quote:Robert Spahalski, beter bekend als de wurger van Rochester, hoort stemmen in zijn hoofd en deze stemmen zetten hem aan tot moord. Zijn tweelingbroer werd al op 17jarige leeftijd veroordeeld voor moord, maar Robert Spahalski weet keer op keer te ontsnappen aan de politie. Als hij zich realiseert dat hij niet uit zichzelf kan stoppen, geeft hij zichzelf aan bij de politie. Vanuit de gevangenis vertelt hij zijn verhaal.
Hij had moeten winnenquote:
Interesse in wat poeder?quote:Op zondag 18 mei 2014 22:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik viond het drugs gedeelte altijd veel interessanter
Je moet van elk ontbrekende topic de url kopieren en die naar piles PM'en, dan kan hij ze makkelijk toevoegen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:27 schreef appelen het volgende:
[..]
Je zei dat het zou kunnenik denk dat de fout bij piles ligt
Een 'designer drug'. Gewoon XTC met rotzooi erdoor.quote:
wurgsexquote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
wurgseks
bam, spuiten en slikken 2.0 vanavond op 6
Ja tim deed niet zoveel aan drugsquote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Vind hem wel een aanwinst voor het programma(itt Koblenko
)
500 topicsquote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je moet van elk ontbrekende topic de url kopieren en die naar piles PM'en, dan kan hij ze makkelijk toevoegen.
pff, zal ik wel doen als ik niets te doen hebquote:Op zondag 18 mei 2014 22:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Je moet van elk ontbrekende topic de url kopieren en die naar piles PM'en, dan kan hij ze makkelijk toevoegen.
Schijnt wel heel intens te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |