quote:Ik ken eigenlijk alleen andere SC's met normale conversaties, buiten ONZ om.
quote van de burenquote:tv sc nooit gezien dan denk ik. Daarbij vergeleken is ONZ van welhaast literair niveau
ik probeerde eerder gewoon te posten, zijn ze nog helemaal emo en getraumatiseerd van gisterquote:Op maandag 19 mei 2014 22:46 schreef appelen het volgende:
Laten we hun slowchatje met rust gaan ze nog huilie
Ze hebben gewoon wat tijd nodig om onze shitload aan posts door te lezenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik probeerde eerder gewoon te posten, zijn ze nog helemaal emo en getraumatiseerd van gister
Jou helemaal uitscheldenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik probeerde eerder gewoon te posten, zijn ze nog helemaal emo en getraumatiseerd van gister
iddquote:
Volgende week de boel weer raiden als bazen!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
idd![]()
mijn tere zieltje is er nu net zo aan toe als studiotjes vliegen, helemaal kapot
quote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week de boel weer raiden als bazen!
Pakken we een andere SC, gaan we ze allemaal afquote:Op maandag 19 mei 2014 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Volgende week de boel weer raiden als bazen!
arrogante kwastenquote:
Deze post.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
arrogante kwasten![]()
denken dat ze beter zijn omdat ze meer woorden per zin typen.. Ik kan ook hele paragrafen schrijven als ik er fluff in duw, gaat om de boodschap en niet het aantal woorden..
Daarbij heb ik nog nooit zo;n stelletje humorloze bij elkaar gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |