Gelukkig maar !quote:Op maandag 19 mei 2014 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik val op karakter dus hoeft niet hoor
Ik vind sneeuw wel leuk, maar het wordt hier in Nederland zo gauw een drek en dat vind ik minder.quote:
weet je al wat het is want ik wil het ook wel weten want nu denk ik alleen maar verkeerde dingen denk ikquote:
#nohomoquote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet je al wat het is want ik wil het ook wel weten want nu denk ik alleen maar verkeerde dingen denk ik![]()
ik ga er ook graag heen! ik zit tussen twee chinesen in. vind het lekker ruikenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ook leuk, mijn ex had er jaren een kraam met dierendingen. Ik kwam daar vaak. (nieuwmark) Plus de chinese supermarkten zijn heerlijk.
zeg jij nou niets...quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gelukkig maar !![]()
Wacht jij bent al bezet...
Dooie mus weer
dat is waar.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik vind sneeuw wel leuk, maar het wordt hier in Nederland zo gauw een drek en dat vind ik minder.
Hoezo slecht ? en nee ik ken het niet. Je zit verdomme vlakbij de grootste toko van A'damquote:Op maandag 19 mei 2014 19:34 schreef isax het volgende:
[..]
ik ga er ook graag heen! ik zit tussen twee chinesen in. vind het lekker ruiken![]()
hey misschien weet jij dat wel. ken jij misschien tjin's toko? ben van plan binnen kort er heen te fietsen maar weet niet of het wat is.
toko's in amsterdam zijn soms echt slecht
Mijn ervaring is dat iedereen op het laatste moment weer afhaaktquote:
lol van een afstandje kijken en dan nokken!quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat iedereen op het laatste moment weer afhaakt
Dat idee krijg ik ook.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 19 mei 2014 19:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik weet het, zijn me matties geworden.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo slecht ? en nee ik ken het niet. Je zit verdomme vlakbij de grootste toko van A'dam
ja ik heb al wat dingen voorbij zien komen die je bij de toko had gehaaldquote:Op maandag 19 mei 2014 19:39 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet het, zijn me matties geworden.![]()
ik moet alleen mexicaanse dingetjes hebben dus had die toko gevonden
ga er maar heen fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |