet. Geen seks op de eerste date enzo, sylvesterrr heeft nog normen en waarden.
By the way, iedereen heeft normen en waarden. Dat onze normen en waarden van elkaar verschillen betekent niet dat één van ons geen normen en waarden heeft.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Een uitstervende soortquote:Op maandag 19 mei 2014 18:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Bedankt voor het strelen van mijn egoquote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor seks op een eerste date, zeker als het ook nog eens via onlinedaten ofzo gaat waarbij je elkaar niet eerder kent, moet het toch wel een verdómd goede date zijn heur.
Even heel kort door de bocht jou als maatstaf nemend voor datende vrouwen is dit een mooi compliment.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor seks op een eerste date, zeker als het ook nog eens via onlinedaten ofzo gaat waarbij je elkaar niet eerder kent, moet het toch wel een verdómd goede date zijn heur.
Of wanhopig/kurkdroog.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ga je je zelf omhoog neuken in het bedrijf?quote:Op maandag 19 mei 2014 18:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ga morgen uit eten met een management assistente op het werk. De assistente van de directeur van het bedrijfsonderdeel waar ik werk welteverstaan.
Wat heb ik gedaan?![]()
Normaliter blijf ik af van collega's...
Niet iedereen heeft zin om het een half jaar af te wachten en er dan achter te komen dat het in bed niks is. Misschien werkte dat in de jaren 50 nog toen seks nog zo'n semiverboden dingetje was voor het huwelijk.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt voor het strelen van mijn ego.
Dan doen jullie het goed, inderdaad.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht jou als maatstaf nemend voor datende vrouwen is dit een mooi compliment.
Moet jij zo langzamerhand niet rijden? Gaan we een ijsje eten. Ergens.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je je zelf omhoog neuken in het bedrijf?
De enige vrouwelijke directrice werkt op de juridische afdeling. Om met haar te kunnen daten zal ik waarschijnlijk een contract ofzo moeten ondertekenen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga je je zelf omhoog neuken in het bedrijf?
Ikquote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nice! Was jij de aanstichter van dit oraal vochtelijk geweld?
Je verwoordt het stukken beter dan ikquote:Op maandag 19 mei 2014 18:52 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even heel kort door de bocht jou als maatstaf nemend voor datende vrouwen is dit een mooi compliment.
Tsja...quote:Op maandag 19 mei 2014 18:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je verwoordt het stukken beter dan ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |