Neem een boek meequote:Op maandag 19 mei 2014 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
Extra klacht: niet lang stil kunnen liggen waardoor ik me snel ga vervelen tijdens het zonnebaden.
Dat heb ik al ervaring mee, maar ben ik niet geheel tevreden over omdat het erg snel weer weg is. Dat trekt de prijs/kwantiteit verhouding een beetje uit balans.quote:
3quote:Op maandag 19 mei 2014 14:40 schreef Roellie80 het volgende:
Je moet ook niet buiten gaan liggen om het bruin worden. Je moet een activiteit buiten bedenken waardoor je automatisch bruin gaat worden.
Daarnaast, niet zo snel zeuren. Het is pas 2 dagen lekker weer..
Je moet er wat voor overhebben.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik al ervaring mee, maar ben ik niet geheel tevreden over omdat het erg snel weer weg is. Dat trekt de prijs/kwantiteit verhouding een beetje uit balans.
Prijs-kwantiteitverhouding, ja?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:41 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat heb ik al ervaring mee, maar ben ik niet geheel tevreden over omdat het erg snel weer weg is. Dat trekt de prijs/kwantiteit verhouding een beetje uit balans.
Dit, beter dan telkens een rode gloed en vervellen.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef trovey het volgende:
Niets mis mee, beter accepteer je het dan dat je wanhopig probeert alsnog bruin te worden.![]()
Gr.
Mede melkfles.
Ja minder voor meer geldquote:Op maandag 19 mei 2014 14:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Prijs-kwantiteitverhouding, ja?![]()
ditquote:Op maandag 19 mei 2014 14:45 schreef BozeHaas het volgende:
Haha ik hoef maar een paar uurtjes buiten te zijn en ben al bruin
Nee zo'n ongezond witte kleur is mooi wilde je zeggen?quote:
Als de kleur ongezond zou zijn, zou je deze niet van nature hebben. Succes met je huidkanker en rimpels op jonge leeftijd.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee zo'n ongezond witte kleur is mooi wilde je zeggen?
Doorgeslagen integratie.quote:
Tnx misschien probeer ik dat dan volgend jaar eensquote:Op maandag 19 mei 2014 14:58 schreef Chocovloek het volgende:
Zonnebank kuurtje doen! Ik zweer erbij en mijn roodharig/reflecterend wit vriendinnetje ook, die werd echt wel bruin!
Van nature had ik nu misschien al rimpels als ik elke zomer 24/7 naakt buiten rond had gelopen zonder me in te smeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Als de kleur ongezond zou zijn, zou je deze niet van nature hebben. Succes met je huidkanker en rimpels op jonge leeftijd.
Huidkankerquote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
Als de kleur ongezond zou zijn, zou je deze niet van nature hebben. Succes met je huidkanker en rimpels op jonge leeftijd.
[..]
Doorgeslagen integratie.
Ik heb mijn armen,benen en handen net maar weer eens ingesmeerd met SPF 30....zo naar buiten toe.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 14:59 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Doorgeslagen integratie.
Vergeet je decolleté niet!!quote:Op maandag 19 mei 2014 15:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb mijn armen,benen en handen net maar weer eens ingesmeerd met SPF 30....zo naar buiten toe.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |