VJ welquote:
Dan vervroeg je dat alleen maar iets, boeiequote:Op zondag 18 mei 2014 21:34 schreef Starm het volgende:
Hoe weet je dat je het niet merkt, misschien is er wel eeuwige pijn na de dood
Wat nou weerquote:
Gewoon op FOK! in GC een topic openenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daar zal toch genoeg over te vinden zijn op internet, hoef je niet voor naar zo iemand te gaan lijkt me?
zometeen gaan ze hier ook zeggen dat we te veel onzin postenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb de vrienden uit FMT ook even uitgenodigd, wel zo netjes jongens
Ik zal Merel eerder zien in het echt dan jullie VJquote:
Wordt vast vergoedquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat gaar eigenlijk ditWat verdient die gast er nou eigenlijk aan als hij haar helpt met zelfmoord?
Jouw vrienden zijn onze vriendenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Vanmiddag al gedaan. Die hebben geen tvquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef Mansjester het volgende:
Goede tussenpersoon voor zelfmoordpoederquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
Daar zal toch genoeg over te vinden zijn op internet, hoef je niet voor naar zo iemand te gaan lijkt me?
quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Denk eerder LIF. ALhoewel dat wel weer een beetje ironisch is
Ik ga volgend jaar naar de kcaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zal Merel eerder zien in het echt dan jullie VJ![]()
Kopen?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Goede tussenpersoon voor zelfmoordpoeder
Lijkt mij ook niet de meest fijne manier om eruit te stappen. Liever rustig in slaap vallen enzo. Maar daar zijn ook makkelijkere manieren voor lijkt me. CO2 ofzo.quote:
Ze wil toch dood dan maakt die 90 euro ook niet meer uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |