SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Een lapo maken om het woord 'navenant' in de TT te kunnen zetten
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Sinds wanneer is het tegenovergestelde van 'tenger' 'lomp'?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, Alexis Sanchez, Pedro, Di Maria, Giacherrini,Townsend, Lennon, Walcott (kan nog echt wel uren doorgaan)
Zijn echt lompe lui. Gast![]()
Giacherrini, Townsend, Lennon, Walcott? Je haalt er wel pareltjes bij zegquote:Op maandag 19 mei 2014 13:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, Alexis Sanchez, Pedro, Di Maria, Giacherrini,Townsend, Lennon, Walcott (kan nog echt wel uren doorgaan)
Zijn echt lompe lui. Gast![]()
![]()
Tegenwoordig zijn spelers op die positie ook gewoon sterk zie Ronaldo, Bale, Hulk
En tenger en lomp is hetzelfde? Je praat wederom onzin![]()
Jij pakt nu juist de uitzonderingen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Giacherrini, Townsend, Lennon, Walcott? Je haalt er wel pareltjes bij zeg![]()
![]()
Tegenwoordig zijn spelers op die positie ook gewoon sterk zie Ronaldo, Bale, Hulk
En tenger en lomp is hetzelfde? Je praat wederom onzin
Robben, Ribery, Blascykowski, Lavezzi, Schurrle, Navas, allemaal tengere voetballers.Charlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Lavezzi, Ribery en Schurrle tenger? Ga fietsen johquote:Op maandag 19 mei 2014 13:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij pakt nu juist de uitzonderingen.
Robben, Ribery, Blascykowski, Lavezzi, Schurrle, Navas, allemaal tengere voetballers.![]()
![]()
![]()
Sterling, ook zo'n beer. Totale onzin dat het gemiddeld gezien kleine, technisch kundige, snelle mannetjes zijnquote:Op maandag 19 mei 2014 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lavezzi, Ribery en Schurrle tenger? Ga fietsen joh![]()
Natuurlijk heb je kleine snelle kereltjes die op de flank staan maar het is onzin dat een speler tenger moet zijn om op die positie te staan. Elke topper in de wereld op dit moment op die positie is niet tenger op Robben na.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sterling, ook zo'n beer. Totale onzin dat het gemiddeld gezien kleine snelle mannetjes zijn![]()
Ribery 170, Lavezzi 173 mata 170. en ong. 70kg.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je kleine snelle kereltjes die op de flank staan maar het is onzin dat een speler tenger moet zijn om op die positie te staan. Elke topper in de wereld op dit moment op die positie is niet tenger op Robben na.
Ik zeg toch ook niet dat ze dat 'moeten zijn' maar dat ze dat doorgaans zijn. Uitzonderingen daar gelaten.Charlie: How's it going in there?
Wat heeft lengte hier mee te maken? Je hebt geen idee waar je overpraat kerel. Je hoeft geen gigantische sixpack te hebben om gespierd te zijn. Het gaat juist om functionele spieren daar heb je wat aan in topsport. Extra spieren zorgen er alleen maar voor dat je eerder moe bent.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ribery 170, Lavezzi 173 mata 170. en ong. 70kg.
Ik zeg toch ook niet dat ze dat 'moeten zijn' maar dat ze dat doorgaans zijn. Uitzonderingen daar gelaten.![]()
Robben is ook niet tenger hoor. Die is toch ook iets van 1.81? En is ook niet meer heel erg mager/dun imo.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je kleine snelle kereltjes die op de flank staan maar het is onzin dat een speler tenger moet zijn om op die positie te staan. Elke topper in de wereld op dit moment op die positie is niet tenger op Robben na.
Verder eens.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Kijk, nu ben je weer bezig om recht te lullen wat krom isquote:Op maandag 19 mei 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft lengte hier mee te maken? Je hebt geen idee waar je overpraat kerel. Je hoeft geen gigantische sixpack te hebben om gespierd te zijn. Het gaat juist om functionele spieren daar heb je wat aan in topsport. Extra spieren zorgen er alleen maar voor dat je eerder moe bent..
Lichaamsbouw, Lengte en omvang maakt of je tenger of grof bent. Dat zegt niets over of je sterk of zwak bent, dat maak jij er weer van.Charlie: How's it going in there?
Toch zie je Robben bijna nooit op fysiek een duel winnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Robben is ook niet tenger hoor. Die is toch ook iets van 1.81? En is ook niet meer heel erg mager/dun imo.
Verder eens.
De tijden dat kleine snelle mannetjes op links en rechtsvoor stonden zijn lang voorbij![]()
Hij komt dan natuurlijk ook nauwelijks in fysieke 1 op 1 duels. Dat is al jaren zijn kracht.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch zie je Robben bijna nooit op fysiek een duel winnen.
De tijden dat kleine snelle mannetjes op links en rechtsvoor stonden zijn lang voorbijWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt, wel iets wat hij de laatste jaren heeft geleerd.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij komt dan natuurlijk ook nauwelijks in fysieke 1 op 1 duels. Dat is al jaren zijn kracht.![]()
Dat insinueer je hier wel:quote:Op maandag 19 mei 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ribery 170, Lavezzi 173 mata 170. en ong. 70kg.
Ik zeg toch ook niet dat ze dat 'moeten zijn' maar dat ze dat doorgaans zijn. Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Oneens.
Echte buitenspeler is in mijn ogen tenger, technisch goed en snel. Waar een echte ajax 9 balvast is, niet per sé snel, een neus voor de goal heeft en een goede kaatser is.![]()
Nee, "In mijn ogen" is niet imperatief.quote:
Het ging mij meer om het feit dat specifieke kwaliteiten van een buitenspeler niet stroken met die van een spits. In mijn ogen dan hè, voordat daar weer over gevallen wordt
Dus Ronaldo en Bale zijn geen échte buitenspelers?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, "In mijn ogen" is niet imperatief.
Het ging mij meer om het feit dat specifieke kwaliteiten van een buitenspeler niet stroken met die van een spits. In mijn ogen dan hè, voordat daar weer over gevallen wordt![]()
Nu stel je dus de verkeerde vraag.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:52 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dus Ronaldo en Bale zijn geen échte buitenspelers?
1. Bale en Ronaldo zijn geen echte buitenspelers, maar in een bepaald opzicht de uitzondering op de regel.
2. Bale en Ronaldo zijn goede buitenspelers, dus kunnen ook goed in de spits spelen?Charlie: How's it going in there?
Ging meer om wat je hier zei:quote:Op maandag 19 mei 2014 13:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu stel je dus de verkeerde vraag.
1. Bale en Ronaldo zijn geen echte buitenspelers, maar in een bepaald opzicht de uitzondering op de regel.
2. Bale en Ronaldo zijn goede buitenspelers, dus kunnen ook goed in de spits spelen?quote:Echte buitenspeler is in mijn ogen tenger, technisch goed en snel.![]()
Nogmaals, Ronaldo en Bale nemen niet weg dat 85% van de buitenspelers wel aan mijn beschrijving voldoen. En dus een 'algemeen beeld' vormen. Dat impliceert toch niet gelijk dat alle 'buitenspelers' aan dat beeld voldoen?quote:Charlie: How's it going in there?
Wil je dan 85% middelmaat of 15% top?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nogmaals, Ronaldo en Bale nemen niet weg dat 85% van de buitenspelers wel aan mijn beschrijving voldoen. En dus een 'algemeen beeld' vormen. Dat impliceert toch niet gelijk dat alle 'buitenspelers' aan dat beeld voldoen?![]()
Nu veronderstel je dus dat iedere tengere buitenspeler middelmaat is. En iedere niet-tengere buitenspeler top is. Dat is echt een waardeloze beredenering wat je hier nu tentoonstelt.quote:Op maandag 19 mei 2014 14:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wil je dan 85% middelmaat of 15% top?Charlie: How's it going in there?
of boerrigterquote:Op maandag 19 mei 2014 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Giacherrini, Townsend, Lennon, Walcott? Je haalt er wel pareltjes bij zeg![]()
![]()
Tegenwoordig zijn spelers op die positie ook gewoon sterk zie Ronaldo, Bale, Hulk![]()
Is dat officieel?quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden wij?
Ik vind hem mooiCharlie: How's it going in there?
Ja. Contract met adidas is opgezegd en snel getekend bij Nike. En AEGON komt toch wel op het shirt in plaats van FGSquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Geen tijd om op details te letten.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Contract met adidas is opgezegd en snel getekend bij NikeCharlie: How's it going in there?
Sponsor en shirtsponsor lijken me toch wel opvallende details.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen tijd om op details te letten.
Verder aardig shirtje. Maar er komt natuurlijk geen wit in het uitshirt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen tijd om op details te letten.![]()
![]()
Klopt, ik schrok al want ik vond het een afzichtelijk ding.quote:Op maandag 19 mei 2014 16:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Sponsor en shirtsponsor lijken me toch wel opvallende details.
Verder aardig shirtje. Maar er komt natuurlijk geen wit in het uitshirt.
Jij hebt geen smaak.quote:Op maandag 19 mei 2014 15:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
En wat vinden wij?
Ik vind hem mooi![]()
quote:Op maandag 19 mei 2014 15:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Geen tijd om op details te letten.![]()
![]()
Die komt toch niet, ik zou niet weten op welke plek hij zou moeten spelen.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Gelijk zijn handtekening gevraagd neem ik aan?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren nog Carlo L'ami in levende lijve gezien. Woohoo.Oh.![]()
Op de plek van Seranoquote:Op maandag 19 mei 2014 19:02 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Die komt toch niet, ik zou niet weten op welke plek hij zou moeten spelen.![]()
Urby![]()
Ajax kan wel wat sierlijke spelers gebruiken. Zou als linkshalf niet minder presteren dan wat er nu rondloopt.![]()
Heb je hem neer getikt, omdat hij altijd zo raar reageert na een doelpunt?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren nog Carlo L'ami in levende lijve gezien. Woohoo.![]()
Welnee, ik ga die vent niet lastig vallenquote:Op maandag 19 mei 2014 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelijk zijn handtekening gevraagd neem ik aan?![]()
![]()
Als ze geen rendement hebben ben je zo klaar bij dit Ajaxquote:Op maandag 19 mei 2014 19:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
Urby![]()
Ajax kan wel wat sierlijke spelers gebruiken. Zou als linkshalf niet minder presteren dan wat er nu rondloopt.RED ONS HENNIEGOD![]()
Doet hij bij ons toch ook een heel seizoen lang..wat een mafkees daar op die bank zeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 20:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welnee, ik ga die vent niet lastig vallen![]()
Truequote:Op maandag 19 mei 2014 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Doet hij bij ons toch ook een heel seizoen lang..wat een mafkees daar op die bank zeg.![]()
![]()
Die Maduro broertjes stappen dus over van Feyenoord naar Ajax. Zoveelste die Feyenoord of PSV verlaten voor Ajax.![]()
is het nu definitief?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Maduro broertjes stappen dus over van Feyenoord naar Ajax. Zoveelste die Feyenoord of PSV verlaten voor Ajax.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Familie van die dikke?quote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Maduro broertjes stappen dus over van Feyenoord naar Ajax. Zoveelste die Feyenoord of PSV verlaten voor Ajax.![]()
tja iedereen wilt bij de beste club van nederland spelenquote:Op maandag 19 mei 2014 23:57 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 07:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja iedereen wilt bij de beste club van nederland spelen![]()
twitter:kennethperez10 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 16:47:48Met #FerdiVierklau en #OlafLindenberg onderweg naar HongKong met @afcAjax voor het All Star Soccer Legends toernooi http://t.co/jglDmGdDIu reageer retweet
![]()
![]()
Dit zijn drie echte Ajax legendsquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kennethperez10 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 16:47:48Met #FerdiVierklau en #OlafLindenberg onderweg naar HongKong met @afcAjax voor het All Star Soccer Legends toernooi http://t.co/jglDmGdDIu reageer retweet
![]()
quote:AJAX - CAMBUUR VOORTAAN RISICOWEDSTRIJD
Elk sportief treffen tussen Ajax en SC Cambuur wordt voortaan aangemerkt als risicowedstrijd. Er zullen meer politieagenten op de been zijn rond de voetbalwedstrijden en supporters mogen alleen nog met een zogenoemde verplichte buscombi naar het stadion. Dat is een van de maatregelen die burgemeester Eberhard van der Laan en de politie in de hoofdstad willen treffen naar aanleiding van ongeregeldheden begin maart in Amsterdam rond de wedstrijd Ajax-Cambuur.
Het liep op zondag 9 maart behoorlijk uit de hand in Amsterdam. In het centrum en rond de ArenA gingen Ajax-fans en supporters van de club uit Leeuwarden met elkaar en de politie op de vuist. Bij het stadion liepen de spanningen zo hoog op dat enkele ME'ers zich genoodzaakt zagen hun dienstwapen te trekken. Er werd niet geschoten.
http://foxsports.nl/nieuw(...)risicowedstrijd.html![]()
Lindenbergquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kennethperez10 twitterde op dinsdag 20-05-2014 om 16:47:48Met #FerdiVierklau en #OlafLindenberg onderweg naar HongKong met @afcAjax voor het All Star Soccer Legends toernooi http://t.co/jglDmGdDIu reageer retweet
Wat had ik een hekel aan die gozer. Nog een miljoenentransfer ook
![]()
![]()
Shit he.quote:“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”![]()
Ja, door de reiskostenvergoeding, schijnt.quote:Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
Dit is toch niet serieus hoop ik?quote:![]()
Ben ik blij dat ik geen Frank de Boer heet. Zulke spelers kun je toch niet serieus nemen?![]()
![]()
Wat doet hij verkeerd dan en zou je dat eens duidelijk willen proberen uit te leggen. Want voor zover ik weet is het niet voorboden om zo'n foto te makenquote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:29 schreef 16meter het volgende:
[..]
in b4 "Hij doet hier niets verkeerd. Zo is de jeugd nu eenmaal tegenwoordig."![]()
Stelt een groot gebrek aan goede smaak tentoon, en een hang naar een soort kansloze hiphop/swag-cultuur.
Niet verboden, natuurlijk. Wel van een zeer bedenkelijk niveau.![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef 16meter het volgende:
Stelt een groot gebrek aan goede smaak tentoon, en een hang naar een soort kansloze hiphop/swag-cultuur waar niemand met ook maar een klein beetje intellect zich mee wil identificeren.
Niet verboden, natuurlijk. Wel van een zeer bedenkelijk niveau.meer heb ik hier niet op te zeggen
![]()
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]meer heb ik hier niet op te zeggen
![]()
Tuurlijk wel.
Ik heb niks met voetballers die zich krampachtig aan zo'n subcultuurtje vastklampen, inclusief alle hippe instagram-selfies.
[ Bericht 5% gewijzigd door 16meter op 20-05-2014 19:19:06 ]![]()
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat doet hij verkeerd dan en zou je dat eens duidelijk willen proberen uit te leggen. Want voor zover ik weet is het niet voorboden om zo'n foto te makenHand in de broek kan toch niet man, ik verwacht contractontbinding.
![]()
Oh ja natuurlijk je hebt helemaal gelijk. Afschuwelijke actie wederomquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:08 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Hand in de broek kan toch niet man, ik verwacht contractontbinding.
![]()
Jammer dat Ajax het anno 2014 van dit soort 'helden' moet hebben.
Verder zal het een prima gozer zijn.![]()
Misschien een heel rare gedachtengang maar elk mens vind andere dingen leuk dus misschien houdt hij wel van die kleren, maniertjes en die "cultuur" dus wie ben jij om dat te veroordelen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:07 schreef 16meter het volgende:
Tuurlijk wel.
Ik heb niks met voetballers die zich krampachtig aan zo'n subcultuurtje vastklampen, inclusief de eindeloze hoeveelheid aan instagram-selfies.![]()
Niemand. Ik geef ook alleen maar mijn mening.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Misschien een heel rare gedachtengang maar elk mens vind andere dingen leuk dus misschien houdt hij wel van die kerel en die cultuur dus wie ben jij om dat te veroordelen.![]()
Vooral voor je houden danquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niemand. Ik geef ook alleen maar mijn mening.![]()
![]()
Van mijn part staat hij zich elke dag 3 keer af te beren achter het CS als hij het tijdens de wedstrijden maar goed doet en daar zou je juist over moeten klagen want dat is niet het gevalquote:![]()
![]()
Is dit 1 van die "kankernegers" waar Perez het over had?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
dit.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part staat hij zich elke dag 3 keer af te beren achter het CS als hij het tijdens de wedstrijden maar goed doet en daar zou je juist over moeten klagen want dat is niet het geval![]()
Ach ja, laat die jongen lekker. Het enige wat me stoort is dat ie hartstikke goed verdient en dan met een zwarte vuilniszak gaat rondlopen.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hij was toch op de weg terug vond ik de laatste maandenquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:27 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godzijdank.
Al vind ik het wel mooi dat er de laatste maanden wat contracten worden verlengd![]()
Goed nieuws, mooi.quote:Op woensdag 21 mei 2014 08:27 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Godzijdank.
Al vind ik het wel mooi dat er de laatste maanden wat contracten worden verlengd★★★![]()
Frank wil helemaal niet naar Spurs. Die gasten doen na 3 verloren wedstrijden alweer de deur dicht.
0 tijd om iets op te bouwen dus. Krediet zal hij niet krijgenhardcoholic![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 21-05-2014 om 11:10:59Rafael van der Vaart laat in Bild weten ook volgend seizoen bij HSV te spelen #oranje #ajax #santegoeds reageer retweet
![]()
Prima.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 21-05-2014 om 11:10:59Rafael van der Vaart laat in Bild weten ook volgend seizoen bij HSV te spelen #oranje #ajax #santegoeds reageer retweet
Oh.![]()
gelukkigquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
zeker, maar je weet hoe het hier werkt, mensen herinneren alleen de foutjesquote:Op woensdag 21 mei 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was toch op de weg terug vond ik de laatste maanden![]()
Ben wel benieuwd naar jullie mening wat vond jij het mooiste kol van het seizoen?
Ik denk Siggy tegen PSV maar dat komt door die wereldassist.![]()
Schöne tegen Celtic.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef bjanaan het volgende:
Ben wel benieuwd naar jullie mening wat vond jij het mooiste kol van het seizoen?
Siggy tegen PSV uiteraard indeed. Die pass van Schone was ook zo bizar in die goal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef bjanaan het volgende:
Zolang die kerel maar niet bij ons komt voetballen is alles prima.quote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Celtic-thuis, eerste doelpunt tegen Barca of van Rhijn tegen PEC (quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik denk Siggy tegen PSV maar dat komt door die wereldassist.).
![]()
Jammer maar met hem in de spits was het helemaal huilen geweest en op het middenveld is het maar de vraag of hij de meters kan maken van Serero/Klaassenquote:Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef Gramulanion het volgende:
![]()
Op wie doel je?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
zeker, maar je weet hoe het hier werkt, mensen herinneren alleen de foutjes![]()
Ook Schöne tegen Celtic denk ik, maar qua beleving Denswil tegen Milanquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb denswil juichend na die goal als facebook coverfotoquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:44 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ook Schöne tegen Celtic denk ik, maar qua beleving Denswil tegen Milan
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb denswil juichend na die goal als facebook coverfoto
[ afbeelding ]was ook echt ongezond, ging volledig uit mijn dak. De dag erna nog nooit zo chagrijnig om een wedstrijd geweest denk ik
![]()
![]()
Ik heb toen misschien zelfs een beetje gehuild, wat was dat fantastisch/fantastisch kutquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellenwas ook echt ongezond, ging volledig uit mijn dak. De dag erna nog nooit zo chagrijnig om een wedstrijd geweest denk ik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Het voelde zo lekker inderdaad in de laatste minuten scoren tegen die kut Italianen uit Milaanquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:48 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellenwas ook echt ongezond, ging volledig uit mijn dak. De dag erna nog nooit zo chagrijnig om een wedstrijd geweest denk ik
...
![]()
Maar het leukste is, ik voelde het al aankomen dat die tyfus spaghettivreters weer op NSB-wijze gingen scoren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Het voelde zo lekker inderdaad in de laatste minuten scoren tegen die kut Italianen uit Milaan...
Mike v/d Hoorn
Ik vraag me af of V/d Hoorn ooit het niveau van Ajax gaat halen of het systeem gaat begrijpen... ik denk niet dat we die vaak in het eerste zullen zien spelen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar het leukste is, ik voelde het al aankomen dat die tyfus spaghettivreters weer op NSB-wijze gingen scoren.
Mike v/d Hoorn![]()
Geen hand in z'n broekie? Whut?quote:Op woensdag 21 mei 2014 12:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik heb denswil juichend na die goal als facebook coverfoto
[ afbeelding ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kunnen we dit seizoen pas echt beoordelen natuurlijkquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of V/d Hoorn ooit het niveau van Ajax gaat halen of het systeem gaat begrijpen... ik denk niet dat we die vaak in het eerste zullen zien spelen.![]()
Deed daar weinig verkeerd dus dan kan je wel een misplaatste kotssmiley plaatsen maar dat is natuurlijk nergens voor nodig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Maar het leukste is, ik voelde het al aankomen dat die tyfus spaghettivreters weer op NSB-wijze gingen scoren.
Mike v/d Hoorn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Vooralsnog komt die zwaar tekort inderdaad. Maakt altijd wel een echte cruciale fout.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:12 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik vraag me af of V/d Hoorn ooit het niveau van Ajax gaat halen of het systeem gaat begrijpen... ik denk niet dat we die vaak in het eerste zullen zien spelen.Charlie: How's it going in there?
Klopt, al geef ik het vrij weinig kans.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kunnen we dit seizoen pas echt beoordelen natuurlijk"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Die kotssmiley is niet alleen gebaseerd op die wedstrijd.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Deed daar weinig verkeerd dus dan kan je wel een misplaatste kotssmiley plaatsen maar dat is natuurlijk nergens voor nodig.
Maar gewoon op het feit dat het een hele matige speler is. Het is gewoon oliedom om zo erin te hangen als je gewoon weet dat een Balotelli gaat liggen.Charlie: How's it going in there?
Is die Kishna nou eigenlijk een pure linksbuiten of kan hij ook prima in de spits, daar vlak achter of op het middenveld?
Ik had er gister een discussie over...![]()
Dat soort momenten hebben alle jonge verdedigers Vertonghen, Vermaelen en Heitinga hebben die fouten ook gemaakt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die kotssmiley is niet alleen gebaseerd op die wedstrijd.
Maar gewoon op het feit dat het een hele matige speler is. Het is gewoon oliedom om zo erin te hangen als je gewoon weet dat een Balotelli gaat liggen.![]()
Zal best. Maar mikey is wel een hele trage leerling.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort momenten hebben alle jonge verdedigers Vertonghen, Vermaelen en Heitinga hebben die fouten ook gemaakt.Charlie: How's it going in there?
Pfffquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal best. Maar mikey is wel een hele trage leerling.![]()
![]()
Rechtsbuiten / spits.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Ciscus het volgende:
Is die Kishna nou eigenlijk een pure linksbuiten of kan hij ook prima in de spits, daar vlak achter of op het middenveld?
In zijn 3 wedstrijden verspreidt over een jaar?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zal best. Maar mikey is wel een hele trage leerling.
Ik zeg niet dat ik wel heel veel hoop koester dat hij echt grote stappen gaat maken maar dit seizoen is absoluut geen bewijs om hem op af te rekenen.![]()
Heeft ook bij jong Ajax hemeltergende wedstrijden afgewerkt. Ik zie werkelijk waar niets in deze jongen waarin hij echt uitblinkt, helemaal niets. En daarnaast zit zijn uitstraling ook nog eens tegen vind ik.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In zijn 3 wedstrijden verspreidt over een jaar?
Ik zeg niet dat ik wel heel veel hoop koester dat hij echt grote stappen gaat maken maar dit seizoen is absoluut geen bewijs om hem op af te rekenen.Charlie: How's it going in there?
Rechtsbuiten dacht ik, maar in Jong Ajax hebben ze hem ook vaak in de spits geprobeerd. Geen middenvelder iig.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Ciscus het volgende:
centrale verdedigerquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Ciscus het volgende:
Zijn uitstraling zit tegen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heeft ook bij jong Ajax hemeltergende wedstrijden afgewerkt. Ik zie werkelijk waar niets in deze jongen waarin hij echt uitblinkt, helemaal niets. En daarnaast zit zijn uitstraling ook nog eens tegen vind ik.Hou gewoon op joh
![]()
Kishna kan het best uit de voeten als Linksback.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:17 schreef Ciscus het volgende:
Ja vind ik wel ja, ziet eruit als een dommekracht. Maar je zult wel op hem lijken neem ik aan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn uitstraling zit tegen?Hou gewoon op joh
Maar dat is zelfs nog secundair aan zijn kwaliteiten. Die hij eigenlijk niet heeft. Hij is redelijk in de duels maar dat is Dave Bulthuis ook.Charlie: How's it going in there?
Over wie hebben we het? Veltman?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja vind ik wel ja, ziet eruit als een dommekracht. Maar je zult wel op hem lijken neem ik aan?
Maar dat is zelfs nog secundair aan zijn kwaliteiten. Die hij eigenlijk niet heeft. Hij is redelijk in de duels maar dat is Dave Bulthuis ook.![]()
V/D Hoornquote:Charlie: How's it going in there?
Veel meer onzin kun je niet uitkramen in het eerste deel van je post. En wat heb ik daar mee te maken?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:48 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja vind ik wel ja, ziet eruit als een dommekracht. Maar je zult wel op hem lijken neem ik aan?
Maar dat is zelfs nog secundair aan zijn kwaliteiten. Die hij eigenlijk niet heeft. Hij is redelijk in de duels maar dat is Dave Bulthuis ook.![]()
![]()
Dat is mijn mening, als jij dat onzin vindt prima, daar zal ik nachtenlang wakker van liggen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Veel meer onzin kun je niet uitkramen in het eerste deel van je post. En wat heb ik daar mee te maken?
V/D Hoorn is gewoon een vedergewicht op alle gebieden. Dat is echt evident volgens mij?
Mike zou in de toekomst een man van een club als Barcelona kunnen worden. Hij moet alleen nog wel even heel goed geslepen worden.![]()
Hou die mening lekker voor je dan als hij nergens op gebaseerd isquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is mijn mening, als jij dat onzin vindt prima, daar zal ik nachtenlang wakker van liggen.
V/D Hoorn is gewoon een vedergewicht op alle gebieden. Dat is echt evident volgens mij?![]()
Of V/D Hoorn aan kan haken gaat blijken uit het aankomende seizoen om hem nu al af te gaan zeiken zoals jij doet gaat mij te ver.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hou die mening lekker voor je dan als hij nergens op gebaseerd is![]()
Of V/D Hoorn aan kan haken gaat blijken uit het aankomende seizoen om hem nu al af te gaan zeiken zoals jij doet gaat mij te ver.Jij bent echt een ontzettend willekeurig ventje. Bewezen spelers als Serero afzeiken en iemand die ogenschijnlijk tekort komt mag je daar niet op afrekenen. Raar ding ben je.
Bewezen spelers zoals Serero?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]Jij bent echt een ontzettend willekeurig ventje. Bewezen spelers als Serero afzeiken en iemand die ogenschijnlijk tekort komt mag je daar niet op afrekenen. Raar ding ben je.
![]()
Dit was V/D zijn eerste seizoen bij Ajax dus ik geef hem gewoon nog een seizoen voordat ik over hem ga oordelen. Simpel toch![]()
![]()
Thuli is inderdaad een briljant speler. Maar ook Mike kan er komen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:57 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]Jij bent echt een ontzettend willekeurig ventje. Bewezen spelers als Serero afzeiken en iemand die ogenschijnlijk tekort komt mag je daar niet op afrekenen. Raar ding ben je.
![]()
Ik heb ook nog wel vertrouwen in Van der Hoorn. Dat gezeik op hem over die pingel tegen Milan, mag nu ook wel eens stoppen. Veltman pakt een oliedomme rode kaart (plus veroorzaakt strafschop) tegen Barca. Doet hetzelfde tegen Salzburg... Daar hoor ik vreemd genoeg niemand over. En dat is prima, iedere jonge speler maakt fouten. Ook Mike van der Hoorn. Los van het feit dat ik het absoluut geen strafschop vond tegen Milan, maar dat terzijde.
Ik ben het met LitmanenAFCA eens dat we volgend seizoen moeten afwachten. Net als bij Duarte.![]()
4 miljoen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bewezen spelers zoals Serero?![]()
Dit was V/D zijn eerste seizoen bij Ajax dus ik geef hem gewoon nog een seizoen voordat ik over hem ga oordelen. Simpel tochCharlie: How's it going in there?
Jij hebt ook Zlatan in zijn eerste seizoen uit zitten fluiten omdat hij niets presteerde maar omdat er wel ontzettend veel geld voor hem was betaald?quote:![]()
Omdat Veltman daarnaast nog kwaliteiten heeft. Zoals indribbelen en is positioneel redelijk sterk. Van der Hoorn voldoet niet.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef Jochie1900 het volgende:
Ik heb ook nog wel vertrouwen in Van der Hoorn. Dat gezeik op hem over die pingel tegen Milan, mag nu ook wel eens stoppen. Veltman pakt een oliedomme rode kaart (plus veroorzaakt strafschop) tegen Barca. Doet hetzelfde tegen Salzburg... Daar hoor ik vreemd genoeg niemand over. En dat is prima, iedere jonge speler maakt fouten. Ook Mike van der Hoorn. Los van het feit dat ik het absoluut geen strafschop vond tegen Milan, maar dat terzijde.
Ik ben het met LitmanenAFCA eens dat we volgend seizoen moeten afwachten. Net als bij Duarte.
En kom op? Barcadie bleek niet cruciaal en was meer de schuld van v. Rhijn.
Het gaat mij niet eens zozeer om zijn prestaties. Meer omdat ik hem op niets bijzonders kan betrappen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Jij hebt ook Zlatan in zijn eerste seizoen uit zitten fluiten omdat hij niets presteerde maar omdat er wel ontzettend veel geld voor hem was betaald?
Bij Zlatan zag je de brille af en toe wel natuurlijk.Charlie: How's it going in there?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het eerste seizoen altijd ontzettend baalde als Zlatan weer in de basis stond of inviel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Jij hebt ook Zlatan in zijn eerste seizoen uit zitten fluiten omdat hij niets presteerde maar omdat er wel ontzettend veel geld voor hem was betaald?![]()
Briljant nog wel, af en toe misschien maar veel te weinig om zijn gebrek aan fysiek te compenseren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:00 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli is inderdaad een briljant speler. Maar ook Mike kan er komen.![]()
Haha, dus omdat de rest van het team zich de pleures heeft gewerkt, maakt het niet uit dat Veltman die domme overtreding maakte? Wat een redenatie. Als we vervolgens met 2-3 hadden verloren was het wel erg geweest?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Omdat Veltman daarnaast nog kwaliteiten heeft. Zoals indribbelen en is positioneel redelijk sterk. Van der Hoorn voldoet niet.
En kom op? Barcadie bleek niet cruciaal en was meer de schuld van v. Rhijn.
![]()
Terugspeelbal was inderdaad een fout van Van Rhijn, maar Veltman had nooit die overtreding moeten maken. Dat gaf De Boer na de wedstrijd ook aan. Dus gewoon ontzettend domme actie.
Jij schrijft Van der Hoorn al af, prima. Ik kijk het nog een seizoen aan. Ik heb er nog wel vertrouwen in.![]()
Ja dat zegt iedereen achteraf dat ze de klasse bij Zlatan wel zagen. Toch zaten er meer dan genoeg supporters hem wekelijks uit te fluiten. Wie waren dat dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij niet eens zozeer om zijn prestaties. Meer omdat ik hem op niets bijzonders kan betrappen.
Bij Zlatan zag je de brille af en toe wel natuurlijk.![]()
v/d Hoorn lijkt tekort te komen maar zelfvertrouwen of het ontbreken daarvan is wel belangrijk, hij heeft wat dat betreft wel een lullig jaar achter de rug, eerst de schlemiel bij jong Oranje en erna meer dan eens bij Ajax. Ik zie hem Veltman niet uit de basis spelen dus verwacht dat hij na het volgende seizoen gewoon weg zal willen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:05 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Haha, dus omdat de rest van het team zich de pleures heeft gewerkt, maakt het niet uit dat Veltman die domme overtreding maakte? Wat een redenatie. Als we vervolgens met 2-3 hadden verloren was het wel erg geweest?![]()
Terugspeelbal was inderdaad een fout van Van Rhijn, maar Veltman had nooit die overtreding moeten maken. Dat gaf De Boer na de wedstrijd ook aan. Dus gewoon ontzettend domme actie.
Jij schrijft Van der Hoorn al af, prima. Ik kijk het nog een seizoen aan. Ik heb er nog wel vertrouwen in.![]()
Heel veel (jonge) spelers die bij Ajax komen, moet wennen. Gun die jongens de tijd. Wie weet komt het nog goed.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het eerste seizoen altijd ontzettend baalde als Zlatan weer in de basis stond of inviel.![]()
Even zonder gelul hè. Vergelijk je Zlatan (die toen hij naar Ajax kwam naar talloze andere clubs kon, de rest is geschiedenis) nu met V/D Hoorn?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen achteraf dat ze de klasse bij Zlatan wel zagen. Toch zaten er meer dan genoeg supporters hem wekelijks uit te fluiten. Wie waren dat dan?Charlie: How's it going in there?
Aan de bal briljant. Als fysiek niet zou tellen in voetbal zou Thuli zeker bij een club als Man City spelen. Nu gaat dat erg lastig worden want hij heeft ook geen aanleg om breed te worden.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Briljant nog wel, af en toe misschien maar veel te weinig om zijn gebrek aan fysiek te compenseren.![]()
Even topics uit 2003 opzoekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:06 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Ja dat zegt iedereen achteraf dat ze de klasse bij Zlatan wel zagen. Toch zaten er meer dan genoeg supporters hem wekelijks uit te fluiten. Wie waren dat dan?![]()
Doe ff normaal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aan de bal briljant. Als fysiek niet zou tellen in voetbal zou Thuli zeker bij een club als Man City spelen. Nu gaat dat erg lastig worden want hij heeft ook geen aanleg om breed te worden.![]()
Natuurlijk maar je moet wel het idee hebben dat het erin zit, bij Serero heb ik het idee dat hij in topvorm net goed genoeg is voor dit Ajax en een Klaassen bijvoorbeeld dit niveau kan ontstijgen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Heel veel (jonge) spelers die bij Ajax komen, moet wennen. Gun die jongens de tijd. Wie weet komt het nog goed.![]()
Wauwquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Aan de bal briljant. Als fysiek niet zou tellen in voetbal zou Thuli zeker bij een club als Man City spelen. Nu gaat dat erg lastig worden want hij heeft ook geen aanleg om breed te worden.![]()
Nee, ik heb het er over dat er zoveel kneuzen in het stadion zaten dat zij Zlatan ook na een slecht half jaar uitfloten als hij binnen de lijnen kwam. Maar achteraf heeft natuurlijk niemand dat gedaan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Even zonder gelul hè. Vergelijk je Zlatan (die toen hij naar Ajax kwam naar talloze andere clubs kon, de rest is geschiedenis) nu met V/D Hoorn?
Ik vergelijk de situatie, niet de spelers. Dat snap je toch wel mag ik hopen?![]()
Je moet maar eens goed op hem letten. Voetballend zeer sterk, maar komt fysiek gewoon te kort. Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat zijn zelfvertrouwen iets naar beneden is gegaan waardoor hij minder risico in zijn spel legt de laatste tijd, dat is jammer. Maar zeker daarvoor was het een groot genot om die man te zien voetballen.quote:![]()
Ja je hebt mijn ogen geopendquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ben blij dat je het hier ook mee eens bent.![]()
Tuurlijk, ik heb bij Van der Hoorn ook wel twijfels. Dat had ik al bij zijn aankoop. Maar om nou zijn naam neer te zetten met een kotssmiley er achter gaat mij veel te ver. Dan heb je er imo weinig van begrepen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je moet wel het idee hebben dat het erin zit, bij Serero heb ik het idee dat hij in topvorm net goed genoeg is voor dit Ajax en een Klaassen bijvoorbeeld dit niveau kan ontstijgen.
Ik geef hem nog een jaar de kans, wordt het niets dan is het jammer en zonde van het geld. Maar dat Ajax vier miljoen voor hem heeft betaald, dat kun je hem natuurlijk niet kwalijk nemen.![]()
Totaal onvergelijkbaar natuurlijk. Dat snap je toch wel mag ik hopen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:10 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Nee, ik heb het er over dat er zoveel kneuzen in het stadion zaten dat zij Zlatan ook na een slecht half jaar uitfloten als hij binnen de lijnen kwam. Maar achteraf heeft natuurlijk niemand dat gedaan.
Ik vergelijk de situatie, niet de spelers. Dat snap je toch wel mag ik hopen?Charlie: How's it going in there?
Schei toch uit. Serero staat symbool voor Ajax dit seizoen. Rond de middenlijn voetbalt hij zeer aardig, maar zodra hij voor de goal komt verprutst hij het 9 van de 10 keer. Sowieso nauwelijks rendement die gozer.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Je moet maar eens goed op hem letten. Voetballend zeer sterk, maar komt fysiek gewoon te kort. Moet wel zeggen dat ik het idee heb dat zijn zelfvertrouwen iets naar beneden is gegaan waardoor hij minder risico in zijn spel legt de laatste tijd, dat is jammer. Maar zeker daarvoor was het een groot genot om die man te zien voetballen.![]()
Wel trainbaar.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit. Serero staat symbool voor Ajax dit seizoen. Rond de middenlijn voetbalt hij zeer aardig, maar zodra hij voor de goal komt verprutst hij het 9 van de 10 keer. Sowieso nauwelijks rendement die gozer.Charlie: How's it going in there?
Hij komt veel vaker dan nodig voor de goal omdat er geen killers voorin staan.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit. Serero staat symbool voor Ajax dit seizoen. Rond de middenlijn voetbalt hij zeer aardig, maar zodra hij voor de goal komt verprutst hij het 9 van de 10 keer. Sowieso nauwelijks rendement die gozer.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Serero komt amper voor de goal. Hij moet al het opbouwende werk doen omdat Klaassen tegen zijn spits aan staat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit. Serero staat symbool voor Ajax dit seizoen. Rond de middenlijn voetbalt hij zeer aardig, maar zodra hij voor de goal komt verprutst hij het 9 van de 10 keer. Sowieso nauwelijks rendement die gozer."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Als Zlatan na dat waardeloze eerste seizoen naar West Ham United was gegaan, hadden er weinig supporters daarmee gezeten toen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Totaal onvergelijkbaar natuurlijk. Dat snap je toch wel mag ik hopen?![]()
Je overdrijft echtquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:14 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Als Zlatan na dat waardeloze eerste seizoen naar West Ham United was gegaan, hadden er weinig supporters daarmee gezeten toen.
Hij stond zelf al op het punt om weg te willen. Mede door de fluitconcerten. Het contract lag al zo goed als klaar.quote:![]()
Iemand met zo'n slecht schot is Ajax onwaardig. Ik zie hem nog aanleggen tegen NAC de tranen liepen over mijn wangen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit. Serero staat symbool voor Ajax dit seizoen. Rond de middenlijn voetbalt hij zeer aardig, maar zodra hij voor de goal komt verprutst hij het 9 van de 10 keer. Sowieso nauwelijks rendement die gozer.![]()
Klopt aardigquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Schei toch uit. Serero staat symbool voor Ajax dit seizoen. Rond de middenlijn voetbalt hij zeer aardig, maar zodra hij voor de goal komt verprutst hij het 9 van de 10 keer. Sowieso nauwelijks rendement die gozer.![]()
Je hebt hier zeker een punt en kan het niet geheel met je oneens zijn. De laatste tijd loopt het gewoon niet lekker bij hem. Of de oorzaak nou zelfvertrouwen is of iets anders weet ik niet. Maar voor deze mindere periode was Thuli echt een lust voor het oog en heeft hij veel geniale potten gespeeld. Ook die paar wedstrijden van vorig seizoen en het seizoen ervoor waren magistraal.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:13 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Echt gelul. Half Europa wilde Ibra wel overnemen van Ajax. Hij had daarnaast Mido en Machlas voor zich.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
.Nee, hier heeft Jochie wel gelijk in.Charlie: How's it going in there?
Serero heeft drie goals en drie assists in de Eredivisie dit seizoen. Dat is simpelweg veel te weinig voor een speler op zijn positie.![]()
Niet in de zomer van 2002.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Echt gelul. Half Europa wilde Ibra wel overnemen van Ajax. Hij had daarnaast Mido en Machlas voor zich.![]()
Absoluut welquote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
Serero heeft drie goals en drie assists in de Eredivisie dit seizoen. Dat is simpelweg veel te weinig voor een speler op zijn positie.![]()
![]()
![]()
Nu is het wachten tot Jordi met de statistieken van Xavi komt dit seizoen![]()
Toen was hij niet zo populair hoor. Misschien dat er wat matige clubs hem toen wilde hebben. Maar pas later klopte de grote clubs op zijn deur. En door die goal tegen NAC wilde ze ook nog een hoop poen voor hem betalen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Echt gelul. Half Europa wilde Ibra wel overnemen van Ajax. Hij had daarnaast Mido en Machlas voor zich.![]()
Absoluut ja, absoluut. Maar Thuli is wel heel erg belangrijk geweest in andere dingen. Hij is sowieso de speler die het meest druk zet, en dat is ook van heel groot belang voor Ajax.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
Niet als nu natuurlijk. Maar er waren meer dan genoeg teams die hem over zouden nemen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:21 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toen was hij niet zo populair hoor. Misschien dat er wat matige clubs hem toen wilde hebben. Maar pas later klopte de grote clubs op zijn deur. En door die goal tegen NAC wilde ze ook nog een hoop poen voor hem betalen.Charlie: How's it going in there?
Ja uiteraard, daar ben ik het mee eens. Genoa, Bari, Lecce wilde hem maar al te graag voor max 1M overnemen van Ajax.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet als nu natuurlijk. Maar er waren meer dan genoeg teams die hem over zouden nemen.![]()
Ik zal het even voor je opzoekenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja uiteraard, dat ben ik het mee eens. Genoa, Bari, Lecce wilde hem maar al te graag voor max 1M overnemen van Ajax.
Excuses, het was niet West Ham die hem over wilde nemen maar Sunderland. Ik heb het even opgezocht. En hij overwoog serieus om daar heen te gaan. Tot hij de winnende goal maakte in de Kuip. Dat voelde als een bevrijding voor hem.![]()
Ga je even wat mailtjes doorlezen die in die tijd binnen zijn gekomen bij Ajax?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je opzoeken![]()
Graag, want ik geloof je namelijk wel. Maar ik werd er zelf niet blij van als ik hem zag spelen. Beetje houten klaas vond ik het.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zal het even voor je opzoeken![]()
En op bladzijde 134 in de biografie van Andy van der Meijde staat dat verhaal wat ik in mijn vorige post typte.![]()
VI Juli 2002.quote:Aan het begin van de zomer werd hij nog door Ajax in de etalage gezet. En in Italië was men vastberaden: Zlatan Ibrahimovic komt naar AS Roma. Maar nadat zijn zaakwaarnemer donderdag in Rome was, weet de Zweed het zeker: hij blijft bij Ajax.
Eind mei nog liet Ajax weten dat er over de verkoop van Zlatan Ibrahimovic te praten viel. De duurste aankoop in de clubgeschiedenis (8,7 miljoen euro) moest zich in zijn Amsterdamse debuutseizoen voornamelijk bedruipen met invalbeurten en Ajax had met Nikos Machlas en Hossam immers nóg twee gegadigden voor de spitspositie.
Half Europa leek de Zweed daarop te willen inlijven, met AS Roma als meest serieuze kandidaat. Trainer Fabio Capello was al langer een fan van hem. 'We willen hem graag hebben', bevestigde de Roma-preses Franco Sensi desgevraagd. Maar, suste Ajax-directeur Leo Beenhakker: 'Als hij geen andere club vindt, is hij nog steeds van harte welkom.'
Ajax leek twee weken geleden al te zijn bijgedraaid, door niet Machlas of Hossam, maar Ibrahimovic het rugnummer 9 voor het komende seizoen toe te bedelen. Niettemin was zijn zaakwaarnemer Anders Carlsson donderdag in Rome om te praten met Roma's technisch directeur Franco Baldini. 'We zijn het eens geworden over het feit dat Zlatan het beste bij Ajax kan blijven', aldus Carlsson op fotbolldirect.com.
'Het zou stom zijn', vervolgde Carlsson, 'om maar AS Roma te gaan terwijl hij bij Ajax een seizoen lang vooral invaller is geweest. In Rome lopen bovendien goalgetters als Totti, Delvecchio, Batistuta en Montella. Om Zlatan met al die internationals te laten concurreren, zou geen slim idee zijn.'Charlie: How's it going in there?
Van der Hoorn gaat het echt niet worden. Heb beoordelen op die 4 wedstrijden in het eerste is misschien niet eerlijk, maar met die 20 erbij van Jong Ajax kom je goed tot een goed in beeld. Daar heeft ie geen enkele keer indruk gemaakt zoals Veltman op het laatst bijvoorbeeld wel deed. Daarnaast was ie bij tal van blunders/fouten betrokken.![]()
AS Roma was toen toch een top club. Nice hoor, had ik niet gedacht.quote:
Pfieuw 8.7M de duurste aankoop uit de geschiedenis. Was dat nog steeds maar het geval![]()
![]()
Inderdaad ja. Die staan erom bekend om zomaar dingen op te schrijven, totaal willekeurig en uit de duim gezogen door dikke Johanquote:
Ja, helaas moest die dikke Serviër komenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
AS Roma was toen toch een top club. Nice hoor, had ik niet gedacht.
Pfieuw 8.7M de duurste aankoop uit de geschiedenis. Was dat nog steeds maar het geval
Alles wat in de media staat moet je met een dikke korrel zout nemen. Bovendien zou het nogal dom zijn als Beenhakker zou zeggen eigenlijk zit niemand op Zlatan te wachten. Natuurlijk zegt hij dat half Europa hem wil hebbenquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die staan erom bekend om zomaar dingen op te schrijven, totaal willekeurig en uit de duim gezogen door dikke Johan![]()
Ik heb altijd geroepen dat Miralem net 5 miljoen waard zou zijn. En dat hij het waarschijnlijk toch niet bij Ajax zou redden. Maar iedereen was koppig en dacht dat deze vent een geweldenaar wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, helaas moest die dikke Serviër komen.
![]()
Haha inderdaad. Maar Zlatan was van plan om bij Sunderland te gaan kijken. Tja..quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles wat in de media staat moet je met een dikke korrel zout nemen. Bovendien zou het nogal dom zijn als Beenhakker zou zeggen eigenlijk zit niemand op Zlatan te wachten. Natuurlijk zegt hij dat half Europa hem wil hebben![]()
Ga je nou weer beginnen met dingen krom lullen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alles wat in de media staat moet je met een dikke korrel zout nemen. Bovendien zou het nogal dom zijn als Beenhakker zou zeggen eigenlijk zit niemand op Zlatan te wachten. Natuurlijk zegt hij dat half Europa hem wil hebben
Jij bent echt een scholletje hé, lult alles naar jouw straatje...Charlie: How's it going in there?
die wedstrijd toen tegen Ajax speelde hij echt als Messi in zijn beste dagen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb altijd geroepen dat Miralem net 5 miljoen waard zou zijn. En dat hij het waarschijnlijk toch niet bij Ajax zou redden. Maar iedereen was koppig en dacht dat deze vent een geweldenaar was.
![]()
Nee ik probeer je alleen uit te leggen hoe de voetbalwereld werktquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen met dingen krom lullen?
Jij bent echt een scholletje hé, lult alles naar jouw straatje...![]()
![]()
Ik loop wel lang genoeg mee om totale onzin te kunnen scheiden van aan zekerheid grenzende beweringen. Toch bedankt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik probeer je alleen uit te leggen hoe de voetbalwereld werkt
Klopt, maar zo'n dag heb ik zelf ook wel eens gehad. Maar dat zegt niet dat ik het had gered bij Ajaxquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
die wedstrijd toen tegen Ajax speelde hij echt als Messi in zijn beste dagen.![]()
Heeft zoveel mensen 1 op 1 op de keeper gezet die het toen niet afmaakten (Sigthorssonquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Kopsterk het volgende:
Serero heeft drie goals en drie assists in de Eredivisie dit seizoen. Dat is simpelweg veel te weinig voor een speler op zijn positie.).
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dit ja. Beetje pech dat hij pas op 3 assists staat.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heeft zoveel mensen 1 op 1 op de keeper gezet die het toen niet afmaakten (Sigthorsson).
![]()
eriksen heeft dat probleem ook vaak gehad en toch had hij altijd veel assistsquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:35 schreef gniffie het volgende:
[..]
Heeft zoveel mensen 1 op 1 op de keeper gezet die het toen niet afmaakten (Sigthorsson).
en zo veel goede steekpasses heeft serero helemaal niet gegeven hoor![]()
Chris heeft ook een hoger niveau dan Thuli. Eriksen zal ook niet altijd bij Tottenham blijven hoop ik. Begrijp eigenlijk niet dat Barca hem niet oppikt ipv Xavi of Iniesta.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
eriksen heeft dat probleem ook vaak gehad en toch had hij altijd veel assists
en zo veel goede steekpasses heeft serero helemaal niet gegeven hoor![]()
lijkt me niet nee, die was in zijn eerste jaar al speler van het jaar daarquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eriksen zal ook niet altijd bij Tottenham blijven hoop ik.![]()
Inderdaad, en dan werd het soms zelfs gepasseerd lolquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:39 schreef Tyron het volgende:
[..]
lijkt me niet nee, die was in zijn eerste jaar al speler van het jaar daar![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
en zo veel goede steekpasses heeft serero helemaal niet gegeven hoorWelk aantal Thuli Wonderboy op zit is niet bekend, iig niet veel.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 17:36:32Duidelijk statistiekje: Schöne creëerde meeste kansen bij #Ajax dit seizoen: 58. Vorig jaar was dat Eriksen: 138 (via @OptaJohan) reageer retweet
![]()
gepasseerd? hij is nog nooit gepasseerdquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:40 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan werd het soms zelfs gepasseerd lol![]()
Eriksen speelde ook dichter tegen de voorhoede aan dan Serero en volgens mij zitten daar ook heel wat corner assists bij. Plus Eriksen is natuurlijk veel beter dan Sereroquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
en zo veel goede steekpasses heeft serero helemaal niet gegeven hoor. Het gaat er meer om dat Serero op statistieken zonder context wordt afgerekend, dat is natuurlijk niet eerlijk.
Jawel, door die Villas Boas. Omdat hij vriendjes was met 1 van die andere middenvelders. Weet ff niet meer welke.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
gepasseerd? hij is nog nooit gepasseerd![]()
nouja dit is serero's eerst echte jaar, dus ik wil hem nog best een jaar geven maar ben niet heel erg onder de indrukquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Welk aantal Thuli Wonderboy op zit is niet bekend, iig niet veel.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 17:36:32Duidelijk statistiekje: Schöne creëerde meeste kansen bij #Ajax dit seizoen: 58. Vorig jaar was dat Eriksen: 138 (via @OptaJohan) reageer retweet
![]()
Het lijkt me Squawka. Dus 44 om 58quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Welk aantal Thuli Wonderboy op zit is niet bekend, iig niet veel.twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 17:36:32Duidelijk statistiekje: Schöne creëerde meeste kansen bij #Ajax dit seizoen: 58. Vorig jaar was dat Eriksen: 138 (via @OptaJohan) reageer retweet
http://www.squawka.com/pl(...)formance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2013/2014#77#all-matches#1-34#by-match
http://www.squawka.com/pl(...)formance-score#ajax-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2013/2014#77#all-matches#1-34#by-match"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
nee, hij heeft een paar keer niet gespeeld omdat hij geblesseerd wasquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Jawel, door die Villas Boas. Omdat hij vriendjes was met 1 van die andere middenvelders. Weet ff niet meer welke.![]()
Heeft ook te lang in Zuid-Afrika gezeten. Alles wat echt potentie heeft voor Ajax 1 moet gewoon op 18 jarige leeftijd direct naar Nederland en dan ermee aan de slag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
nouja dit is serero's eerst echte jaar, dus ik wil hem nog best een jaar geven maar ben niet heel erg onder de indruk
Als Sasman en Coetzee die potentie hebben verwacht ik ze aankomende winterstop hier.![]()
Uiteindelijk gaat het in het voetbal om het rendement. Allemaal leuk en aardig hoe hij op de middenlijn regelmatig mooi wegdraait bij zijn tegenstander, maar hij doet nauwelijks echt beslissende dingen.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:43 schreef gniffie het volgende:
[..]
Eriksen speelde ook dichter tegen de voorhoede aan dan Serero en volgens mij zitten daar ook heel wat corner assists bij. Plus Eriksen is natuurlijk veel beter dan Serero. Het gaat er meer om dat Serero op statistieken zonder context wordt afgerekend, dat is natuurlijk niet eerlijk.
![]()
Als die daarmee bijvoorbeeld een man meer situatie creëert waarna hij vervolgens een teamspeler aanspeelt die dan rustig een assist kan geven is het wel degelijk een beslissende actie geweest. Daar krijg je alleen geen vinkje voor op je statistieklijstje.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:59 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het in het voetbal om het rendement. Allemaal leuk en aardig hoe hij op de middenlijn regelmatig mooi wegdraait bij zijn tegenstander, maar hij doet nauwelijks echt beslissende dingen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ben ik helemaal met je eens. Statistieken zeggen lang niet alles.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als die daarmee bijvoorbeeld een man meer situatie creëert waarna hij vervolgens een teamspeler aanspeelt die dan rustig een assist kan geven is het wel degelijk een beslissende actie geweest. Daar krijg je alleen geen vinkje voor op je statistieklijstje.![]()
Oh je bedoelt de pass op de pass die beslissend is. Misschien kunnen we nog een pass terug gaan dan krijg iedereen watquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Als die daarmee bijvoorbeeld een man meer situatie creëert waarna hij vervolgens een teamspeler aanspeelt die dan rustig een assist kan geven is het wel degelijk een beslissende actie geweest. Daar krijg je alleen geen vinkje voor op je statistieklijstje.![]()
Van Rhijn krijgt volgens mij ook weleens wat te weinig waardering, ook door ondergetekendequote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef Tyron het volgende:
Van Rhijn heeft volgens squawka 0 defensieve fouten gemaakt.
zeg het maar jongens..![]()
makkelijk om op hem te bitchen als hij weer eens laconieke ziekenhuisballen geeft. Maar hij doet natuurlijk ook wel wat goed.Charlie: How's it going in there?
De eenerlaatste en laatste speler die de bal aanraken bij een goal krijgen altijd de credits, terwijl dat niet altijd terecht is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de pass op de pass die beslissend is. Misschien kunnen we nog een pass terug gaan dan krijg iedereen wat"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
inderdaad, maar squakwa heeft het dan alleen over grote fouten die tot een doelpunt kunnen leiden, de kleine foutjes zoals een verkeerde bal of kut voorzet houden ze niet bijquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Rhijn krijgt volgens mij ook weleens wat te weinig waardering, ook door ondergetekende![]()
makkelijk om op hem te bitchen als hij weer eens laconieke ziekenhuisballen geeft. Maar hij doet natuurlijk ook wel wat goed.![]()
ligt aan de assistquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
De eenerlaatste en laatste speler die de bal aanraken bij een goal krijgen altijd de credits, terwijl dat niet altijd terecht is.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Van Rhijn krijgt volgens mij ook weleens wat te weinig waardering, ook door ondergetekende![]()
makkelijk om op hem te bitchen als hij weer eens laconieke ziekenhuisballen geeft. Maar hij doet natuurlijk ook wel wat goed.
Goede spelers kunnen ook zélf het verschil maken. Statistieken zeggen zeker niet alles, maar drie goals en drie assists is wel érg laag.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:01 schreef gniffie het volgende:
[..]
Zit ook wel een kern van waarheid in maar we moeten niet doen alsof Sererotje zoveel beslissende acties heeft gemaakt al dan niet een assist. Serero in vorm kan net mee met Ajax en dit is ook gewoon zijn plafond. Daarom snel iemand daar neerzetten met meer talent of ervaring Urby/Ziyech.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
De eenerlaatste en laatste speler die de bal aanraken bij een goal krijgen altijd de credits, terwijl dat niet altijd terecht is.![]()
![]()
Tja, beetje speculatieve site dus.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
inderdaad, maar squakwa heeft het dan alleen over grote fouten die tot een doelpunt kunnen leiden, de kleine foutjes zoals een verkeerde bal of kut voorzet houden ze niet bij
Je ziet er van alles maar eigenlijk niets.Charlie: How's it going in there?
mwah vind het wel een handige site die de belangrijkste statistieken wel bijhouden, maar dus niet allesquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tja, beetje speculatieve site dus.
Je ziet er van alles maar eigenlijk niets.![]()
Het is wel een leuke site, dat wel.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
mwah vind het wel een handige site die de belangrijkste statistieken wel bijhouden, maar dus niet alles
Maar je ziet allerlei cijfertjes edoch vrij weinig om dat te staven. Specifieke momenten et cetera.
Je moet het maar geloven, zeg maar. Nu is voetbal een vrij subjectieve sport dus iemand vindt bijv. iets een 'defensive error' terwijl iemand anders het daar mee oneens is.
Dat zouden ze nog kunnen verbeteren.Charlie: How's it going in there?
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Als we Louike toch niet haddenwas toch zeker Frank die Blind op VM zette bij Ajax...
![]()
Ik hoorde altijd gezeik over de voorzetten van Van Rhijn, heb even de statistieken opgezocht. Van Rhijn zijn voorzetten komen 28,9% van de tijd aan, Boilesen 21,1% en Blind 14,8%. Die subjectieve haat tegen Van Rhijn is sowieso onterecht. Zelfs Dani Alves geeft een paar kutvoorzetten per wedstrijden.
Ter vergelijking: Tadic 22,5%, Janmaat 23,5%, Willems 25%, Schone 32,8%![]()
Ligeon gaat het helemaal doen!!quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoorde altijd gezeik over de voorzetten van Van Rhijn, heb even de statistieken opgezocht. Van Rhijn zijn voorzetten komen 28,9% van de tijd aan, Boilesen 21,1% en Blind 14,8%. Die subjectieve haat tegen Van Rhijn is sowieso onterecht. Zelfs Dani Alves geeft een paar kutvoorzetten per wedstrijden.
Ter vergelijking: Tadic 22,5%, Janmaat 23,5%, Willems 25%, Schone 32,8%.
Hoe beter de backs, hoe sterker de roep om een of ander jeugdspelertje.![]()
Van Rhijn kan er werkelijk geen ene reet vanquote:Op woensdag 21 mei 2014 22:12 schreef wieisboos het volgende:
Ter vergelijking: Tadic 22,5%, Janmaat 23,5%, Willems 25%, Schone 32,8%
Tenminste, die indruk wekt hij al twee jaar ofzo![]()
Persconferentie met Ajax, Huawei en de Amsterdam Arenatwitter:AT5 twitterde op donderdag 22-05-2014 om 14:26:31Persconferentie. We zijn benieuwd! http://t.co/Vf6VdKPx0T reageer retweet
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2014 14:30:07 ]![]()
"nieuwe beleving"quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal wel over het 4G netwerk gaan.
[ afbeelding ]gvd de retoriek vandaag de dag
![]()
![]()
Lekker FOX Sports Go kijken in de ArenA.
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Voorlopig is het alleen maar nieuwe belevingquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Was toch ook sprake van dat ze de nieuwe hoofdsponsor konden/zouden/willen worden?![]()
JouW.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nee, jou post is een mooie toevoeging
En het is geen Japans bedrijf, maar Chinees. En in hun branche een van de grotere, zo niet de grootste. Doen t nu ook leuk op de markt voor mobieltjes, dus lijkt me prima daar een partnership mee te hebben.![]()
Doen t.quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JouW.
En het is geen Japans bedrijf, maar Chinees. En in hun branche een van de grotere, zo niet de grootste. Doen t nu ook leuk op de markt voor mobieltjes, dus lijkt me prima daar een partnership mee te hebben.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:33 schreef bjanaan het volgende:
Op Ajax hoeven we niet te stemmen we gaan toch al Europa in.
![]()
![]()
Zonde, hij had nog mee gekunt met Belgiëquote:Op donderdag 22 mei 2014 15:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tom de Mul stopt er nu echt mee, na 5 jaar niet gespeeld te hebben![]()
Aanhoudende blessures hequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:45 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zonde, hij had nog mee gekunt met België
Eigenlijk maar 2 seizoenen echt regelmatig gespeeld.![]()
quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef Sunri5e het volgende:
Een persconferentie beleggen omdat je Wifi aan gaat bieden in je stadion.... Lees ik dat goed?![]()
![]()
2009/10 Sevilla FC Vlag van Spanje Primera División 0 0quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
Tom de Mul stopt er nu echt mee, na 5 jaar niet gespeeld te hebben
2010/11 → Standard Luik Vlag van België Jupiler Pro League 0 0
2011/12 Sevilla FC Vlag van Spanje Primera División 0 0
3 seizoenen geen wedstrijd gespeeld.![]()
En ook partner van Ajax. Tweede na CST die van der Sar binnenhaalt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig is het alleen maar nieuwe beleving![]()
Is er wat?quote:Op donderdag 22 mei 2014 15:49 schreef Sunri5e het volgende:
Een persconferentie beleggen omdat je Wifi aan gaat bieden in je stadion.... Lees ik dat goed?![]()
En CST betaald meer dan 90% van de hoofdsponsors in de eredivisiequote:Op donderdag 22 mei 2014 15:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En ook partner van Ajax. Tweede na CST die van der Sar binnenhaalt.![]()
![]()
Ik vroeg me af of ik dat goed gelezen had. Blijkbaar dus wel.quote:
Mijn complimenten aan vd Sar. Wat een fantastisch netwerk heeft deze man!![]()
01 augustus 2013
De komende drie seizoenen werken Ajax en Cheng Shin Tire (CST) samen in een Official Sponsorship. Het Taiwanese CST is opgericht in 1967 en zet wereldwijd de standaard voor onder andere auto- en fietsbanden.
De komende jaren wordt er gewerkt aan het vergroten van de naamsbekendheid van de bandenspecialist in Europa. Ajax en CST zullen bovendien gezamenlijk gaan optrekken bij activiteiten in China. Het bedrijf met fabrieken in China, Taiwan, Vietnam en Thailand, heeft meer dan 25.000 medewerkers in dienst en distribueert naar meer dan 170 landen. Ajax is zeer verheugd over de samenwerking met deze wereldspeler.
Beide partijen hebben reeds een mondeling akkoord, de formele ondertekening van de samenwerking staat op dinsdag 20 augustus aanstaande gepland.![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)euwe-sponsor-CST.htmquote:
Heeft ook voor de trip naar Indonesië gezorgd.![]()
Thanks, focus lijkt dus op het oosten te liggen. Prima, valt veel terrein te winnen in die contreien.quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:26 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)euwe-sponsor-CST.htm
Heeft ook voor de trip naar Indonesië gezorgd.![]()
mei met hoofdletterquote:Op donderdag 22 mei 2014 14:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Zal wel over het 4G netwerk gaan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
3 jaar lang geld en technologie van Huawei voor Ajax, 5 jaar lang WiFi en dergelijke van huawei in de ArenA.quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:34 schreef Tyron het volgende:
kan iemand tldr geven van al die sponsorshit en wat er nu binnen gaat komen![]()
Jaaa wifi lekker facebooken tijdens de wedstrijdquote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3 jaar lang geld en technologie van Huawei voor Ajax, 5 jaar lang WiFi en dergelijke van huawei in de ArenA.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat het spel weer doodsaai is zeker ?quote:Op donderdag 22 mei 2014 19:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jaaa wifi lekker facebooken tijdens de wedstrijd![]()
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Welnee, gewoon 300 statusupdates plaatsen zodat iedereen weet dat je in het stadion bentquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat het spel weer doodsaai is zeker ?![]()
Je moet watquote:Op donderdag 22 mei 2014 19:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Welnee, gewoon 300 statusupdates plaatsen zodat iedereen weet dat je in het stadion bentRED ONS HENNIEGOD![]()
Waarom heeft Anita eigenlijk geen speelminuten voor Oranje gemaakt? Heeft echt veel gespeeld dit seizoen. En niet minder dan een de Guzman of een Clasie lijkt mij?Charlie: How's it going in there?
We hebben al genoeg rechtsbenige middenveldersquote:Op donderdag 22 mei 2014 23:58 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Anita eigenlijk geen speelminuten voor Oranje gemaakt? Heeft echt veel gespeeld dit seizoen. En niet minder dan een de Guzman of een Clasie lijkt mij?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dat vroeg ik me ook niet af, maar waarom hij überhaupt niet hoefde te komen als bijvoorbeeld een Fer wel zijn minuten heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
We hebben al genoeg rechtsbenige middenveldersCharlie: How's it going in there?
Anita is toch wel duidelijk een klasse minder dan Fer. Verder heeft hij zijn lengte ook niet mee, is zijn passing en schot ook niet super. Het is een dravertje, niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook niet af, maar waarom hij überhaupt niet hoefde te komen als bijvoorbeeld een Fer wel zijn minuten heeft gemaakt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anita is toch wel duidelijk een klasse minder dan Fer. Verder heeft hij zijn lengte ook niet mee, is zijn passing en schot ook niet super. Het is een dravertje, niet meer dan dat.speelt vooralsnog op een hoger niveau dan Fer.
Het verwondert mij dat hij nooit is opgeroepen en een Schaars, een Guzman en een Clasie wel. Niets meer of minder.Charlie: How's it going in there?
Dat zegt niets, Afellay speelt ook op een hoger niveau dan Sneijder.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]speelt vooralsnog op een hoger niveau dan Fer.
Dat kun je dan ook zeggen over bijvoorbeeld Emanuelsonquote:Het verwondert mij dat hij nooit is opgeroepen en een Schaars, een Guzman en een Clasie wel. Niets meer of minder.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feit dat Sneijder top-3 van europa is geweest een CL-beker en WK-finale op zijn naam heeft staan pleit natuurlijk wel meer voor hem dan iemand die ligt te rotten op de tribunes in Barcelona. Lekkere vergelijking trouwensquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zegt niets, Afellay speelt ook op een hoger niveau dan Sneijder.
[..]
Dat kun je dan ook zeggen over bijvoorbeeld Emanuelson
Voor Emanuelson geldt hetzelfde natuurlijk. Beiden had ik weleens willen beoordelen in het oranje.Charlie: How's it going in there?
Ik dacht trouwens dat wij al wifi hadden in de Arena?quote:Op donderdag 22 mei 2014 17:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
3 jaar lang geld en technologie van Huawei voor Ajax, 5 jaar lang WiFi en dergelijke van huawei in de ArenA.![]()
Dat dacht ik ook. Sinds begin van het seizoen toch...Ik had in ieder geval beter bereik dit seizoen dan al die jaren daarvoor.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 01:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat wij al wifi hadden in de Arena?![]()
There, I fixed itquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat zegt niets, Afellay speelt traint ook op een hoger niveau dan Sneijder.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2014 09:54:55 ]![]()
Huawei official partner Ajax lees ik op de facebook pagina...I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hahahaha wat?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anita is toch wel duidelijk een klasse minder dan Fer. Verder heeft hij zijn lengte ook niet mee, is zijn passing en schot ook niet super. Het is een dravertje, niet meer dan dat.
Fer kan helemaal niks met een bal
Oh.![]()
spelers zijn niet te vergelijken maar anita is voetballend beterquote:Op vrijdag 23 mei 2014 00:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Anita is toch wel duidelijk een klasse minder dan Fer. Verder heeft hij zijn lengte ook niet mee, is zijn passing en schot ook niet super. Het is een dravertje, niet meer dan dat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: