Inderdaadquote:
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:04 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Wat is dat in hemelsnaam voor alien, doe even normaal man vrouw!
De meeste mensen zien er in de zomer, wanneer ze een beetje gebruind zijn, toch echt beter uit dan in de winter met dezelfde grauwe kleur als die grijze lucht en wallen onder hun ogen, rode vlekjes enz. De zon is echt niet alleen maar slecht voor je.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Tenzij je oude vrienden vroeg dood zijn gegaan, want YOLO.
[..]
Dat klopt, ik zal nooit helemaal begrijpen hoe jullie hierin staan omdat ik gewoon een heel ander referentiekader heb. Maar toch, ik heb ook gewoon ogen, dus ik kan best uitspraken doen over schoonheid. Ik vind oprecht dat een witte huid best heel mooi kan staan. En het leuke is dat je meestal geboren wordt, met datgene wat je goed staat. Dus is het helemaal niet nodig om wanhopig te bruinen, je haar te verven of chemische zooi in je haar te doen die de structuur verandert (om maar eens een voorbeeld aan te halen waar ik mijzelf ook schuldig aan heb gemaakt). Werk liever met datgene wat de natuur (of God zo je wil) je gegeven heeft. Want op de lange termijn behoud je zo je schoonheid veel langer.
De zon is zelfs heel goed voor je. Het draait allemaal om de mate waarin. Als je zont, is het te veel. Kijk jij kan het nu heel mooi zo verwoorden dat wit lelijk is en gebruind mooi, maar stiekem is de perceptie dat gebruind mooi is gewoon een gevolg van culturele factoren en heeft het bijzonder weinig te maken met de intrinsieke schoonheid van een gebruinde huid.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
De meeste mensen zien er in de zomer, wanneer ze een beetje gebruind zijn, toch echt beter uit dan in de winter met dezelfde grauwe kleur als die grijze lucht en wallen onder hun ogen, rode vlekjes enz. De zon is echt niet alleen maar slecht voor je.
Ik zie er zelf in de zomer wel een stuk gelukkiger en gezonder uit en ik lig niet dagen te bakken, maar gewoon af en toe de warme zon op je huid voelen na zo'n winter lang ingepakt te hebben gezeten vind ik wel echt heerlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:14 schreef Piye het volgende:
[..]
De zon is zelfs heel goed voor je. Het draait allemaal om de mate waarin. Als je zont, is het te veel. Kijk jij kan het nu heel mooi zo verwoorden dat wit lelijk is en gebruind mooi, maar stiekem is de perceptie dat gebruind mooi is gewoon een gevolg van culturele factoren en heeft het bijzonder weinig te maken met de intrinsieke schoonheid van een gebruinde huid.
En jij denkt dat dat verschil 'm in de huidskleur zit?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik zie er zelf in de zomer wel een stuk gelukkiger en gezonder uit en ik lig niet dagen te bakken, maar gewoon af en toe de warme zon op je huid voelen na zo'n winter lang ingepakt te hebben gezeten vind ik wel echt heerlijk.
In je gezicht zeker wel ja. Zo'n dooie witte/grijzige tint waardoor alle onzuiverheden alleen maar duidelijker worden staat echt weinig mensen beter dan een wat bruinigere kleur.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:23 schreef Piye het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat verschil 'm in de huidskleur zit?
Als ik nog meer wortels eet dan ga ik oranje uitslaan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:30 schreef quinoahipster het volgende:
Je moet niet in de zon liggen, je moet meer worteltjes eten.
Serieus, de hoeveelheid caroteen (zit in worteltjes) is belangrijker voor hoe aantrekkelijk en gezond je uiterlijk wordt beoordeeld dan de hoeveelheid melanine![]()
6 weekjes groente eten helpt al
Misschien wat minder met zombies omgaan?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In je gezicht zeker wel ja. Zo'n dooie witte/grijzige tint waardoor alle onzuiverheden alleen maar duidelijker worden staat echt weinig mensen beter dan een wat bruinigere kleur.
Die mensen die ik gewoon dagelijks op straat zie in Amsterdam bedoel je? Niet dat iedereen er als een zombie bij loopt, maar ik vind bijna iedereen in de zomer mooier dan in de winter.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Misschien wat minder met zombies omgaan?
Mensen die niet sowieso veel wortels etenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:30 schreef quinoahipster het volgende:
Je moet niet in de zon liggen, je moet meer worteltjes eten.
Serieus, de hoeveelheid caroteen (zit in worteltjes) is belangrijker voor hoe aantrekkelijk en gezond je uiterlijk wordt beoordeeld dan de hoeveelheid melanine![]()
6 weekjes groente eten helpt al
Ik ben niet wit/grijs hoor ook al kan ik niet bruin worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Die mensen die ik gewoon dagelijks op straat zie in Amsterdam bedoel je? Niet dat iedereen er als een zombie bij loopt, maar ik vind bijna iedereen in de zomer mooier dan in de winter.
Jij bent in de winter niet wat bleekjes vergeleken met de zomer?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:34 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben niet wit/grijs hoor ook al kan ik niet bruin worden.
Hangt er maar net vanaf hoe bruin het is hoor.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Die mensen die ik gewoon dagelijks op straat zie in Amsterdam bedoel je? Niet dat iedereen er als een zombie bij loopt, maar ik vind bijna iedereen in de zomer mooier dan in de winter.
Vind je dat niet mooi?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik nog meer wortels eet dan ga ik oranje uitslaan.
Met het WK in zicht is dat alleen maar hip.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik nog meer wortels eet dan ga ik oranje uitslaan.
Wortelsquote:Mensen die niet sowieso veel wortels eten
En het speelt niet stiekem een heel klein beetje mee dat men in de zomer vaak ook gewoon wat vrolijker kijkt dan in de winter? Jij denkt echt dat mensen er hoe donkerder, hoe gelukkiger uitzien?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:29 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
In je gezicht zeker wel ja. Zo'n dooie witte/grijzige tint waardoor alle onzuiverheden alleen maar duidelijker worden staat echt weinig mensen beter dan een wat bruinigere kleur.
Nee, standaard altijd hetzelfde.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Jij bent in de winter niet wat bleekjes vergeleken met de zomer?
Nee maar daar heb ik het ook niet over. Zonnebankbruin is eigenlijk nooit mooi.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf hoe bruin het is hoor.
Van die lichtblonde chicks met een huid alsof ze net 80 uur onder de zonnebank hebben gelegen!!
Ik haat voetbal.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Met het WK in zicht is dat alleen maar hip.
Waarschijnlijk, maar ook dat is de zon toch.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef Piye het volgende:
[..]
En het speelt niet stiekem een heel klein beetje mee dat men in de zomer vaak ook gewoon wat vrolijker kijkt dan in de winter? Jij denkt echt dat mensen er hoe donkerder, hoe gelukkiger uitzien?
Misschien ligt het daaraan dan, als je toch niet zoveel verschil ziet. Ik zorg prima voor mn huid, maar vind mezelf er in de zomer wel gewoon beter uitzien.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, standaard altijd hetzelfde.Denk wel dat het uitmaakt of je je huid een beetje verzorgt, scrubben en zo om de dode huidcellen te verwijderen, zorgt ervoor dat je gewoon een normaal gekleurd maar blank huidje hebt...niets grijzig/wit maar normaal.
Zo eind van de zomer, blond haar dat nog blonder is geworden door de zon, en beetje bruin, kan idd erg mooi zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Nee maar daar heb ik het ook niet over. Zonnebankbruin is eigenlijk nooit mooi.
Weinig keuze hier...ik kan kiezen tussen rood en wit.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Misschien ligt het daaraan dan, als je toch niet zoveel verschil ziet. Ik zorg prima voor mn huid, maar vind mezelf er in de zomer wel gewoon beter uitzien.
hipstersquote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zo eind van de zomer, blond haar dat nog blonder is geworden door de zon, en beetje bruin, kan idd erg mooi zijn
Niks mis mee toch? Mijn haar wordt ook altijd echt weer heeel licht en dat vind ik mooi samen met een beetje gebruinde huid.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:39 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Zo eind van de zomer, blond haar dat nog blonder is geworden door de zon, en beetje bruin, kan idd erg mooi zijn
Oeh ja maar dat lijkt me ook echt vervelend. Pijnlijk ook. Ik ben blond dus dan zou je verwachten dat je snel verbrand, maar ik word gewoon bruin dus wat dat betreft heb ik mazzel gehad.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Weinig keuze hier...ik kan kiezen tussen rood en wit.
Ik zei toch ook dat ik datquote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Mijn haar wordt ook altijd echt weer heeel licht en dat vind ik mooi samen met een beetje gebruinde huid.
Was het dan ook met je eensquote:Op maandag 19 mei 2014 22:45 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat ik datvind?
Ja, maar ik heb niks tegen de zon. Je moet uit mijn betoog zeker niet halen dat ik angstvallig de zon vermijd en hoop op regenachtige dagen. Ik vind alleen bruinen complete onzin.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:38 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Waarschijnlijk, maar ook dat is de zon toch.
Ik weet niet beter, interesseert me ook niet meer en heb er ook geen zin in om maar enige moeite ervoor te doen. Mensen nemen me maar zoals ik ben en als ze dat niet bevalt dan is dat hun probleem.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:41 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Oeh ja maar dat lijkt me ook echt vervelend. Pijnlijk ook. Ik ben blond dus dan zou je verwachten dat je snel verbrand, maar ik word gewoon bruin dus wat dat betreft heb ik mazzel gehad.
Je kunt niet alles hebben.quote:
Misschien kun jij over me heen squirten?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:29 schreef Spuitkak het volgende:
Als je bruin wil worden smeer je jezelf maar in met poep.
Hoezo dat.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:32 schreef Fierce. het volgende:
Ik vind het juist kut dat ik zo snel bruin word.
Lekker pervers ben jij.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Misschien kun jij over me heen squirten?
Wat een manquote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
Kan hele dagen in de zon liggen, wat ik van het weekend ook gedaan heb, en dan ben ik zo bruin. Kan er zo bruin van worden dat het op een gegeven moment maar moeilijk te zien is dat ik eigenlijk blank ben. Maar goed, doe dat al tijden en de kleur raak ik gedurende jaar ook niet helemaal meer kwijt, dus dan is een eerste dagje volle zon van het jaar genoeg om weer helemaal bij te kleuren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |