nehh worst is beterquote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het in De Lutte teringdruk was dit weekend met dat mooie weer.
Gooien we van de week nog een paar speklappen bij Ome Dragan op de bbq?
*geeft pil tegen mopperen*quote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef Redbaron het volgende:
[moppersmurf] Ik haat wandelen [/moppersmurf]
Zeker. Kom je veel meer buiten en het is gewoon gezond.quote:
We waren redelijk op tijd en het ligt buiten de Lutte (tussen de Lutte en Losser). Is erg mooi daar. Hebben ze allerlei verschillende soorten bomen (waaronder van die enorme reus-bomen).quote:Op maandag 19 mei 2014 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
Je zou haast zeggen dat het in De Lutte teringdruk was dit weekend met dat mooie weer.
Gooien we van de week nog een paar speklappen bij Ome Dragan op de bbq?
quote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat een mede-stagiair (mooi meiske van een jaar of 25) ter dood veroordeeld werd door de bibliotheekdirectrice omdat laatstgenoemde jaloers was op het feit dat ik háár geen aandacht gaf
Dus
whut..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat een mede-stagiair (mooi meiske van een jaar of 25) ter dood veroordeeld werd door de bibliotheekdirectrice omdat laatstgenoemde jaloers was op het feit dat ik háár geen aandacht gaf
Dus
Ha dikkequote:
Ik heb zo mijn mensen die me over leuke vrouwtjes inlichten.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
whut..![]()
Stiekem vriendjes geworden op facebook hehoe heb jeme gevonden??
Juist. .quote:Op maandag 19 mei 2014 12:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus
Ga zo rijden, nog even wat etenquote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ha dikkeHoe gaat het verhuizen?
Wat doe jij met vrouwtjes?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn mensen die me over leuke vrouwtjes inlichten.
ahhh wie is t david of bas..quote:Op maandag 19 mei 2014 12:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn mensen die me over vrouwtjes inlichten.
quote:
Beter geef je hem de Bultburger van 450 kilo.quote:
Zegt me zo niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeker. Kom je veel meer buiten en het is gewoon gezond.
[..]
We waren redelijk op tijd en het ligt buiten de Lutte (tussen de Lutte en Losser). Is erg mooi daar. Hebben ze allerlei verschillende soorten bomen (waaronder van die enorme reus-bomen).
Ik ben voor. Mag ook wel bij ome Zigeuner thuis hoor.
Zo rijden:quote:
CD van AILD in de bolidequote:
Dingen.quote:
D is niet online, B ook niet (en die vindt jou niet leuk, dusja)quote:
ik geef m niks...quote:Op maandag 19 mei 2014 12:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Beter geef je hem de Bultburger van 450 kilo.
[..]
Zegt me zo niks.![]()
Donderdag en vrijdag zou me goed uitkomen. Al voorspellen ze wel wat regen en onweer, dus misschien nog heel even wachten met zooi kopen?Maak ik wat epische bifteki.
nou verder heeft niemand hier mijn facebookquote:Op maandag 19 mei 2014 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dingen.
[..]
D is niet online, B ook niet (en die vindt jou niet leuk, dusja)
edit: niet op msn dus.
Dat weet je nietquote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou verder heeft niemand hier mijn facebook
Msn heb ik nietmeer...
Het mag wel. Zoals aan tafel, mag je elkaar wel vragen om de pindakaas aan te geven bijvoorbeeld. Maar het is de bedoeling dat je in een sfeer van stilte leeftquote:Op maandag 19 mei 2014 11:34 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmmm ok.. nice.. en mag je echt helemaal niet praten?
Werkt perfect vriendquote:Op maandag 19 mei 2014 12:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
MSN werkt ook niet meer, tegenwoordig is dat skype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |