En Veelers verwacht z'n 1ste kind, die wielrenners zijn allemaal actief geweest in de periode zonder koersenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:00 schreef poiuytr het volgende:
Geen idee of het "nieuws" is maar Molkema en z'n vriendin/ vrouw verwachten weer een kind.
Ik zou ook mee doenquote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef Aisomont het volgende:
Die renners hebben toch echt zelf gekozen om mee te doen.
Dat vraag ik me af.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:30 schreef Aisomont het volgende:
Die renners hebben toch echt zelf gekozen om mee te doen.
Ik wilde net zeggen, de sportprogramma's in Azerbaijan zullen er toch wat anders uitzien als hier!quote:
Het zit er waarschijnlijk even een tikkie anders in elkaar dan hier he.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:46 schreef Aisomont het volgende:
Volgens mij heb je toch echt zelf de controle over wat je met je leven doet.
Vertel, je bent er kennelijk geweest en je hebt het meegemaakt. Word je gedwongen? En als je het niet doet, vermoord? Dat kan niet hč, dan zouden er geen Azerbeidzjanen meer over zijn, behalve die 5 die meededen.quote:Op maandag 19 mei 2014 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zit er waarschijnlijk even een tikkie anders in elkaar dan hier he.
Ok laat maarquote:Op maandag 19 mei 2014 14:03 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Vertel, je bent er kennelijk geweest en je hebt het meegemaakt. Word je gedwongen? En als je het niet doet, vermoord? Dat kan niet hč, dan zouden er geen Azerbeidzjanen meer over zijn, behalve die 5 die meededen.
Hoezo? Je bent wielrenner in Azerbaijan. De nationale bond vraagt of je zin hebt om een wedstrijd in Nederland te rijden. Zou jij nee zeggen? Dat vervolgens de begeleiding nogal slecht is, dat is een ander verhaal. Maar goed, dat verloren op een vliegveld staan gebeurt mij ook als ik ergens land en op zoek moet naar de rental balie. Je doet alsof een wedstrijdje rijden in Nederland die iets boven niveau (of vorm) blijkt te zijn hetzelfde is als naar de Gulag gestuurd wordenquote:Op maandag 19 mei 2014 13:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zit er waarschijnlijk even een tikkie anders in elkaar dan hier he.
Ik zou ook snel ja zeggen idd. Je gaat er namelijk vanuit dat ze wel een beetje nadenken over niveau van de wedstrijd en zo. En ook dat de organisatie een beetje nadenkt over welk niveau ploegen ze willen hebben en niet zomaar out-of-the-blue denkt "goh, een ploegje uit Azerbeidzjan, dat lijkt ons wel leuk."quote:Op maandag 19 mei 2014 14:32 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Hoezo? Je bent wielrenner in Azerbaijan. De nationale bond vraagt of je zin hebt om een wedstrijd in Nederland te rijden. Zou jij nee zeggen? Dat vervolgens de begeleiding nogal slecht is, dat is een ander verhaal. Maar goed, dat verloren op een vliegveld staan gebeurt mij ook als ik ergens land en op zoek moet naar de rental balie. Je doet alsof een wedstrijdje rijden in Nederland die iets boven niveau (of vorm) blijkt te zijn hetzelfde is als naar de Gulag gestuurd worden
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=24415quote:Op maandag 19 mei 2014 17:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zou ook snel ja zeggen idd. Je gaat er namelijk vanuit dat ze wel een beetje nadenken over niveau van de wedstrijd en zo. En ook dat de organisatie een beetje nadenkt over welk niveau ploegen ze willen hebben en niet zomaar out-of-the-blue denkt "goh, een ploegje uit Azerbeidzjan, dat lijkt ons wel leuk."
Bovendien is het voor hen als renner natuurlijk moeilijk in te schatten welk niveau het amateurwielrennen hier heeft.
Gemiddelde snelheden zeggen niet zo heel veel, da's nogal afhankelijk van het parkoers. Als het vlak is en vooral rechtdoor over mooie brede wegen (en geen wind), dan is 45 per uur voor mij in een peloton waar niet teveel gedrang is misschien nog wel haalbaar, dus bij wijze van spreken 180 km over een snelweg. Nou is het wel vlak in Nederland, maar een etappe in Olympia's Tour gaat niet alleen maar rechtdoor over brede wegen, dus dan is het al een ander verhaal.quote:Op maandag 19 mei 2014 17:50 schreef Aisomont het volgende:
[..]
http://cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=24415
Deze pagina is moeilijk te vinden?
"Hmm, 180km binnen 4 uur, dat is harder dan 45 per uur, ik betwijfel of ik dat kan bijhouden..."
Dat en als de wielerbond je vraagt "wil je mee een wedstrijd in Nederland rijden" en je zegt "mwah, weet niet, misschien gaat het wel te hard", dan kun je er denk ik vrij zeker van zijn dat ze je ook nooit meer vragen.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:09 schreef Panthera. het volgende:
Maar ook al vinden ze die pagina wel, dan nog. Je kan of mee met een kans eraf gereden te worden maar je pakt een vakantietrip mee naar een land duizenden kilometers verderop of je zegt nee. Ik kan me zo voorstellen dat zo'n aanbod ook niet iedere dag voorkomt.
Het is eerder een fout van de bond aldaar dat ze de wedstrijd verkeerd ingeschat hebben, wellicht hebben ze gedacht dat het een jeugdwedstrijd was.
Haha, kom je eindelijk een mogelijke tolk tegen, gaat het om een doventeamquote:Op maandag 19 mei 2014 09:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Bijgaand het stukje over de Azerbeidzjanen uit Dagblad de Limburg van afgelopen zaterdag.
[ afbeelding ]
En in Nederland niemand kunnen vinden die Nederlands en Turks kan..quote:Op maandag 19 mei 2014 18:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, kom je eindelijk een mogelijke tolk tegen, gaat het om een doventeam
Vooral dat laatste lijkt me ja. Enorm veel geld, verlangen om het wielrennen daar naar een hoog niveau te tillen dus als je niet exact doet wat er van je gevraagd wordt kun je het wel vergeten verder. Althans, zo stel ik het me ongeveer voor.quote:Op maandag 19 mei 2014 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat en als de wielerbond je vraagt "wil je mee een wedstrijd in Nederland rijden" en je zegt "mwah, weet niet, misschien gaat het wel te hard", dan kun je er denk ik vrij zeker van zijn dat ze je ook nooit meer vragen.
quote:Problemen voor Jan Ullrich. De oud-wielrenner heeft maandag in het Zwitserse Mattwil een ernstig auto-ongeluk veroorzaakt. De Zwitserse krant Blick meldt dat de 40-jarige Duitser gedronken zou hebben en een alcoholpromillage van 1.4 in zijn bloed had.
Bij het ongeluk zijn twee mensen gewond geraakt. Ullrich zelf kwam met de schrik vrij. De drie auto´s die bij het ongeluk betrokken waren, lagen allemaal in de prak. Ullrich zou twintig kilometer te hard hebben gereden en twee auto´s heben geramd.
Ullrich ontkent dat hij te veel had gedronken. "Er was geen alcohol in het spel", zei de Tour de France-winnaar van 1997. "Het spijt me heel erg. Ik had last van stress en wilde snel naar huis. Gelukkig zijn er geen doden gevallen."
Er gaan al langer geruchten over alcoholproblemen van Ullrich. De Dutiser veroorzaakte in 2002 ook al eens een ongeval. Destijds kroop de op doping betrapte renner met een slok op achter het stuur.
Pier Paolo de Negri van Vini Fantini wint de derde etappe vandaag. Leuk detail: Het was exact dezelfde etappe als de derde etappe van vorig jaar, die werd gewonnen door...juist, De Negriquote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:33 schreef FredWielergek het volgende:
Gaat lekker met de nederlandse overwinningen.
Wouter Wippert, een van de mooiste nederlandse wielrennernaa wat mij betreft, wint een etappe in de ronde van Japan.
Waar is dat te bekijken dan?quote:Op woensdag 21 mei 2014 17:43 schreef Mykonos het volgende:
Voor wie nog een sprintje wil zien: nog 15k in Noorwegen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Als je een speler ziet sprinten is hij te laat vertrokken." - JC
twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 21-05-2014 om 18:04:03#TON2014 - It was @BarryMarkus who finished fourth. Not bad, Barry, not bad! reageer retweet
Bravo!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:06 schreef Mani89 het volgende:
twitter:TeamBelkin twitterde op woensdag 21-05-2014 om 18:04:03#TON2014 - It was @BarryMarkus who finished fourth. Not bad, Barry, not bad! reageer retweet
quote:Op woensdag 21 mei 2014 20:22 schreef Pino112 het volgende:
twitter:lieuwewestra twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:15:51Raad de renner [ afbeelding ] reageer retweet
![]()
twitter:lieuwewestra twitterde op woensdag 21-05-2014 om 20:19:46Goh ik lig dubbel had het zelf niet gezien dat z'n naam erbij stond!! Was anders wel super lastig geweest z'n onschuldig koppie te herkennen reageer retweet
Met dank aan de VSquote:Op donderdag 22 mei 2014 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Marc de Maar wint in Noorwegen in een sprint a deux.
quote:Op donderdag 22 mei 2014 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Marc de Maar wint in Noorwegen in een sprint a deux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |