maar dan moet je met je andere hand je haar vasthouden als een staart. Dan kun je zo hard borstelen als je wil.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
of als je he haren kamt en het er bij bossen uit komt...
quote:Op maandag 19 mei 2014 16:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Technisch gezien lijkt het me dat het onder bdsm kan vallen dus dan is geen seks, seks.
Met de groeten van wikipediaquote:Sadomasochisme (een combinatie van sadisme: plezier in het aandoen van pijn, en masochisme: plezier in het ondergaan en onderdrukken van pijn) is een vorm van seksuele beleving waarin één of meerdere van de partner(s) de ander pijn laat ondergaan. De term wordt volgens het Groene Boekje afgekort als sm, maar wordt ook vaak afgekort als SM, S&M, of S/M of het wordt geduid onder de bredere verzamelnaam BDSM. Bij sadomasochisme komt ook wel algolagnie voor, afgeleid van Griekse algos (pijn) en lagneia (lust).
bdsm hoeft geen seks te zijn, als je je dat afvroegquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus onthouding kan niet seksueel geladen zijn?
het spijt me.quote:
quote:
quote:
quote:
Dat zeg ik niet, maar bdsm is wel een seksuele beleving, dus valt niet onder geheel seksloos imhoquote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus onthouding kan niet seksueel geladen zijn?
quote:Bambiseks is een neologisme om een vorm van vrijen aan te duiden zonder geslachtsgemeenschap of andere seksuele handelingen. De partners uiten hun genegenheid met knuffelen, zoenen, strelen of vrijerig stoeien, vaak met de kleren aan.
De uitdrukking is afgeleid van het hertje Bambi. In de film van Walt Disney die over dit hertje gaat, wordt het als zacht, lief en knuffelbaar neergezet. In meerdere scènes knuffelt en kust (likt) hij zijn vriendinnetje liefdevol.
Vooral pubers, maar ook wel jongere kinderen, kunnen op deze wijze hun eerste liefdesgevoelens voor elkaar uiten.
beetje blauwballenquote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar bdsm is wel een seksuele beleving, dus valt niet onder geheel seksloos imho
Kriebel?quote:Op maandag 19 mei 2014 16:23 schreef Moeraskat het volgende:
serieus? jullie houden van kriebelseks?
[..]
[..]
Nou, vooruit, ik vergeef het jequote:
Dus eigenlijk zijn ze onbewust toch ermee bezig.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bdsm hoeft geen seks te zijn, als je je dat afvroeg
Awww, wat snoezig.quote:
ik bedoel dus als hij zo hard heeft getrokken dat je haar los zit en je t er zo uitkamt.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
maar dan moet je met je andere hand je haar vasthouden als een staart. Dan kun je zo hard borstelen als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |