abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140126802
Hiep hoi! Welkom in het babytopic.

Een lijst met de verjaardagen van veel OUD-users en hun kindjes vind je op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst vind je hier:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y

[ Bericht 20% gewijzigd door Limone op 19-05-2014 13:29:48 ]
  maandag 19 mei 2014 @ 13:12:19 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_140127043
Hee, sinds wanneer is de OP aangepast naar minder omslachtig en correct geformuleerd? :P
KuikenGuppy
  maandag 19 mei 2014 @ 13:12:55 #3
417037 MarokkaanseHeld
Come here mijn litte macaron.
pi_140127061
Limone is altijd +1 O+
  maandag 19 mei 2014 @ 13:22:54 #4
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_140127317
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:12 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Limone is altijd +1 O+
+1.

:7
pi_140127410
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:12 schreef Burdie het volgende:
Hee, sinds wanneer is de OP aangepast naar minder omslachtig en correct geformuleerd? :P
10 topics terug denk ik? Hiep hoi! *O*
pi_140127456
Wat leuk die onverwachte +1's! O+ *O*
  maandag 19 mei 2014 @ 14:19:36 #7
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140129041
Hai!

Niet heel denderend bijgelezen, maar ik wil toch nog even toevoegen dat t zijn verzoekje was om een richtlijn te hebben, ik hoop zeker dat ze hun eigen maniertjes en fijne dingetjes gaan vinden. Baby's zijn geen vaststaande wetenschap haha. Ik hoop dat hij hierdoor wat zelfverzekerder wordt en juist daardoor zal gaan ontdekken.

Vond het wel leuk om inderdaad zo eens stil te staan bij de gemiddelde dag. Tuurlijk gaan er hier ook dagelijks dingen verschillend, maar dat de ochtend meer slaapjes bevat dan de middag is wel echt ons eigen ritmetje!

Oh en; Zon O+

En de R. In de wandelwagen O+

VNochtend hebben we visite gehad en zijn we wezen wandelen. En we gaan zo boodschapjes doen en daarna een kinderstoel ophalen! Ti's toch de bloom geworden :+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_140133589
Erg lief geschreven Kim. Na het lezen ben ik me vooral heel bewust dat wij totaal geen ritme ofzo vast patroon hebben ofzo. Ik zeg ook altijd doe maar wat, als mijn moeder bv vraagt hoe laat hij moet slapen :@

Oh M wordt echt groot ineens. Vooral als ik hem bij iemand anders zie zitten dan realiseer ik het. 2 tandjes, rollen, tijgeren, zitten vanuit liggen komt steeds dichterbij, weer nieuwe geluidjes ontdekt. Gosh wat snel allemaal. En ooohh wat is hij ontzettend gaaf! En lief! Soms kan hij me zo heel verliefd aankijken en dan ineens zijn handje naar mn gezicht brengen O+ Prachtig.
pi_140136411
Foto, Mabawa? O+ .

En T. en S. in korte broek! :D . Dan lijken ze helemaal groot ineens.

Ik was net in bad met I. Die kan zo heerlijk spatteren. En daarna afdrogen maar dat werd ineens brullen. Dus toen snel op bed borstvoeding liggen geven. Ze had niet eens een luier om. Oeh, living on the edge. :') .

Dat doet een paar maanden babyverlof met je.

Kim, ik vind het echt heel lief opgeschreven. Het is een beetje zoeken naar een balans; in hoeverre ga je voorkauwen hoe het 'moet' of hoe jij het gewend bent, en in hoeverre laat je het de ander uitvinden. Ook bij oppassen door anderen vind ik dat nog een vraag. Voor je het weet, ben je van minuut tot minuut de dag aan het doornemen en ga je ieder geluidje van je kind uitleggen. :+ . Niet dat jij dat doet trouwens, maar ik betrap mezelf erop en dat ik mezelf moet afremmen daarin. Loslaten, loslaten. :P .

Mijn vriend kan overigens echt zo heel oprecht zeggen: 'Ik weet wel dat alle ouders hun kind bijzonder vinden, maar die van ons is gewoon echt heeeeel bijzonder'. :D .

Dat van die hoofdpijn herken ik ook wel. Ik moet sowieso zo goed opletten dat ik genoeg drink en eet nu bij die borstvoeding. Ik eet me drie slagen in de rondte maar moet toch opletten dat ik niet teveel afval en heb echt continu dorst!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140139819
Dit weer! O+

Ik vind het ook een lief verhaal KP. En wat een goed schema zeg!

Hier sloeg de vermoeidheid toe bij m'n vriend. Hij ging koken, dus hij zette vast de oven op voorverwarmen. Hoor ik even later een boel gescheld, blijkt de sterilisator met allebei de flessen er nog in te staan :') Gelukkig is alleen de sterilisator gesneuveld :)

Ik durf anderen nog niet te laten oppassen :@ Hij wordt toch echt het snelste stil bij ons en ik kan het ook niet helpen om hem weer over te pakken van iemand als ik vind dat hij te lang huilt. En hij slaapt al zo moeilijk, krijgen anderen hem dan ook in slaap?

[ Bericht 2% gewijzigd door Dot. op 19-05-2014 19:40:47 ]
pi_140149579
Ja dit weer is heerlijk! M. heeft de hele dag alleen een romper aan gehad. Lief zo met die spekbeentjes.

Wat kan jouw M. al veel Mabawa! _O_ En tandjes.. wow! Hoe gaat dat met voeden? Mijnes kan dan nog niet zoveel, maar ze drinkt wel uit een (borrel)glaasje. O+ Super schattig met de handjes eromheen gevouwen en ze slikte zelfs iets door en vervolgens verdween meer dan de helft in haar slab. :') !

oh Dot, oppassen is toch geen must? Als je het niet wil dan niet, toch? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 19-05-2014 22:24:28 (niet! Niet! Niet!) ]
pi_140157477
Dat vind ik ook zo heerlijk aan dit weer ja, die blote voetjes en beentjes!

Ja hij gaat veel te snel! Ik voel af en toe iets prikkends tijdens de bv, die dingen zijn scherp zeg! Ben benieuwd hoe het is als ze helemaal door zijn.
Ah ik zie het drinken al helemaal voor me met die bolle handjes, leuk zeg O+

Als ik eraan denk zal ik later wat foto's uploaden, ook van etende M!

Komt vanzelf hoor Dot dat oppassen en zo niet dan niet. Hier was de eerste keer toen M precies 3 maanden was.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 06:54:30 #13
30252 Soempie
Procreating
pi_140157749
Elke keer als ik hier aan het lezen ben denk ik dingen als: M. van Mabawa, eten? TIJGEREN? Nee toch, hij is er nog maar net! :o O+ Zelfs bij de jongsten vind ik het hard gaan.

Mijn pasgeboren (je echt, ze is niet al bijna een half jaar }:| ) baby wordt ook al zo groot. Ze leek wel een reus naast twee andere kindjes dit weekend. Dan is het veel leuker als m'n peuter er weer naast staat. :+

Verder is ze druk aan het rollen en met haar voetjes aan het spelen. Dat laatste ziet er zo schattig uit. O+ En ze herkent nu overduidelijk de omgeving en mensen. Bij mensen die ze nog niet (zo goed) kent trekt ze een enorme pruillip en dan zie je haar zoeken naar een van ons. Als haar broertje in beeld komt lacht ze het hardst. O+ O+ O+ O+

Op de dagen dat we thuis zijn heeft ze zelf een mooi ritme. Als we ergens anders zijn is ze langer wakker en dan volg ik haar -soms heel subtiele- signalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Soempie op 20-05-2014 07:00:10 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_140158665
Wat lief Soempie, die liefde voor haar grote broer! O+
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:14:44 #15
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_140159306
Wat trekken jullie de baby aan als je gaat wandelen?

Ze zit in de buggy met de kap omhoog, maar ik kan tijdens het wandelen niet helemaal voorkomen dat ze af en toe wat zon meepakt. Zeker haar beentjes komen wel met regelmaat in de zon.
Ik smeer voor vertrek met factor 50 en ze heeft een lange mouw romper, broek en sokjes aan. Maar ik vind het er altijd wat sneu uitzien, die lange kleertjes. Iedereen lekker zomers gekleed en mijn baby heeft lange mouwen en sokken aan :P

Kleed ik haar te overdreven? Wat doen jullie?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:17:00 #16
30252 Soempie
Procreating
pi_140159333
Ja, en de liefde andersom. O+ Hij is zo zorgzaam voor z'n zusje.

'Wat is er dan meisje? Heb je honger?'
'Zachtjes mama, anders wordt Juja wakker.'
'Deze wil Juja wel hebben. Kijk Juja, Nijntje!'
'Even een verhaaltje voorlezen aan Juja.'
'Ohh, meisje, moet je huilen, we zijn er bijna.' (in de auto).

En gewoon gekkigheid uithalen samen. Kiekeboe spelen, 'plllrtttt' naar elkaar doen (met heel veel spuug), enz.

Het is zo leuk om die twee samen te zien. O+

En soms is een klein zusje wat minder leuk (onderste foto). :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_140159395
Soempie wat heerlijk dat ze helemaal fan is van haar grote broer. O+
En heerlijk dat de liefde wederzijds is hè! Ik kan zo genieten van L die met haar broertjes speelt. En ook hier uitspraken als: "mama, waar zijn mijn jongens?" "stil maar lieve jongen, je krijgt zo een flesje", gevolgd door "mamaaaa, mijn broer heeft honger, je moet even een flesje maken." :') O+

Ik heb een T die niet helemaal lekker in zijn vel zit. Hij heeft al 2 keer gespuugd vanmorgen. Eerst de hele bank onder en later de hele box. -O- Hij hoest ook een beetje en daardoor verslikt hij zich telkens. ;( Ik hoop maar dat hij niet blijft spugen, want met dit weer is goed drinken wel belangrijk.

Sylver, mijn jongens liggen nog wel in de wandelwagenbak, maar ze lagen gisteren wel in een rompertje zonder mouw, t-shirt en korte broek. Nouja, zoals de foto die ik gisteren postte eigenlijk. Ik had voor de zekerheid badstoffen badcapes meegenomen voor als het te koud zou zijn, maar telkens als ik voelde waren zelfs de handjes en beentjes helemaal warm. Ik had ze ook ingesmeerd en inderdaad de voetjes lagen af en toe in de zon, maar met factor 50 op kan eventjes in de zon geen kwaad hoor.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:21:30 #18
30252 Soempie
Procreating
pi_140159410
Hier luchtige kleertjes (wel blote armen en blote beentjes, of van die heel dunne broeken. Maar die van mij is misschien wat ouder), een hoedje, factor 50 en zoveel mogelijk schaduw. Bij M. had ik zo'n parasol voor de wandelwagen. Bij J. gebruik ik de wandelwagen niet.
pi_140159678
Is mijn kind dan zo warmbloedig? Bij deze temperaturen draagt hij alleen een romper, vorige zomer ook al. Ik vind die hitte echt sneu, hij stikt de moord zowat. Imo is dat dus wel wat veel Sylver :)
pi_140159684
Aaaw! Die foto linksonder! O+

M. had gister in de draagzak een romper met lange mouwen en een jurkje aan. Haar blote beentjes en voetjes had ik ingesmeerd. En ze had een hoedje op. Verder zo veel mogelijk in de schaduw gelopen. Maar af en toe een zonnestraaltje meepakken is geen drama. :)
pi_140159694
Gisteren in de draagdoek had I. korte mouwtjes aan, een lang maar dun broekje en witte sokjes. Omdat ik, ook al smeer ik dan wel met factor 50, toch wat bang ben voor verbranding. En verder een wit zonnehoedje. Die beentjes die uit de draagdoek bungelen kunnen behoorlijk wat zon vangen.

In de wagen is dat misschien weer anders.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_140159795
Hier ook draagdoek, of fietsstoel. Factor 50, zonnehoedje, en schaduw. Ook ik denk dat een beetje zon geen drama is mits ingesmeerd. Maar ik heb makkelijk praten want mijned is Heel Groot al ;(
  dinsdag 20 mei 2014 @ 09:40:46 #23
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140159811
Ik doe wel korte kleding aan maar smeer veel met factor 50 en zorg in ieder geval dat er altijd een mutsje op het hoofd zit.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140159906
Sylver, Ellie zit er net zo bij als de jouwe - mijn man is er heilig van overtuigd dat zon echt de Grote Boosdoener is. Maar met factor 50 kan een beetje zon geen kwaad :*.
Wel weigert ze hier een hoedje en zijn we wel voorzichtig want rood haar en dus Hollands wit, maar ze zal toch ook een heel klein beetje verdraagzaamheid moeten opbouwen. Doseren en smeren, dus.

Verder ben ik niet bijgelezen, want we zijn weer terug van een weekendje weg met m'n ouders, was heerlijk. Helaas is Ellie een enorme pieper met tandjes (;)) en komt nr 2 eraan, dus slapen kon beter... Maar het was wel heerlijk.
En ze vierde de thuiskomst gisteren door echt te gaan kruipen, zich op te trekken aan de bank, erlangs te stappen en vanaf de bank met voeten eerst nasr beneden te glijden. Echt, dat kind gaat zo hard! :D
Home is where the O+ is...
pi_140159921
Overigens heb ik zelf ook gewoon een lange broek aan, want ik ben niet zo'n zonaanbidder en verder ook een koukleum (het was even over tijdens de zwangerschap, maar ik ben weer de ouwe wat dat betreft.).
pi_140160158
M had gister een mouwloze romper en lange dunne broek aan. Hij zat in de draagdoek.
Thuis vaak alleen nog maar de romper.

Oh gosh Soempie nu moet ik ook een zusje voor mijn jongen!! Smelt! Dat is zo schattig.
En indd onze kinderen zijn pasgeborenen echt niet bijna een half jaar :{w

SPOILER: mijn pasgeboreneSpam!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Mabawa. op 20-05-2014 10:01:39 ]
pi_140160417
Aaw Koning M.! Vond hij het lekker, die wortels? En die putjes in zijn handjes :9 Ik vind dit zo'n leuke leeftijd hè ;) :D
pi_140160434
Mabawa wat een jongetje O+
pi_140160465
Jaloersmakende wimpers heeft hij trouwens! Daar heb ik een wimperkruller voor nodig ;)
pi_140160499
Ja, hij werkte het uiteraard wel naar buiten maar wilde wel meer en meer. Zaterdag komkommer gegeten en gisteren ging het al een stuk beter met de wortels. Ook trof ik komkommer in zijn luier aan :Y)

Hihi ja die handjes O+ Hij is verder niet echt een boelie dus hij heeft niet van die heerlijk bolle beentjes, maar die handjes...
pi_140160512
Ja achterlijk lang he LE! Ik ben jaloers!
pi_140160685
Mooie M O+

Nog wat vakantiefoto's:
Met papa en opa'

Op mama's nek:

Eendjes kijken en geitjes aaien:

Op de waterfiets!

Midgetgolfen :D
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:22:29 #33
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140160789
R. heeft hooikoorts -O-

Cwen O+ je hebt een prachtig gezin! en kruipen *O*
Mabawa O+ hij lijkt zelfs al in een week enorm gegroeid :D :o
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 10:47:13 #34
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_140161399
He gats moppert!

Cwen O+ dat ziet eruit als een heerlijke vakantie!

M. Met je mooie Bambi-ogen O+ Wat wordt ie groooot!

Na een avond spoken, maar daarna compleeeet k-o gaan, heb ik m'n madame al 2 x op mijn verzoek gevoed vanochtend. Mn tetten ontploften zowat en met dit weer vind ik het extra belangrijk dat ze goed drinkt.

Verder doen we t vandaag lekker rustig aan want gisteren was t een Beetje too much. Wel hebben we om half 5 intake bij het kdv :X spannend!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:12:43 #35
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_140163939
Cwen, ik denk ook dat de zon de Grote Boosdoener is :P Hoewel ik dit weer heerlijk vind, ben ik met Nora wel extra voorzichtig. Er wordt nu zoveel gewaarschuwd voor baby's onder een jaar: uit de zon houden, smeren met factor 50 etc. En dat de de UV-stralen heul niet zo gezond zijn :{

Nora is nu 10 maanden, dus niet meer zo mini, maar ik vind het toch wat spannend. Maar ze is ook nogal warmbloedig, dus ben idd wel een beetje bang dat ik haar te warm kleed.
Het broekje is wel echt een dun broekje, overigens - geen spijkerbroek oid ;)

Misschien toch maar een korte mouw romper, maar wel een dun broekje.

Soempie wat een leuke foto's! O+

En wat gaat snEllie hard, Cwen! Goed hoor ^O^ Wel sneu van de doorkomende tandjes, hopelijk zijn ze er snel.

Verder niet echt bijgelezen, want druk druk! Snel even zorgen dat hier alles gedaan is zodat we straks weer lekker naar buiten kunnen - weer eens een bezoekje brengen aan de kinderboerderij :)
  dinsdag 20 mei 2014 @ 12:14:19 #36
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_140163978
Oh! Ik druk op enter en er zijn ineens leuke foto's van snEllie met familie! O+
Er was nog een pagina :@

En verstopt onder een spoiler de hele kleine M. van Mabawa O+

Foto's zijn tof! Ik vind het altijd zo leuk om jullie kindjes te zien :Y

[ Bericht 21% gewijzigd door Sylver_ op 20-05-2014 12:25:15 ]
pi_140165321
Wat een leuke foto's allemaal! Knappe M. Met z'n mooie wimpers en snEllie op vakantie en het heerlijke duo van Soempie O+ Als ik die foto's zie wil ik echt ook een tweede *;

Ik heb Stip gisteren en vandaag eigenlijk alleen in een romper gehad. Idd goed ingesmeerd en buiten een hoedje op en in de doek nog hele dunne kniekousen. Vannacht had hij het heel moeilijk en ik denk dat we net hebben gezien waarom. Een poepluier met een heuse drol ;( We zijn sinds zondag nu over op Forte voeding, dus ik denk dat het daaraan ligt, want hij plast nog heel goed. Ik ga zo wegen op het cb, dan zal ik even vragen of we hem nog kunnen helpen met poepen. Extra water erbij doen we namelijk al.
pi_140165646
Hè shit (no pun intended) Dot. Hopelijk was dit gewoon de overstap-naar-forte-en-daaraan-wennen-drol en was dit eenmalig. En anders heeft het cb vast wel tips.

Succes vanmiddag bij het KDV KP!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:18:15 #39
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_140165718
Waarom zijn jullie over gegaan op forte?
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_140165924
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:18 schreef Moppert het volgende:
Waarom zijn jullie over gegaan op forte?
Op advies van het cb, dat zou wat zwaarder op de maag liggen waardoor hij wat minder zou spugen, omdat de jbpm niets deed en omdat hij ook zo vaak wil drinken. En hij spuugt idd nauwelijks meer, maar dat kan ook komen door de Nexium misschien?

Oh veel succes vanmiddag KP!
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:36:29 #41
30252 Soempie
Procreating
pi_140166261
Ahh, M. van Mabawa. Lekker aan het ontdekken, smeren met wortel. :Y) En die foto in het gras. O+ Hij kan al vroeg zo zitten joh.

Cwen, wat een leuk, vrolijk meisje heb je op je schouders! Mooie haarkleur ook. O+ Met de donkere haren van jou en je man kon het wat haarkleur betreft natuurlijk best alle kanten op.

Ik krijg langzaam wat meer tijd om hier bij te lezen. Heel leuk om de foto's te zien en af en toe wat verhalen mee te pikken.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 13:45:20 #42
30252 Soempie
Procreating
pi_140166541
Och Dot., wat een narigheid toch steeds. Zo sneu voor Stip.

Hier hadden we met onze oudste krampen en het niet kunnen poepen (dagen en dagen). Nadat water toevoegen niet werkte en wat stimuleren ook niet (wrijven, tempen), kregen we het advies om een heel klein beetje olie bij z'n drinken te doen (nog geen theelepel). Een aantal uur later zat de poep zelfs tegen de kledingkast en de muur (en die stonden toch zeker 2 meter van de commode). :X
Maargoed, kijk even wat het cb zegt. Ik weet dat ze olie niet zomaar aanraden.
pi_140166590
Oh my, Soemp. :') :X :9
pi_140166608
Of Lactulose dat mag ook bij zuigelingen.
pi_140166793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 13:45 schreef Soempie het volgende:
Och Dot., wat een narigheid toch steeds. Zo sneu voor Stip.

Hier hadden we met onze oudste krampen en het niet kunnen poepen (dagen en dagen). Nadat water toevoegen niet werkte en wat stimuleren ook niet (wrijven, tempen), kregen we het advies om een heel klein beetje olie bij z'n drinken te doen (nog geen theelepel). Een aantal uur later zat de poep zelfs tegen de kledingkast en de muur (en die stonden toch zeker 2 meter van de commode). :X
Maargoed, kijk even wat het cb zegt. Ik weet dat ze olie niet zomaar aanraden.
:D :X

De huisarts zei idd ook al een paar druppels olie.

Maar hij is verder best vrolijk moet ik zeggen :) Hij is vanochtend met me mee onder de douche geweest O+
  dinsdag 20 mei 2014 @ 14:07:43 #46
30252 Soempie
Procreating
pi_140167226
En anders:

dinsdag 20 mei 2014 @ 14:46:44 #47
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_140168383
Zo, jullie gaan weer hard dames! :o

Hier heeft ons dametje haar eerste prikken gehad vanmorgen.
Mijn hemel, dat gillen ging door merg en been! :'(
We hebben een verwijzing voor de fysio te pakken, vanwege een voorkeurshouding op rechts.

Mevrouw is verder goed gegroeid!
3905 gram en 54.7cm lang :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_140170189
Spannend Kim!

Soemp, je ziet het nu niet meer door 't grijs, maar mijn vader heeft rood haar O+. We gokken dus dat het daar vandaan komt. Hun oogkleur is trouwens ook vrijwel gelijk :).

Rijst, zo sneu. Hopelijk helpt de fysio goed!

Hier een ideale oplossing gevonden voor eten tijdens de warmte: baby-tzadziki! Gewoon dikke yoghurt met geraspte komkommer, lekker dat ze het vindt :D.
pi_140172246
Die eerste prikken, Rijst. Zo gemeen ook dat het er twee zijn. En ik vond vooral dat koppie zo aandoenlijk. Dat ging van :D naar :'( in een seconde tijd.

Cwen, erg leuk die foto's. Zo'n heerlijk vrolijk ding. Ik herken wel iets in haar uitdrukking.

En Mabawa. Hij is zo geweldig om naar te kijken!

Hier nog maar eentje van I. die in de paleistuinen in DH prinsesheerlijk op koninklijk gras lag. :+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 17:36:34 #50
30252 Soempie
Procreating
pi_140173175
Oh, je meisje Franny. O+ Smelt

Cwen, oja, ik zie het nu in z'n baard/ snor nog wel. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')