SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you knowquote:
maar ga jij mbo doen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you know
En hij werkt gewoon dus dan maakt het niet uit toch?
welk jaar zit je nuquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
hbo nog
uni is wel de planning
maar denk wel andere richting
ja ik weet het, hij gaat trouwenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso heeft wat persoonlijke probleempjes as you know
quote:En hij werkt gewoon dus dan maakt het niet uit toch?
Misschien wel ja.quote:
Wat?quote:
Nee, bah, vreselijk, die wil je echt niet zien.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar de hamvraag is natuurlijk
zijn jouw nudes mooier?
Dierverzorging misschienquote:
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef Fok-it het volgende:
Etsu: ik lul er niet om heen
Jij begint over een cursus volgen
Die mensen kunnen al geen nederlands, krijgen nergens hulp bij, niemand die hun aanspoort. Hoe verwacht jij dat die mensen een cursus gaan doen?
misschien welquote:Op zondag 18 mei 2014 23:13 schreef fluorescent-adolescent het volgende:
[..]
Nee, bah, vreselijk, die wil je echt niet zien.
ga gewoon naar de homo sc met verknipte wereldbeeldquote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?
Natuurlijk wel. Maar die mensen moeten GESTIMULEERD worden, en dat gebeurt niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen opties open staan om cursus nederlands taal 2 nog wat te volgen?
opgetyft met je geitquote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga gewoon naar de homo sc met verknipte wereldbeeld
doei
Nee, dat zei je niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar die mensen moeten GESTIMULEERD worden, en dat gebeurt niet.
Dat zeg ik al de laatste 5 reacties.
Waarom moet iedereen per se studeren volgens jou?quote:
en terechtquote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet Ik
ik heb op zijn Feyenoord foto's gefapt
quote:
Dat is toch heel andersquote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
Ze kunnen toch ook INITIATIEF nemen? Ze komen toch hier of niet soms? Als ik in Turkije ga wonen, lijkt me toch logisch dat ik uit eigen beweging Turks ga leren of niet?
ik heb hem ooit een hand gegevenquote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat weet Ik
ik heb op zijn Feyenoord foto's gefapt
Nee, vind ik niet.quote:
Niemand moet dat, maar als je het qua denkniveau kan moet je er imo alles aan doen om een lekker diplomaatje in de wacht te slepen voor je ~25equote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom moet iedereen per se studeren volgens jou?
Als hij gewoon een baan heeft waarmee hij zijn levensonderhoud kan bekostigen, en hij is er blij mee. Prima dan toch?
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
Ze kunnen toch ook INITIATIEF nemen? Ze komen toch hier of niet soms? Als ik in Turkije ga wonen, lijkt me toch logisch dat ik uit eigen beweging Turks ga leren of niet?
Ik was eerder.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:16 schreef Fok-it het volgende:
Als je dat verschil niet snapt ga ik ook niet meer met je in discussie Etsu
neequote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
Vraag eens in KAA hoeveel er de taal van hun geëmigreerde land spreken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, dat zei je niet.
quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:57 schreef Typisch het volgende:
Nou nou jongens even normaal over mijn collega LR.
Hij is geen homo of pedofiel. Wel een langharige hippie.
Bedankt vrienden. Besluit ik mij een keer terug te sherlocken, jeetje.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 22:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat je in een SC over iemand kan ontdekken. Lr over zo iets durven te betichten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |