SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you knowquote:
maar ga jij mbo doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you know
En hij werkt gewoon dus dan maakt het niet uit toch?
welk jaar zit je nuquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hbo nog
uni is wel de planning
maar denk wel andere richting
ja ik weet het, hij gaat trouwenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you know
quote:En hij werkt gewoon dus dan maakt het niet uit toch?
Misschien wel ja.quote:
Wat?quote:
Nee, bah, vreselijk, die wil je echt niet zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar de hamvraag is natuurlijk
zijn jouw nudes mooier?
Dierverzorging misschienquote:
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Etsu: ik lul er niet om heen
Jij begint over een cursus volgen
Die mensen kunnen al geen nederlands, krijgen nergens hulp bij, niemand die hun aanspoort. Hoe verwacht jij dat die mensen een cursus gaan doen?
misschien welquote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, bah, vreselijk, die wil je echt niet zien.
ga gewoon naar de homo sc met verknipte wereldbeeldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?
Natuurlijk wel. Maar die mensen moeten GESTIMULEERD worden, en dat gebeurt niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?
opgetyft met je geitquote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga gewoon naar de homo sc met verknipte wereldbeeld
doei
Nee, dat zei je niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar die mensen moeten GESTIMULEERD worden, en dat gebeurt niet.
Dat zeg ik al de laatste 5 reacties.
Waarom moet iedereen per se studeren volgens jou?quote:
en terechtquote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet Ik
ik heb op zijn Feyenoord foto's gefapt
quote:
Dat is toch heel andersquote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
Ze kunnen toch ook INITIATIEF nemen? Ze komen toch hier of niet soms? Als ik in Turkije ga wonen, lijkt me toch logisch dat ik uit eigen beweging Turks ga leren of niet?
ik heb hem ooit een hand gegevenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet Ik
ik heb op zijn Feyenoord foto's gefapt
Nee, vind ik niet.quote:
Niemand moet dat, maar als je het qua denkniveau kan moet je er imo alles aan doen om een lekker diplomaatje in de wacht te slepen voor je ~25equote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen per se studeren volgens jou?
Als hij gewoon een baan heeft waarmee hij zijn levensonderhoud kan bekostigen, en hij is er blij mee. Prima dan toch?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
Ze kunnen toch ook INITIATIEF nemen? Ze komen toch hier of niet soms? Als ik in Turkije ga wonen, lijkt me toch logisch dat ik uit eigen beweging Turks ga leren of niet?
Ik was eerder.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Als je dat verschil niet snapt ga ik ook niet meer met je in discussie Etsu
neequote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
Vraag eens in KAA hoeveel er de taal van hun geëmigreerde land spreken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
Nou nou jongens even normaal over mijn collega LR.
Hij is geen homo of pedofiel. Wel een langharige hippie.
Bedankt vrienden. Besluit ik mij een keer terug te sherlocken, jeetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je in een SC over iemand kan ontdekken. Lr over zo iets durven te betichten
wat een fantastisch argumentquote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij iets van de discussie snapt. Ik heb jouw bijdragen nergens gezien.
Het is een beetje een kleine foto dus heb ik het even vergroot voor je. Sorry dat het een beetje wazig is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien wel
stuur eens een voorproefje
Omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt is ronduit racistisch geblaat. En vervolgens ontken je alles 3 posts later weer.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alsof jij iets van de discussie snapt. Ik heb jouw bijdragen nergens gezien.
hier trap ik niet in hequote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Het is een beetje een kleine foto dus heb ik het even vergroot voor je. Sorry dat het een beetje wazig is.
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt is ronduit racistisch geblaat. En vervolgens ontken je alles 3 posts later weer.
Als jij echt die chick uit je fobo bent dan ben je fucking lekkerquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Het is een beetje een kleine foto dus heb ik het even vergroot voor je. Sorry dat het een beetje wazig is.
[ afbeelding ]
Hij valt niet serieus te nemen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het nergens op slaat wat je uitkraamt is ronduit racistisch geblaat. En vervolgens ontken je alles 3 posts later weer.
Jij hebt veel invloed hier zeg. jemigquote:Op zondag 18 mei 2014 23:20 schreef LETMEIN het volgende:
Tot hier
__________________________________________________________________________________________
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stijn is inhoudelijk een stuk sterker dan jij hoor. Jij praat echt poep.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Als je wil trollen, doe je dat maar bij Stijn. Niet bij mij. Kusje. xx
Wil je de profielschets even invullen?quote:
ja hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 23:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik hou nog steeds van je hoor
jij ook van mij???
Goeie sc-avond in vergelijking met gisterquote:
ghehequote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb niet zo snel een hekel aan mensen voor hun politieke mening ook al is ie debiel
ik heb een vriendin die links stemt.
de sc was prima gisteravondquote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie sc-avond in vergelijking met gister
hoe weet jij dat als je hetero bent??quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar als hetero ziet zij er best neukbaar uit, dus met je smaak is niets mis.
hahahahahahahahahhahahahhahahaahhahahahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:
Vrouwen kunnen elkaar wel gewoon knap vinden zonder dat je een HA GAYY gevoel krijgtquote:
inb4 iehlquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als man weet jij toch ook wel wanneer een man mooi is of niet?
vind het wel jammer dat je me negeertquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
matige reactiequote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ja hehe, zo dom ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Was Oranje gekkie.
Meer Feyenoorders dan Ajacieden op het veld
Ik heb geen idee waar je het allemaal overhebt maar door je Haagsheid stem ik hoe dan ook met je in.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar als hetero ziet zij er best neukbaar uit, dus met je smaak is niets mis.
We hebben hier de policy dat iedereen een profielschets invult voor hij deelneemt aan de SCquote:
jaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:26 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Je hebt die van mij nog nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben hier de policy dat iedereen een profielschets invult voor hij deelneemt aan de SC
Ik schop je paard in elkaar als je zo laatdunkend blijft doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja hehe, zo dom ben ik nou ook weer niet
Een echte Feyenoorder zou daar niet naartoe gaan.
Niet verkeerd om te vertellen wie je mancrush is, zo lang je aan het einde van je zin 'nohomo' toevoegd.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
matige reactie
en ik ben daar wel slecht in, maar van iemand als Beckham (inso weet) kan ik dat wel zien ja
ik heb geen mancrush voor zover ik weetquote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Niet verkeerd om te vertellen wie je mancrush is, zo lang je aan het einde van je zin 'nohomo' toevoegd.
Maar ik ben in deze reeks geen newbie meer hoor!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We hebben hier de policy dat iedereen een profielschets invult voor hij deelneemt aan de SC
appelcider drinkenquote:
johquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
het is wel erg makkelijk om aan zelfmoordpoeder te komen zeg hier in NL
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Maar ik ben in deze reeks geen newbie meer hoor!
Ik post hier heel soms.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jou rekenen we ook niet mee als poster hier
jij bent zeg maar de dorpsclown van de sc
Die is al maanden wegquote:
Sorry maar is je reinste onzin die docu arseen kan elke mongool zo aankomen via de vakhandel en dat is net ff wat dodelijk dat die rotzooi die hij in dat zakje claimt te hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:30 schreef badschaap het volgende:
het is wel erg makkelijk om aan zelfmoordpoeder te komen zeg hier in NL
Maar is pijnlijke methode.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Sorry maar is je reinste onzin die docu arseen kan elke mongool zo aankomen via de vakhandel en dat is net ff wat dodelijk dat die rotzooi die hij in dat zakje claimt te hebben
coke dan wssquote:Op zondag 18 mei 2014 23:32 schreef badschaap het volgende:
[..]
Weet ik veel. Undercover in nl was zou flauw om het middel weg te bleepen
johquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
coke dan wss
en coke is super makkelijk te krijgen
Arsenicum is niet pijnlijk, althans je bent binnen enkele minuten dood hoorde Alberto in voorstukje roepen dat je binnen 48 uur dood bent van het goedje dat hij had bestelt uit China?quote:
ja op een of andere manier wel eigenlijkquote:
maar van sommige drugs wil je gewoon afblijvenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
joh![]()
Alle drugs zijn hier in nl zo makkelijk te krijgen
en waarom verdiep jij je hierinquote:Op zondag 18 mei 2014 23:33 schreef badschaap het volgende:
[..]
joh![]()
Alle drugs zijn hier in nl zo makkelijk te krijgen
je kan ook een overdosis slaapmiddelen nemenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Arsenicum is niet pijnlijk, althans je bent binnen enkele minuten dood hoorde Alberto in voorstukje roepen dat je binnen 48 uur dood bent van het goedje dat hij had bestelt uit China?
Ik mag jou ookquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja op een of andere manier wel eigenlijk
op dezelfde manier dat ik jou mag
Hoe danquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ik verdiep me er niet in, ik krijg er helaas soms mee te maken
hoe voelde t nouquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
moet je wel hele zware shit hebbenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
je kan ook een overdosis slaapmiddelen nemen
Ik stuur je wel een poederbrief voor je verjaardagquote:Op zondag 18 mei 2014 23:35 schreef badschaap het volgende:
[..]
Jep al zijn die eigenlijk niet te krijgen in Nederland (de dodelijke varianten) Je kan wel Xanax proberen, maar bijvoorbeeld 4 strips paracetamol en je komt ook te overlijden daarom Albertoquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef badschaap het volgende:
[..]
je kan ook een overdosis slaapmiddelen nemen
hoezoquote:Op zondag 18 mei 2014 23:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik mag jou ook
Uit medelijden xD
GrapjeAl ben je als user 100x toffer dan als mod
wel poedersuiker, die is altijd opquote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik stuur je wel een poederbrief voor je verjaardag
Ja oké.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep al zijn die eigenlijk niet te krijgen in Nederland (de dodelijke varianten) Je kan wel Xanax proberen, maar bijvoorbeeld 4 strips paracetamol en je komt ook te overlijden daarom Alberto
Naam: Vickyquote:
rivellaquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Naam: Vicky
Leeftijd: 19
religie: Joods
burgerlijke staat: ongehuwd
hoogst genoten opleiding: Graphic Design (wo)
woonplaats/province: Den Haag
voetbalclub: Niet echt een favoriete
favoriete drankje: Rivella
favoriete film: Geen
lievelingsdier: Eekhoorns
lievelingskleur: Rood
Wat heb jij een kutnaam zegquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Welnee ze moeten mensen die dood willen gewoon de ruimte geven om er een einde aan te kunnen maken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja oké.
Maar het is wel erg dat er zulke mensen zoals die meneer zijn.
En nu ben ik weg.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
ik dacht al dat ik een grote neus spottequote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Als mod was je een kneus kwam heel onecht over en gemaakt in je gedrag en opmerkingen nu ben je gewoon weer Tjacka de trolquote:
ben jij een hondquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
ohquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mod was je een kneus kwam heel onecht over en gemaakt in je gedrag en opmerkingen nu ben je gewoon weer Tjacka de trol.
hier kan ik me in vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Als mod was je een kneus kwam heel onecht over en gemaakt in je gedrag en opmerkingen nu ben je gewoon weer Tjacka de trol.
Waarom zijn eekhoorns je lievelingsdieren Vicky? En Graphic Design als wetenschappelijke opleiding bestaat helemaal nietquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Tofquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Ja dat welquote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel erg klote manier om dood te gaan
Beter scherp mes je borstkast induwenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is wel erg klote manier om dood te gaan
Ja niet iedereen op fok toont interesse omdat hij een stijve heeftquote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ze heeft al een vriendje hoor
been there done that
Klopt ja, extreem pijnlijkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat wel![]()
Je nieren falen toch of je lever of zo
Huh.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kloons. Ik troll wel gewoon op dit account.
Al is het wel een sterke naam.
ik liep alleen te kutten tegen der en toen zei ze dat tegen mijquote:Op zondag 18 mei 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet iedereen op fok toont interesse omdat hij een stijve heeft
wij mogen hier graag anti joden mopjes makenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:37 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Moet je een koek hebben? Mij een beetje joods noemenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Huh.
Omgeving Den Haag Joodse achtergrond alleen de eekhoorns kan ik niet plaatsen.
Misschien roots naar een joods spanjaard?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet je een koek hebben? Mij een beetje joods noemen
Er zijn wel genoeg joodse Portugezen deze kant op gekomenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien roots naar een joods spanjaard?
waarquote:Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef JanCees het volgende:
Inso was gister nog opstootje in uitgaansgelegenheid met Polen
wat danquote:Op zondag 18 mei 2014 23:44 schreef JanCees het volgende:
Inso was gister nog opstootje in uitgaansgelegenheid met Polen
moest altijd lachen om haakneus26 grapjesquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wij mogen hier graag anti joden mopjes maken
Je kreeg wel een knoepert van Jhali hoorquote:Op zondag 18 mei 2014 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik liep alleen te kutten tegen der en toen zei ze dat tegen mij
ik krijg niet echt een stijve van meisjes op fok
polen zeker gewonnenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
beetje stoerdoenerij over en weer en toen matten
hoe weet jij dat nouquote:Op zondag 18 mei 2014 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kreeg wel een knoepert van Jhali hoor
niemand geeft een neuk om hoe hard jij rijdquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Dus stel ik reed 127km/u op een weg waar je 120km/u mocht, dan ben ik safe?
Klopt toch?
daar zorgen over makenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt toch?
Ja, maar heb ff geen money vrij om boetes te betalenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar zorgen over maken
niet op je puntenlimiet zitten en bij volgende flitser ribba kwijt zijn
ik
Met een non-erecte penis is het moeilijk geslachtsgemeenschap te bedrijven Wietparkiet.quote:
Gast, ik vraag gewoon wat.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
niemand geeft een neuk om hoe hard jij rijd
niemand
touchequote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een non-erecte penis is het moeilijk geslachtsgemeenschap te bedrijven Wietparkiet.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar zorgen over maken
niet op je puntenlimiet zitten en bij volgende flitser ribba kwijt zijn
ik
Wat loop jij te bazelen kneusjequote:Op zondag 18 mei 2014 23:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in 3 posts en niemand reageert
get the hint
Correct.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt toch?
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:41 schreef LETMEIN het volgende:
Huh, is de correctie bij een trajectcontrole 3km/u
Dan heb ik wss 2 km/u te hard gereden
quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:48 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt toch?
Tomtom geeft altijd 115 aan als de auto 120 aangeeftquote:Op zondag 18 mei 2014 23:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Correct.
Let wel 127 op een geijkte teller kan best zijn dat jouw teller afwijkt en ze je toch naaien voor een paar kilometer.
niet lazerus aangehouden worden na chilling in de dancing en door de blaascontrole komenquote:
dat je zelf ook kan googlen naar het antwoord ipv het hier te vragen.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je punt is? Er wordt gewoon gereageerd dus ga verder aan je pik trekken
Ik vroeg of mijn beredenering klopte. 2x bevestigd, dus ik weet genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat je zelf ook kan googlen naar het antwoord ipv het hier te vragen.
daarbij fyi zit ik niet aan mijn pik te trekken maar je bent altijd welkom om een handje te helpen
Gps is sowieso accurater dan je snelheidsmeter in de auto.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tomtom geeft altijd 115 aan als de auto 120 aangeeft
Gewoon op parallelweg rijden kan je ook harderquote:Op zondag 18 mei 2014 23:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
10km kaas rechte weg waar je 80km/u mag, om de 500m een flitspaaltje. Mooi kut is dat
Was er niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon op parallelweg rijden kan je ook harder
Ben je stoned?quote:
Je hebt 2 Maarten Stekelenburgs wijsneusquote:
KAARSRECHTquote:
Ah thanks man.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Maarten_Stekelenburg_%28trainer%29
er stond echt kaas recht vrindquote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
KAARSRECHT
1) Draadrecht 2) Lijnrecht 3) Loodrecht 4) Nauwkeurig gezet 5) Recht 6) Rechtop 7) Stokstijf
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/KAARSRECHT/1
Stoner jij
Bommel is assistentquote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar dat zo'n nobody trainer is van u17 nederland
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
10km kaas rechte weg waar je 80km/u mag, om de 500m een flitspaaltje. Mooi kut is dat
quote:
Nog plannen voor het verder verminken van je bodyquote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat mij een grapje maken dan
ik weet toch ook wel dat het kaarsrecht is ben geen mongool
Het is altijd 3% correctie geloof ik hoor.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar eerst was het toch altijd 5km/u correctie of zit ik verkeerd? Wanneer is dat veranderd?
Iets om moeders en zusje te eren op mn linkerarm denkquote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nog plannen voor het verder verminken van je body
Dat sowieso maar hij doet het wel goed nu met 5-0 naar finale EK.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
raar dat zo'n nobody trainer is van u17 nederland
Maria Magdalenaquote:
Nee nee, tot 100km/u is de correctie 3km/uquote:Op maandag 19 mei 2014 00:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is altijd 3% correctie geloof ik hoor.
bij minder dan 100 km/u: 3 kilometer meetcorrectiequote:Op maandag 19 mei 2014 00:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Nee nee, tot 100km/u is de correctie 3km/u
12 miljoen voor de Vrijquote:
Bij een andere automobilist die op een 120-km weg rijdt, meet de apparatuur 128 km/u. De politie corrigeert de snelheidsmeting met 4 km (3% van 128). De automobilist wordt bekeurd voor 4 km te hard rijden.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:04 schreef Elan het volgende:
[..]
bij minder dan 100 km/u: 3 kilometer meetcorrectie
bij meer dan 100 km/u: 3 procent meetcorrectie
http://www.om.nl/onderwer(...)/snelheid/marges_en/
Voorbeeld klopt dan toch niet er staat duidelijk "tot en met 120 km/u"quote:Op maandag 19 mei 2014 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Bij een andere automobilist die op een 120-km weg rijdt, meet de apparatuur 128 km/u. De politie corrigeert de snelheidsmeting met 4 km (3% van 128). De automobilist wordt bekeurd voor 4 km te hard rijden.
[ afbeelding ]
huh
Helleuquote:
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.quote:
Maar het spreekt elkaar tegen of nietquote:Op maandag 19 mei 2014 00:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Voorbeeld klopt dan toch niet er staat duidelijk "tot en met 120 km/u"
Gewoon je haar lang laten groeien, baardje en je bent woest aantrekkelijk bij de hipsters en emo'squote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.
Gewoon je rits open gooienquote:Op maandag 19 mei 2014 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kent me. We zaten aan een meertje. Regelt iemand nog chicks er bij ook. Helaas kon ik de aandacht daar niet van krijgen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon je haar lang laten groeien, baardje en je bent woest aantrekkelijk bij de hipsters en emo's
Zou het werken?quote:
Ga het nog ff door iemand na laten kijken, anders stuur ik inderdaad een mail.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Jep.
Slecht gekozen voorbeeld je zou ze een mailtje kunnen sturen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:
moest hardop lachen dus is wel degelijk grappigerquote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Nee heb je, kanker kun je krijgen.was stiekem grappiger
HAHAquote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
feyenoord vraagt 12 mil voor de Vrijquote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Feyenoord wil hem toch ook niet kwijt. Als een club bereid is 12 mil te betalen doen ze hem wel weg. Simpel.quote:
Gewoon nummertje fixen heel erg gaan slijmen sex hebben dumpen werkt gegarandeerdquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nah, hosselen is duidelijk niet mijn ding
Of gewoon zat voeren en clitje kietelenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon nummertje fixen heel erg gaan slijmen sex hebben dumpen werkt gegarandeerd
Als het zo zou werkenquote:Op maandag 19 mei 2014 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon nummertje fixen heel erg gaan slijmen sex hebben dumpen werkt gegarandeerd
LOLquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
whawhawha check dit buyin voor 1 miljoen poker tourney op wsop
linkquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef JanCees het volgende:
Mark Rutte een relatie met een man aldus Jan Roos.
Verrassend
Maar die zijn leuk. Makkelijke chicks zijn mehquote:Op maandag 19 mei 2014 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon geen moeilijke chicks whatsappen
hahaha nowayquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)erkering-met-een-man
daar gaan onze handelsbetrekkingen, leuk dit markquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/alge(...)erkering-met-een-man
quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daar gaan onze handelsbetrekkingen, leuk dit mark
truequote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn leuk. Makkelijke chicks zijn meh
Maar jij bent hier 24/7 mee bezig of niet danquote:Op maandag 19 mei 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die zijn leuk. Makkelijke chicks zijn meh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |