quote:Op maandag 19 mei 2014 20:21 schreef Jane het volgende:
plete awe. This is real country music, compared to that crap that is topping the charts right now. Maybe this Dutch band knows something that American country artists don't. Every song has it's own unique sound, some with a dark and eerie vibe, some with a catchy pop-country hook, while others have a reminis
Hee die wilde ik laatst nog opzoekenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:19 schreef Cyan9 het volgende:
Ik dump het hier maar even, want ik heb ein-de-lijk het nummer gevonden dat gebruikt werd bij de Eurovision dance.
* doet vreugdedansje!
Het blijkt dat de zangeres dood is. Auto ongeluk. Dus het was bijna een ere interval act.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:18 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hee die wilde ik laatst nog opzoeken
John de Mol ligt er nog wakker van dat jij toen niet keek.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nationale finale heb ik dat jaar geboycot. De gang van zaken was dusdanig schandalig dat ik er niet naar wilde kijken.
Joan zong op het NSF gewoon prima. Je kunt dat ook niet voorspellen. Het schijnt dat haar oortjes ook niet goed waren afgesteld, dat helpt natuurlijk ook niet mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zenuwen plus flinke stemproblemen. In de nationale finale deed ze het toch prima?
Ik denk eerder dat John de Mol wakker ligt van de achteruitlopende kijkcijfers van Utopia. Gisteren nog maar 666.000 kijkers.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:19 schreef CommanderKeen het volgende:
[..]
John de Mol ligt er nog wakker van dat jij toen niet keek.
Maar als ééntwintigste van zijn twitterfollowers even stemt, is hij er al.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:46 schreef Cyan9 het volgende:
Gestemd, maar iets zegt me dat we de Grieken niet mee in gaan halen.
In de 2 weken dat ik hem nu 'ken' (quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:54 schreef Greys het volgende:
Dus hij moet het even op FB en twitter gooien. Maar daar is hij vast te bescheiden voor
Ik mis de mannen van Ijsland ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:55 schreef Jane het volgende:
Waarom staat die Belg er niet tussen? Missen er nog andere manlijke deelnemers buiten hem?
Ah! Dus Waylon heeft - terecht - de halve finale al overleefd! Nice!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:08 schreef Greys het volgende:
Er zijn al voorrondes geweest zeg maar op die website.
Dit is 'de finale'
Dus er zijn al afvallers geweest.
Zo te zien heeft Armenië ook daar weer stemmen gekocht.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:10 schreef Greys het volgende:
Dit was de eliminatie
http://wiwibloggs.com/201(...)imination-1-4/46699/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |