Precies, dat heeft Fleur Agema ook. Die wordt ook continu uitgemaakt voor pot, terwijl ze in al haar interviews alleen maar over het zoeken naar een man praat.quote:Op maandag 19 mei 2014 06:43 schreef Hicham. het volgende:
Ik geloof het niet. Hij is waarschijnlijk gewoon hetero, maar zijn grote probleem is dat hij een workaholic is en van het vrij leven houd.
Hij is dol op zijn moeder.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef Confetti het volgende:
Had stiekem toch gehoopt dat hij een fatsoenlijke normale man was..dit soort ongein kost ons pas echt geld.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef bamibij het volgende:
Al was ie necrofiel. Goede minister-president, gay of niet.
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef bamibij het volgende:
Jij vindt Rutte een goede minister-preaident?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:36 schreef bamibij het volgende:
quote:Op maandag 19 mei 2014 08:39 schreef nietzman het volgende:
Ik hoop dat het waar is want het zou SUPERSCHATTIG ZIJN.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:57 schreef Peter het volgende:
[..]
de Belgen hebben een openlijk homoseksuele premier..
Nee.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:10 schreef Leandra het volgende:
Als het waar is, zouden we dan het eerste land met een openlijk biseksuele/homoseksuele MP zijn?
Het is ook wel lekker makkelijk om alles slecht te vinden aan Mark Rutte, ik denk niet dat nederland er compleet anders had uitgezien met een andere minister-president eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:58 schreef Drxx het volgende:
[..]
Jij vindt Rutte een goede minister-preaident?
En van allemaal wist ik het niet, was het elders wel een issue of heeft niemand er moeilijk over gedaan?quote:Op maandag 19 mei 2014 09:11 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nee.
Edit: de eerste homoseksuele (lesbische) premier was die van Ijsland, daarna Di Rupo en nog de premier van Luxemburg.
Niet meteen zien dat Di Rupo homo is met zijn strikjesquote:Op maandag 19 mei 2014 09:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van allemaal wist ik het niet, was het elders wel een issue of heeft niemand er moeilijk over gedaan?
Tsja, ik ben die strikjes wel gewend bij familieleden die zeker niet homoseksueel zijn, dus die associatie ligt er voor mij niet zo.quote:Op maandag 19 mei 2014 09:23 schreef Roceco het volgende:
[..]
Niet meteen zien dat Di Rupo homo is met zijn strikjes
[ afbeelding ]
Hoezo kost ons dit geld?quote:Op maandag 19 mei 2014 08:25 schreef Confetti het volgende:
Had stiekem toch gehoopt dat hij een fatsoenlijke normale man was..dit soort ongein kost ons pas echt geld.
tyfus wat een hoopje ellende moet jij wel niet zijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |