Foto, Mabawa?

.
En T. en S. in korte broek!

. Dan lijken ze helemaal groot ineens.
Ik was net in bad met I. Die kan zo heerlijk spatteren. En daarna afdrogen maar dat werd ineens brullen. Dus toen snel op bed borstvoeding liggen geven. Ze had niet eens een luier om. Oeh,
living on the edge.

.
Dat doet een paar maanden babyverlof met je.
Kim, ik vind het echt heel lief opgeschreven. Het is een beetje zoeken naar een balans; in hoeverre ga je voorkauwen hoe het 'moet' of hoe jij het gewend bent, en in hoeverre laat je het de ander uitvinden. Ook bij oppassen door anderen vind ik dat nog een vraag. Voor je het weet, ben je van minuut tot minuut de dag aan het doornemen en ga je ieder geluidje van je kind uitleggen.

. Niet dat jij dat doet trouwens, maar ik betrap mezelf erop en dat ik mezelf moet afremmen daarin. Loslaten, loslaten.

.
Mijn vriend kan overigens echt zo heel oprecht zeggen: 'Ik weet wel dat alle ouders hun kind bijzonder vinden, maar die van ons is gewoon echt heeeeel bijzonder'.

.
Dat van die hoofdpijn herken ik ook wel. Ik moet sowieso zo goed opletten dat ik genoeg drink en eet nu bij die borstvoeding. Ik eet me drie slagen in de rondte maar moet toch opletten dat ik niet teveel afval en heb echt continu dorst!
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"