Modelleren, shaders, lichtberekeningen etc.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:45 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zeer bekend. [ afbeelding ]
Bedoel je 3D modelleren of omgaan met de coordinatenstelsels?
Klinkt als team bozzdale.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Haha daarom inderdaad, tranen met tuitenBesturing niet kennen, gewoon beetje raggen
Als je nog echt de basis daarvan niet kent, is het denk ik sneller om het te leren aan de hand van tutorials dan dat je zelf gaat lopen kutten. Dat laatste heb ik namelijk gedaan, maar dat was 10 jaar geleden. Nu is er zoveel goed materiaal online om dat te leren.quote:Op woensdag 21 mei 2014 09:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Modelleren, shaders, lichtberekeningen etc.
Yeah, beetje bij beetje komt de openbaring welquote:Op woensdag 21 mei 2014 12:30 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als je nog echt de basis daarvan niet kent, is het denk ik sneller om het te leren aan de hand van tutorials dan dat je zelf gaat lopen kutten. Dat laatste heb ik namelijk gedaan, maar dat was 10 jaar geleden. Nu is er zoveel goed materiaal online om dat te leren.
Ons stoompie gaat de allerbeste FPS ooit maken, wist je dat niet?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yeah, beetje bij beetje komt de openbaring welIk doe normaliter alleen 2D, maar een klant vroeg of ik eens in 3D kon gaan zitten prutsen. Tot nu toe gaat het redelijk
Maar je devved ook?
Duurt wel langquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:38 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Ons stoompie gaat de allerbeste FPS ooit maken, wist je dat niet?
Ja.quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:34 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Yeah, beetje bij beetje komt de openbaring welIk doe normaliter alleen 2D, maar een klant vroeg of ik eens in 3D kon gaan zitten prutsen. Tot nu toe gaat het redelijk
Maar je devved ook?
Ik heb 5 jaar geleden een paar fps games gemaakt, maar dat was meer een beetje klooien en leren. De hit detection was wel beter dan die van de laatste cod gamesquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:52 schreef Rossdale het volgende:
Ik mag toch hopen als je die FPS ooit afmaakt, dat je hem dan uitbrengt onder de naam Hitmarker
Heftigquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden een paar fps games gemaakt, maar dat was meer een beetje klooien en leren. De hit detection was wel beter dan die van de laatste cod games
Ook als er lag inzit?quote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden een paar fps games gemaakt, maar dat was meer een beetje klooien en leren. De hit detection was wel beter dan die van de laatste cod games
Ik vind het wel tof dat je zelf wat games probeert te makenquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:56 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik heb 5 jaar geleden een paar fps games gemaakt, maar dat was meer een beetje klooien en leren. De hit detection was wel beter dan die van de laatste cod games
Preciesquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je zelf wat games probeert te makenDie projectjes van Fruit zijn stiekem ook vaak best gaaf.
Paardengame blijft legendarischquote:Op woensdag 21 mei 2014 14:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof dat je zelf wat games probeert te makenDie projectjes van Fruit zijn stiekem ook vaak best gaaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |