quote:
Juist! hoe natuurlijker hoe beter. Ben uniek, ben jezelf!!quote:Op maandag 19 mei 2014 17:37 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat klopt, er zijn mensen die gewoon erg lelijk zijn. Maar dat getal verhoudt zich geenszins met het aantal mensen dat zichzelf van alles en nog wat aandoet om mooier te worden. Zeker niet onder vrouwen. Jullie mogen jezelf echt wel wat meer gaan accepteren. Dat dat mooie bruine kleurtje zo goed bij iemand anders staat, betekent toch niet dat jij het ook moet hebben?
Vast wel.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Er zijn gewoon mannen die daar op kikken hoor.
quote:Op maandag 19 mei 2014 18:14 schreef TwentyFourr het volgende:
Niet elke week jezelf denken te herkennen in Opsporing Verzocht
Dat haar.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:19 schreef DuvelDuvel het volgende:
http://www.girlscene.nl/p(...)xtra_bruin_te_worden
[ afbeelding ]
genoeg naar buiten geweest voor dit jaar al?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Tnx misschien probeer ik dat dan volgend jaar eens
Misschien dat je haar spinazie kan aanradenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:38 schreef wickedmen het volgende:
Chick dat ik ken is nog witter dan mijn zaad en eet elke dag alleen maar salade.
Ben je dan superwit, ben je dan ook nog zo dun als een plankje.
Grappige is dat als ze in de zon gaat zitten dan helemaal rood wordt.
Kloon van SomebodyReal gespot.quote:
Rood ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:48 schreef niels0 het volgende:
Zoek een vriendje met een boot TS. Op het water kleur je 2 keer zo snel ivm zonreflectie in het water.
Beetje waterskiėn of zeilen. Bedenk maar wat.
Ik val trouwens wel op roomblank.
Haha, ja je moet wel smeren inderdaad, anders verbrand je levend.quote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Rood ja.Heb ik vorig jaar wel gemerkt..
En dan ga ik minder rood worden...een daarna weer wit.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Haha, ja je moet wel smeren inderdaad, anders verbrand je levend.
Kijk, zo kan het dus ook!quote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Californium het volgende:
Zelfde huid als TS, heb echter al een aantal jaar geleden mijn hoop een bruine huid opgegeven. Met dit weer gaat er factor 30 op, in de zomer factor 50, ik krijg wel wat meer sproeten(of met pech verbrand ik alsnog), maar echt kleur nooit en daar heb ik me bij neergelegd. Ook het verbergen van mijn ontzettend witte benen heb ik opgegeven want ik heb het warm en doe graag mijn schattige zomerjurkjes of rokjes aan om af te koelen en het interesseert mij echt geen donder meer als iemand zich aan mijn witte benen stoort
.
bleekscheetquote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef Californium het volgende:
Zelfde huid als TS, heb echter al een aantal jaar geleden mijn hoop een bruine huid opgegeven. Met dit weer gaat er factor 30 op, in de zomer factor 50, ik krijg wel wat meer sproeten(of met pech verbrand ik alsnog), maar echt kleur nooit en daar heb ik me bij neergelegd. Ook het verbergen van mijn ontzettend witte benen heb ik opgegeven want ik heb het warm en doe graag mijn schattige zomerjurkjes of rokjes aan om af te koelen en het interesseert mij echt geen donder meer als iemand zich aan mijn witte benen stoort
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |