Maar gaat hij dat in zijn eentje vlot trekken dan?quote:Op zondag 18 mei 2014 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had hier Bart voor ogen, de zanger van Racoon
Die zou geen duizend doden sterven. Nuchter tot op het bot.
Oh, daar kreeg ik de bibbers van, en geen positieve bibbers.quote:
Denk wel dat dat het beter gedaan had, maar toch qua uitstraling zou het imho toch nooit echt geweldig zijn geworden. Ik denk dat N&S het wat dat betreft toch echt een stuk beter zouden doen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Greys het volgende:
Jane, ik snap wat je bedoelt hoor! Want ik vind ze rétecharmant (en ik ben sowieso een fan van bijna al die Volendammers sinds De Zomer Voorbij en De Beste Zangers, want ze kunnen álles zingen...) en ze hebben ook zeker de goede koppen voor het Eurovisie.
Weet je waar ik nog steeds BIJNA wakker van lig?
Wat er als gebeurd als de 3Js 'Weelderig Waardeloos' hadden gekozen voor het Eurovisie. Of het Nederlands publiek, dan. Want Jan Dulles wilde dat zelf in elk geval kiezen.
Geen rare act, gewoon zittend op een krukje.
Waren we absolúút geen laatste geworden. God wat een bloedstollend mooi liedje was dat.
En daarom vind ik het nog steeds jammer dat de 3Js toen zelf dat niet door hebben gedrukt, maar het publiek liet kiezen![]()
Denk dat ze dat zelf ook nog wel eens denken.
Echt, het laat me niet los. Hahaha, erg he. Maar kijk en luister nog eens. Als ze gewoon zelf deze hadden gekozen:
Eén ding: stuur NOOIT een truttige act, en ja, face it, N&S zijn toch lichtelijk truttigquote:Op zondag 18 mei 2014 22:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk wel dat dat het beter gedaan had, maar toch qua uitstraling zou het imho toch nooit echt geweldig zijn geworden. Ik denk dat N&S het wat dat betreft toch echt een stuk beter zouden doen.
Truttig is in the eye of the beholder.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:04 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Eén ding: stuur NOOIT een truttige act, en ja, face it, N&S zijn toch lichtelijk truttig
Ilse en Waylon zijn geloofwaardig! En stáán er, dat idee heb ik bij Nick en Simon totaal niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Truttig is in the eye of the beholder.
Sommigen zouden Ilse en Waylon ook truttig hebben gevonden.
Oh ik wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn geloofwaardig! En stáán er, dat idee heb ik bij Nick en Simon totaal niet.
Of......quote:Op zondag 18 mei 2014 22:00 schreef Toposcoupe het volgende:
[..]
Zo'n lied spreekt nog best wat publiek aan, denk ik.
Nick en Simon zijn nep, met hun afschuwelijke, kleffe muziek. Na de #3JS hebben we de komende 20 jaar wel weer genoeg Volendam gehad. Bovendien wil ik Europa gewoon Nick en Simon niet aandoen.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:06 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ilse en Waylon zijn geloofwaardig! En stáán er, dat idee heb ik bij Nick en Simon totaal niet.
Dat dus, en daarnaast zouden Nick en Simon op een podium in the UK bijvoorbeeld totaal misplaatst zijn. En dat telt ookquote:Op zondag 18 mei 2014 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nick en Simon zijn nep, met hun afschuwelijke, kleffe muziek. Na de #3JS hebben we de komende 20 jaar wel weer genoeg Volendam gehad. Bovendien wil ik Europa gewoon Nick en Simon niet aandoen.
Ja, die zou ik ook tof vindenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Nathalie Makoma vind ik ook nog wel een leuke optie. Moet er wel een nummer voor haar geschreven worden waarmee ze helemaal los kan gaan.
quote:Op zondag 18 mei 2014 22:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nick en Simon zijn nep, met hun afschuwelijke, kleffe muziek. Na de #3JS hebben we de komende 20 jaar wel weer genoeg Volendam gehad. Bovendien wil ik Europa gewoon Nick en Simon niet aandoen.
Zo'n mooi liedje inderdaadquote:Op zondag 18 mei 2014 21:51 schreef Greys het volgende:
Weet je waar ik nog steeds BIJNA wakker van lig?
Wat er als gebeurd als de 3Js 'Weelderig Waardeloos' hadden gekozen voor het Eurovisie. Of het Nederlands publiek, dan. Want Jan Dulles wilde dat zelf in elk geval kiezen.
Ja leukquote:
Heb geen idee hoe je zo'n polletje maakt eigenlijk, Is het niet mogelijk om in de opening de voorbeelden van de desbetreffende artiesten te zetten? Het moeten er ook niet teveel wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk
Al zal bijna niemand verder van Giovanka bv hebben gehoord. Of Wouter.
En ik denk niet dat een willekeurige passant de moeite gaat nemen om dat op te zoeken.
Die 2 ken ik nu juist wel. Andere namen die ik heb zien langskomen niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja leuk
Al zal bijna niemand verder van Giovanka bv hebben gehoord. Of Wouter.
En ik denk niet dat een willekeurige passant de moeite gaat nemen om dat op te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |