Oh de inspanning zelf is niet erg.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef UpsideDown het volgende:
Erg he, voelen een inspanning te hebben verricht.
Schijnbaar niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Helsinki het volgende:
Voelt goed om weer iets gedaan te hebben, toch?
Niet als het mij immobiliseert.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:37 schreef Helsinki het volgende:
Voelt goed om weer iets gedaan te hebben, toch?
Ligt het gevoelig?quote:
*raakt aanquote:Op zondag 18 mei 2014 22:44 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zeker. Als je me aanraakt dan doet het al pijn.
Je benen doen het nog gewoon, tijd om die te doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, ik zal wel moeten doorzetten he.
Morgen ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je benen doen het nog gewoon, tijd om die te doen.
Stimmt.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:49 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, ik vrees dat alleen jij die bezit.
Dat is toch meestal zo dat je weer spierpijn hebt als je het weer op pakt?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef antfukker het volgende:
[..]
Misschien handig om het eerst weer op te bouwen?
Ja, ik weet niet hoe je er nu voor staat voor stats of wat je ambities zijn maar het kan raadzaam zijn om deze OP door te lezen:quote:Op zondag 18 mei 2014 23:08 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dat is toch meestal zo dat je weer spierpijn hebt als je het weer op pakt?
Mwah ambitie ambitie.... Ik wil gewoon langzaamaan omhoogbouwen en dan zie ik wel waar ik eindig.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet hoe je er nu voor staat voor stats of wat je ambities zijn maar het kan raadzaam zijn om deze OP door te lezen:
SPT / [Bodybuilding] #441 - Kuuroord (let niet op de TT)
Als je dan toch langzaam wil opbouwen zou ik gewoon een gedegen programma om een goede basis te leggen. Programma's zoals starting strength of stronglifts lenen zich hier prima voor. Daar verhoog je per week het gewicht totdat je 'stalled'. Vanaf daar kan je het beste een nieuw schema beginnen.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Mwah ambitie ambitie.... Ik wil gewoon langzaamaan omhoogbouwen en dan zie ik wel waar ik eindig.
Oh begrijp me niet verkeerd, zit er al sinds ik 16 was (20 nu) dus de basis heb ik al.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:37 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je dan toch langzaam wil opbouwen zou ik gewoon een gedegen programma om een goede basis te leggen. Programma's zoals starting strength of stronglifts lenen zich hier prima voor. Daar verhoog je per week het gewicht totdat je 'stalled'. Vanaf daar kan je het beste een nieuw schema beginnen.
Wat zijn je stats?quote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd, zit er al sinds ik 16 was (20 nu) dus de basis heb ik al.
Geen idee, ik houd het niet bij op die manier.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:39 schreef Klokov het volgende:
[..]
Wat zijn je stats?
Benchpress
Overhead press
Squat
Deadlift
Ja, dat geeft wel een idee ja.quote:Op maandag 19 mei 2014 00:41 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het niet bij op die manier.![]()
Nooit echt gedaan. Ik kon hiervoor bicepcurl met 18kg dumbells, dat wel, misschien geeft dat een idee?
Wel met losse gewichten altijd iig, dat is beter voor de stabilisator spieren. (had ik ooit gelezen)quote:Op maandag 19 mei 2014 00:45 schreef Klokov het volgende:
Serieus advies, probeer je lichaam gebalanceerd te trainen. Ik heb nog nooit een curl hoeven doen en mijn biceps zijn meer dan prima.
T-rexquote:Op maandag 19 mei 2014 00:45 schreef Klokov het volgende:
Serieus advies, probeer je lichaam gebalanceerd te trainen. Ik heb nog nooit een curl hoeven doen en mijn biceps zijn meer dan prima.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |