Yup. Als hij 's morgens langskomt met zijn 'slaan op het houtje', zo typerend. Ik ga dit jaar een ringtoon maken van dat geluid, ik mis het net zo erg als de bakso zelf.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef DonJames het volgende:
Ik mis de Bakso-kraam, mijn favoriete lunch![]()
[ afbeelding ]
oeeh jaquote:Op vrijdag 4 juli 2014 15:45 schreef DonJames het volgende:
Ik mis de Bakso-kraam, mijn favoriete lunch![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier! Wat ga je allemaal doen?quote:Op zaterdag 5 juli 2014 15:36 schreef DestroyerPiet het volgende:
over een week zit ik in het vliegtuig richting Sumatra voor mijn indonesie reis!
heb er erg veel zin in!
ja ik houd wel van intensieve vakanties. Voordeel is wel dat het een georganiseerde reis is dus ik op de plekken zelf niet veel hoef te regelen qua uitstapjes enzo, dat kan allemaal via onze gids.quote:
Wow, wij deden toen ik met mijn ouders naar Indonesië ging over een soortgelijke georganiseerde reis van Medan naar Bali 35 dagenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:24 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik ga een rondreis maken door Sumatra Java en Bali
dit is mijn reisschema:
01 Amsterdam – Medan
02 Medan – Bohorok (Sumatra)
03 Bohorok – Brastagi
04 Berastagi – Tobameer
05 Tobameer
06 Tobameer – Sipirok
07 Sipirok – Bukittinggi
08 Bukittinggi Bukittinggi
09 Bukittinggi – Padang – Jakarta (Java)
10 Jakarta - Bandung
11 Bandung – Yogyakarta
12 Yogyakarta / Excursie Borobudur
13 Yogyakarta – Prambanan – Solo – Tawangmangu
14 Tawangmangu – Malang
15 Malang – Bromo
16 Bromo – Kalibaru / Wandelexcursie plantage
17 Kalibaru – Ubud Ubud (Bali)
18 Ubud Ubud
19 Ubud – Sanur
20 Sanur
21 Sanur – Denpasar – Amsterdam
een hele diverse reis dus van orang oetangs kijken in de jungle tot de drukke straten van jakarta en daarna het strand in Bali
kan haast niet wachten nog maar 4 dagen werken
ah dat scheelt een hoop jaquote:Op maandag 7 juli 2014 10:38 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja ik houd wel van intensieve vakanties. Voordeel is wel dat het een georganiseerde reis is dus ik op de plekken zelf niet veel hoef te regelen qua uitstapjes enzo, dat kan allemaal via onze gids.
ik heb helaas geen 35 dagenquote:Op maandag 7 juli 2014 10:57 schreef Blik het volgende:
[..]
Wow, wij deden toen ik met mijn ouders naar Indonesië ging over een soortgelijke georganiseerde reis van Medan naar Bali 35 dagen
laatst ook gedaanquote:Op maandag 7 juli 2014 14:59 schreef Zeekaas het volgende:
Zondag ga ik eindelijk naar IndonesieEerste keer dat ik alleen op pad ga en eerste keer buiten Europa. Vind het wel een beetje spannend
Maar ook zo'n zin in
quote:Op maandag 7 juli 2014 22:25 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik mis het![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amsterdam - Jakarta- Dusseldorf kan je doen is onder de 600 volgens mij met Ethiad of China airways of southern 1 van die 2 iigquote:Op maandag 14 juli 2014 18:59 schreef pablo1989 het volgende:
Is iemand toevallig nog een mooie aanbieding tegengekomen zoals laatst dat je voor 400 euro een retourtje had? Ik ben van plan om in oktober een maandje te vertrekken, de goedkoopste die ik tegenkom is 644 euro.
530quote:Op maandag 14 juli 2014 20:20 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Amsterdam - Jakarta- Dusseldorf kan je doen is onder de 600 volgens mij met Ethiad of China airways of southern 1 van die 2 iig
ik geloof dat deze wat van de corruptie wilde aanpakken, dat is niet perse verkeerd, maar zal wel een hoop losmaken waarschijnlijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 10:57 schreef DjinN het volgende:
Jokowi nieuwe president van Indonesië
Wat vinden jullie hier nou van ??
Supergoed nieuws natuurlijk !!quote:Op maandag 21 juli 2014 10:57 schreef DjinN het volgende:
Jokowi nieuwe president van Indonesië
Wat vinden jullie hier nou van ??
Op Bali kun je een Bemo (blauw busje) aanhouden op straat. Geweldige ervaring om in zo'n gammele bak te zitten en rete goedkoop. Wil je iets luxers kun je ook op elke hoek van de straat wel een ticket kopen om met een busje te gaan, meestal wel dag van te voren regelen. Nog luxer is een privéchauffeur die je makkelijk via het hotel kunt regelen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef mirannie het volgende:
Beetje veel werk om al die 14 topics door te spitten. Dus even een vraag.
Hoe "verplaatst" je je het makkelijkst en goedkoopst over de eilanden? Ik heb natuurlijk gelezen over de binnenlandse vluchten, en daar zal ik ook echt wel gebruik van maken. Maar bijvoorbeeld van Medan airport naar het Orang Oetan reservaat? Of van Kuta naar Ubud? En hoe zijn de boutverbindingen tussen de eilanden?
Alvast bedankt!
Ok. Bedankt voor de info! Neem aan dat dit voor alle eilanden wel geldt, dus dat gaat wel goedkomen dan.quote:Op maandag 4 augustus 2014 17:31 schreef pablo1989 het volgende:
[..]
Op Bali kun je een Bemo (blauw busje) aanhouden op straat. Geweldige ervaring om in zo'n gammele bak te zitten en rete goedkoop. Wil je iets luxers kun je ook op elke hoek van de straat wel een ticket kopen om met een busje te gaan, meestal wel dag van te voren regelen. Nog luxer is een privéchauffeur die je makkelijk via het hotel kunt regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |