quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
welke regels?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ey de tv sc regels gelden hier niet
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mensen op een forum ( vooral fok) sie alles te serieus nemen
Anders moet er een modje aan te pas komenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hmm.. ja..![]()
kan fodder weer zijn filmpjes weer uitgebreid analyseren..
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.
Zelf vindt je waarschijnlijk dat je leuk aan het trollen bent, maar het komt vooral over als enorm zielig gedrag. Leuk dat je het voor anderen wil verneuken en dan moeten zíj maar relativeren.
Jij bent wel echt een beetje een kutwijf, of niet?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hmm.. ja..![]()
kan fodder weer zijn filmpjes weer uitgebreid analyseren..
quote:
Jouw ondertitel maakt dit een beetje ironischquote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een beetje een kutwijf, of niet?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, bij lange na niet. Maar fmt gaat me wel aan het hart ja. Het is een leuk stukje fok met toffe mensen, waarvan ik er een aantal irl ontmoet heb en graag mag. Dit is ons kleine hoekje op fok waar wij elkaar ontmoeten, over films en nog veel meer praten. Dat doen we in ons tempo, op een redelijk volwassen manier. In al die jaren is er misschien maar 2 keer een moderator aan te pas gekomen, zo lekker loopt het hier. En jullie lopen dat te verkankeren met een soort semi-stoerheid en geveinsde nonchalance die me nog het meeste doet denken aan hoe pestkoppen vroeger op school met anderen omgingen. Het is maar internet, het is maar een forum, maar het zou je sieren wat meer rekening te houden met anderen.
Zelf vindt je waarschijnlijk dat je leuk aan het trollen bent, maar het komt vooral over als enorm zielig gedrag. Leuk dat je het voor anderen wil verneuken en dan moeten zíj maar relativeren.
Makkelijk.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]door dat ene woord kan ik je hele post niet meer serieus nemen.. je bent nu zelfs beneden het niveau van ons gezakt
Niet haten op stickertjequote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |