Ah zo, ja oké. Misschien hadden ze hem een bruut litteken kunnen geven alla Vaasquote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat wel maar die kop lijkt veel te soft.
Ja, weet ik veel. Ik dacht ze gaan haar opofferen, omdat Melisandre zei dat het moelijk zou zijn ofzo.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
whut?
the lord of light heeft haar nodig, wat dat betekent???
zo zou je het kunnen interpreteren, maar dat hoeft niet, the lord of light had ook gendry nodig een daar is het ook "goed" mee geeindigdquote:Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik dacht ze gaan haar opofferen, omdat Melisandre zei dat het moelijk zou zijn ofzo.
zo oud was ze in de boeken toen ze met tyrion moest trouwenquote:
tja andere tijden heh!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zo oud was ze in de boeken toen ze met tyrion moest trouwen.
Jij bent een beetje gek, he? Eerlijk toegeven. Een beetje wel, toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
*Zucht..* Ja, ik vind rood haar gruwelijk lelijk, doet afbreuk aan mensen...
En als ze lacht?quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het nou weer bekrompen om iemand af te wijzen op haarkleur?
Sansa is hoe ze er in de serie uit ziet gewoon totaal niet aantrekkelijk, voor mij.
Met der jank kop.
Dankzij Davos jaquote:Op maandag 19 mei 2014 20:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo zou je het kunnen interpreteren, maar dat hoeft niet, the lord of light had ook gendry nodig een daar is het ook "goed" mee geeindigd
omdat je na een uurtje bij de kapper dan ineens wel aantrekkelijk bent?!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:58 schreef MouzurX het volgende:
Hoezo is het nou weer bekrompen om iemand af te wijzen op haarkleur?
Verander je username, naar MaanDeur.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat je na een uurtje bij de kapper dan ineens wel aantrekkelijk bent?!
the lord works in mysterious ways!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dankzij Davos jaAnders hadden ze hem ook opgebrand.
Ik vind die Lord helemaal niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gvd ik hoef geen lysa in me te hebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Verander je username, naar MaanDeur.
ze zoeft er alleen doorheenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gvd ik hoef geen lysa in me te hebben.
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind die Lord helemaal niet leuk
Leuk voor in de OP?Of te groot?
wel, maar kweet niet of ik dat zomaar kan aanpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
ik voel me gebruiktquote:Op maandag 19 mei 2014 21:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze zoeft er alleen doorheenWHOOSH!!!!
![]()
Khaleeeeeeeeeeesiiiiiii, hebben we toestemming?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
wel, maar kweet niet of ik dat zomaar kan aanpassen
Welk huis? Met 1 kamertje?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef Maanvis het volgende:
De sigil van het échte bazenhuis van de seven kingdoms staat er niet bij...
[ afbeelding ]
hoeft ook niet, hij gaat zelf whoosh komende weekquote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is zijn sigil niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
whut?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het is de kop van die grote kerel bij Bravos.
Heet dat tegenwoordig House Baelish dan?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:15 schreef Kirov het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels Harrenhal en de complete Riverlands.
Riverlands vielen onder de Tully's maar alles is hun op papier ontnomen. Joffrey heeft Harrenhal en de rest allemaal aan Petyr geschonken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Heet dat tegenwoordig House Baelish dan?![]()
De Riverlands vallen nog onder Robin hè, nu Lysa dood is is Petyr regent.
Door WIE is het hen ontnomen dan? De Freys zou je dan denken. Dan heeft Petyr er nog niks aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Riverlands vielen onder de Tully's maar alles is hun op papier ontnomen. Joffrey heeft Harrenhal en de rest allemaal aan Petyr geschonken.
The Vale valt onder Robin.
Nee door Joffrey destijds. En hij heeft het vervolgens aan Petyr geschonken.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Door WIE is het hen ontnomen dan? De Freys zou je dan denken. Dan heeft Petyr er nog niks aan.
Hoe krijgt Joffrey dat zomaar klaar?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Nee door Joffrey destijds. En hij heeft het vervolgens aan Petyr geschonken.
Seizoen twee, en het enige wat daar voor nodig is is een handtekening van Joffrey.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe krijgt Joffrey dat zomaar klaar?Dan heb ik dat gemist.
Leek me aannemelijker dat dat gebeurd is na de dood van Hoster Tully en de Red Wedding, toen de broer van Cat nog als hostage werd gehouden.
Niet meegekregen of vergeten dan. Joffreyquote:Op maandag 19 mei 2014 21:21 schreef Kirov het volgende:
[..]
Seizoen twee, en het enige wat daar voor nodig is is een handtekening van Joffrey.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Petyr_Baelish#Biographyquote:Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet meegekregen of vergeten dan. Joffrey![]()
Hoe zit dat eigenlijk verder met Petyr? Heeft hij wel een huis? Wat ik van hem weet is dat hij als kind als hostage is opgegroeid bij de Tullys. Heeft hij verder familie oid?
Nee want dan heb je (als echte ginger) nog sproeten en een lichte kleur. wat ook niet aantrekkelijk is (naar mijn mening)quote:Op maandag 19 mei 2014 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat je na een uurtje bij de kapper dan ineens wel aantrekkelijk bent?!
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet meegekregen of vergeten dan. Joffrey![]()
Sigil: The head of the Titan of Braavos on a green field (former)quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sigil: The head of the Titan of Braavos on a green field (former)
A black mockingbird on a yellow field
Wist ik ook niet.
quote:House Baelish was formerly a lesser vassal house that held fealty to House Arryn of the Vale. It now rules over The Riverlands.
The sigil of House Baelish is a grey stone head with fiery eyes on a light green field. However, the current lord of the house, Lord Petyr Baelish, called "Littlefinger", prefers to use his personal emblem of a black mockingbird almost exclusively. Since he is the only living member of the house, the mockingbird sigil is more commonly associated with the name.
Contents
Lord Petyr Baelish, called "Littlefinger", Lord of Harrenhal, Lord Protector of the Vale, former Master of Coin, the only living member of the family.
Nee. Die dikkop komt er niet in.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hij's schattig manDoet geen vlieg verkeerd ja.
Geef je hem een plekje in de OP?
Heb je toch niet nodig?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Khaleeeeeeeeeeesiiiiiii, hebben we toestemming?
Ik wil je prachtige OP niet zomaar gaan verziekenquote:Op maandag 19 mei 2014 21:43 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Heb je toch niet nodig?Doe maar gek!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef Slayage het volgende:
[..]Godverdomme, kutventje dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Macht der gewoonte denk ik.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Principia het volgende:
Potverdikkie, onze Carice zien we elke aflevering naakt, maar Khaleesi blijft in de kleren
thanks!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |