Goed idee!quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Individual het volgende:
Misschien een ideetje voor een tijdelijk subforum: [MID]
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:03 schreef Individual het volgende:
Misschien een ideetje voor een tijdelijk subforum: [MID]
We moeten gewoon een smeekschrift aanbieden.quote:
En waar doen we dat?quote:Op maandag 19 mei 2014 21:06 schreef Bijna het volgende:
[..]
We moeten gewoon een smeekschrift aanbieden.
Landvoogd Danny?quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 06:05 schreef Hammer-of-Thor het volgende:
Ick ontvinghe 450 gulden florijnen, dat waere waerlijck fantastisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:47 schreef Homijn het volgende:
F&F / Hebban olla uogala nestas hagunnan hinase hic anda thu
R&P / Hebban olla uogala nestas hagunnan hinase hic anda thu
Pardon jonckheere, welcke variant der Nederlandsche taal spreeckt gy* daer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2014 21:53:52 ]
quote:Op maandag 19 mei 2014 21:53 schreef Homijn het volgende:
[..]
Pardon jonckheere, welcke variant der Nederlandsche taal spreeckt gy* daer?Excuses, m'n waerde heer. Gy was schneller met bedenken van den titelschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er gebeurden rare dingen in de middeleeuwenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Scuidward het volgende:
[KLB] Terug van vakantie maar de slotgracht staat omhoog.
Verdomme. Die toverkol van hiernaast zat in mijn aura te roeren.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:17 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Er gebeurden rare dingen in de middeleeuwen
Als we op deze toer gaan:quote:
En topics van Braddie dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 01:21 schreef Klokov het volgende:
Topics van Susteren:
[LIF] Welk harnas staat mij het best?
[LIF] Nieuwe helm kopen
[KLB] Bijna doodgebloed tijdens scheren
[KLB] Jonkvrouw vindt dat ik mij te volwassen kleed
[FOT] Welke kwast moet ik gebruiken
[SPT] Wil niet te breed worden voor baan, welke workout?
Brandstapel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:23 schreef trovey het volgende:
WGR/ Aangeklaagd voor hekserij, wat te doen.
Ik post juist in WGR om dat te voorkomen.quote:
Maak je maar geen zorgen, heksen branden niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik post juist in WGR om dat te voorkomen.![]()
Ja, daar heb ik wat aan als de vlammen om me heen slaan.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, heksen branden niet.
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wat aan als de vlammen om me heen slaan.Gaan ze me alsnog verzuipen om te testen of ik wel een heks ben.
Je bent ook een heks.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik wat aan als de vlammen om me heen slaan.Gaan ze me alsnog verzuipen om te testen of ik wel een heks ben.
Pluimen uittrekken en gebruiken als schrijfpen. Duif roosteren en opeten.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:51 schreef mega-worstje het volgende:
[DIG] Postduif geeft 2 hoe's bij opstarten maar slaat vleugels niet uit, wat nu?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 02:51 schreef mega-worstje het volgende:
[DIG] Postduif geeft 2 hoe's bij opstarten maar slaat vleugels niet uit, wat nu?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 08:22 schreef Hallojo het volgende:
[KLB] Gekatapulteerde vuurbal slaat gat in kasteelmuur (incl. schilderijen)
Inb4 schilderijen van je zusje.
[PTA] Al 23, kan nog steeds niet paardrijdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |