Ze kunnen er ook een gimmick van maken. Hebben we dat ook weer gehadquote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dan moet hij op zijn minst een top hat gaan dragen, krijgen we dat weer.
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind N&S op zich énig, qua personen zeg maar
Maar als je dat zou doen zoals jij zegt, dan trek je ze dus volledig uit hun eigen comfortzone, Jane. De kracht van Anouk en TCL was nou juist dat ze zo achter hun EIGEN nummer stonden en dat valt weg als je een ander een totaal ander lied voor N&S zou laten schrijven ben ik bang.
Iew, dat vind ik zo'n viezig mens! Een beetje zoals Sophie Hilbrand, niet lelijk maar wel een beetje smerig op een of andere manierquote:Op zondag 18 mei 2014 21:44 schreef Cyan9 het volgende:
Wat nou als we Ellen ten Damme met wat leuks sturen?
True. Maar dan denk ik weer aan Tom Dice, dat totáál onopvallende Belgje...quote:Op zondag 18 mei 2014 21:42 schreef Pluto1975 het volgende:
Eerlijk is eerlijk, het is géén talentenjacht, het oog wil ook wat. En voor Racoon kan ik op dat gebied niet heel erg warm lopen
Ja, daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar ik zat alleen aan mensen te denken die goed over zouden komen op zo'n podium en ook nog goed konden zingen, en toen kwam ik wel bij hen uit.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:43 schreef Greys het volgende:
Ik vind N&S op zich énig, qua personen zeg maar
Maar als je dat zou doen zoals jij zegt, dan trek je ze dus volledig uit hun eigen comfortzone, Jane. De kracht van Anouk en TCL was nou juist dat ze zo achter hun EIGEN nummer stonden en dat valt weg als je een ander een totaal ander lied voor N&S zou laten schrijven ben ik bang.
Eensquote:Op zondag 18 mei 2014 21:45 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Iew, dat vind ik zo'n viezig mens! Een beetje zoals Sophie Hilbrand, niet lelijk maar wel een beetje smerig op een of andere manier
hahaha, een "hijgerig sexpoezending" hahahahaquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Die moet op de één of andere manier bijna (!) overal zo'n hijgerig sexpoezending doorheen gooien.
This year the Netherlands send an heavily breathing sexcatthingquote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens
Die moet op de één of andere manier bijna (!) overal zo'n hijgerig sexpoezending doorheen gooien.
Conchita of The Common Linnets? Hier een paar linkjes van prestaties in de hitlijsten van de ESF 2014 inzendingen:quote:Op zondag 18 mei 2014 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Sterkste ESF sinds tientalle jaren gemiddeld genomen als je kijkt naar de hitlijsten... Loreen was een megahit natuurlijk, Rybak en Lena scoorden ook redelijk, maar dit is echt
Beat that Polen!quote:Op zondag 18 mei 2014 21:47 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
This year the Netherlands send an heavily breathing sexcatthing
Maar daar heb je er niet veel van, was een one in a million greep toen.quote:Op zondag 18 mei 2014 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
True. Maar dan denk ik weer aan Tom Dice, dat totáál onopvallende Belgje...
Het kán werken, the boy nextdoor, met een simpel maar mooi liedje.
Ik had hier Bart voor ogen, de zanger van Racoonquote:Op zondag 18 mei 2014 21:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar daar heb je er niet veel van, was een one in a million greep toen.
Dat krijgen wij dit jaar niet voor elkaar. Zo'n jongen uitkomend voor Nederland zou duizend doden sterven op dat podium, al was het maar omdat hij waarschijnlijk het land uitgejoeld zou worden als 'onbekendje' na de twee grote acts.![]()
Want ga er maar niet van uit dat het volk niet gaat klagen als je nu een boy next door gaan aanwijzen.
Ja die mag ook zeker een keer!quote:
Ik vind dit echt zoooooo mooi en vooral uniek!!!! (en die gitarist is leuk, maar dat terzijde)quote:
Ik vind vooral dat tango-riedeltje mooiquote:Op zondag 18 mei 2014 21:55 schreef Pluto1975 het volgende:
[..]
Ik vind dit echt zoooooo mooi en vooral uniek!!!! (en die gitarist is leuk, maar dat terzijde)
Ik ben voor. Hij is ook leuk live.quote:Op zondag 18 mei 2014 20:31 schreef Greys het volgende:
![]()
@ TT
Kijk al die Seoulwieven gillen voor Wouter
Je ziet pas na een minuut ofzo hoe enorm veel mensen er staan!
Zo dit was de laatste clip hoor.
Maar ik hoop vanuit mijn tenen dat hij een keertje wil. Zou wel weer eens wat anders zijn
Epica: YESquote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Toposcoupe het volgende:
Doe mij maar Within Temptation hoor. Of Epica, Delain...
Als je niet jaarlijks minimaal een nummer 1 hit in NL scoort dan win je er altijd meequote:Op zondag 18 mei 2014 21:58 schreef Greys het volgende:
Wat zijn er veel geschikte artiesten voor volgend jaar he?
Nu hoeven ze alleen nog maar te willen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |