Zenuwen plus flinke stemproblemen. In de nationale finale deed ze het toch prima?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Op zangles gegaan misschien? Ze heeft een Twitter waar ze verder met geen woord rept over het succes van The Common Linnets: https://twitter.com/JoanFranka
Last hebben van zenuwen en af en toe een beetje ernaast zitten is tot daar aan toe, maar die Joan presteerde het omgekeerde: voortdurend vals en af en toe eventjes zuiver. Het was gewoon een afgang. Ze eindigde zelfs nog achter dat nummer van Georgië ("I'm a Joker") dat zo verketterd werd.
De nationale finale heb ik dat jaar geboycot. De gang van zaken was dusdanig schandalig dat ik er niet naar wilde kijken.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:57 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zenuwen plus flinke stemproblemen. In de nationale finale deed ze het toch prima?
OMG, wat een dipshit!quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Toposcoupe het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)storm-is-verspilling
Ik zit dit net te lezen. Een 'songfestival-expert' in maart over Calm after the Storm..
Toch blij dat daar niet naar geluisterd is.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Toposcoupe het volgende:
Ik zit dit net te lezen. Een 'songfestival-expert' in maart over Calm after the Storm..
Die arme man kan nu niet meer normaal over straat.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nationale finale heb ik dat jaar geboycot. De gang van zaken was dusdanig schandalig dat ik er niet naar wilde kijken.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nooit een grote fan geweest van GE en het is nog de vraag wat hier live van over blijft.
Als we straks hiermee op het ESF staan zou ik toch even de andere kant op willen kijken:
Het verschilt niet heel veel met de teneur van de reacties die in deze topicreeks te lezen waren rond 12,13 maart...of in welk esf gerelateerd stuk dan ook rond die tijd..dat voortkabbelen was precies wat ik ook bij mijn "live" verslag doorgaf aan iemand die de dwdd niet kon zien ...quote:
Net voor de finale schrijft hij dit:quote:Op zondag 18 mei 2014 23:56 schreef Toposcoupe het volgende:
Lijkt me een redelijke "oops ik heb me vergist"quote:24. Nederland
The Common Linnets - Calm After The Storm
Prachtinzending van Nederland. Born To Be Wild. Calm After The Storm beklijft in eerste instantie totaal niet. Het mist pit. Pas na een paar luisterbeurten is de onderhuidse spanning voelbaar. En raak je het lied niet meer kwijt. Eindelijk heeft Nederland door dat het Songfestival een tv-programma is. Beeld is gewoon heel erg belangrijk. En dat levert bonuspunten op voor deze uiterst muzikale inzending. Óf Nederland is dé outsider en pakt een top-2-notering. Óf Nederland verdrinkt in het geheel.
Vreselijk wijf is datquote:Op zondag 18 mei 2014 22:51 schreef Greys het volgende:
Dotan is de zoon van Patty Harpenau![]()
Maakt verder niets uit.
Maar leuk nutteloos weetje
[ afbeelding ]
Ja ook leuk! Krijg er vaak een beetje een retrogevoel bij en dat zou best wel eens goed kunnen landen volgend jaar.quote:
Vandaag is hij 37 geworden!quote:Op maandag 19 mei 2014 00:23 schreef aarontje112 het volgende:
Wouter Hamel lijkt me echt een prima keuze, had ik nog niet eens aan gedacht
En daar zijn ze blij meequote:Op maandag 19 mei 2014 18:57 schreef grazz het volgende:
Zojuist in RTL Boulevard:
Op 3 in Duitsland, album op nr 20
Op 4 in Ierland
Op 5 in Spanje
twitter:IlseDeLange twitterde op maandag 19-05-2014 om 17:58:00@jbmeijers jetheridgemusic and me being very happy with our German chart entry nr3!!!!!! Woohoo!… http://t.co/ZP9m5VJwQf reageer retweet
Ik vind hem wel wat softig qua uitstraling, maar qua muziekstijl zeker eigentijds en opvallendquote:Op maandag 19 mei 2014 10:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Vandaag is hij 37 geworden!
Toffe pic dit
[ afbeelding ]
Over CATS:quote:The Common Linnets
by typlustay13
This is just spectacular. I discovered this band while streaming Eurovision in the US, and I was in complete awe. This is real country music, compared to that crap that is topping the charts right now. Maybe this Dutch band knows something that American country artists don't. Every song has it's own unique sound, some with a dark and eerie vibe, some with a catchy pop-country hook, while others have a reminiscent bluegrass sound. This is a must buy.
The Common Linnets - the Dutch Civil Wars?
by john723
I loved this group when I first saw them during the Eurovision semi-final - fell in love with the song and the group. Couldn't wait for the album to come out and it does not disappoint! If you like The Civil Wars, then you will love this album!
Ik hoop niet dat ze ons in Nederland vergeten als ze wereldberoemd zijn.quote:Gorgeous, spare and classic
by MarKathO
Gorgeous vocals, spare but beautiful lyrics, and classic folk-country sound. Bring this Dutch duo over here to the US and give them the audience they deserve. Want to hear more from these two.
Awsome
by sciguy0504
The best song to come out of Eurovision in decades. Perfect country-pop ballad, very sparse yet beautiful. Please start doing press in the US - we're ready for you!
Bijzonder. En bijzonder lekkere muziek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |