Ik blijf me afvragen of dit nou allemaal uit eigen vrije wil is, kan me niet voorstellen dat hij niet mee wil promoten eerlijk gezegd. Hij was daar zo'n voorstander van. Maar dat mag ik niet meer zeggen, want dan zie ik overal een complotquote:Op woensdag 21 mei 2014 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
ja, ik vraag het me ook af, hoor. Ik zag ook een tweet voorbij komen waaruit bleek dat hij vanochtend naarKoffietijd
zat te kijken.
twitter:umusicbe twitterde op woensdag 21-05-2014 om 14:21:32The @CommonLinnets are in Belgium today! Listen to @Qmusic_BE now to hear "Calm After The Storm" live! http://t.co/JH5qgaSPg6 reageer retweet
quote:
Ja maar daar trad ze op als 'Ilse de Lange'.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:46 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]![]()
Gisteravond ook niet, reden wordt niet gegeven:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-zonder-Waylon.dhtml
Inderdaad raar, zeker als ze niet melden waarom hij er niet bij is.quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar daar trad ze op als 'Ilse de Lange'.
Nu staan ze in België onder de naam "The Common Linnets" en zingen ze ook nog Calm After The Storm en andere nummers van dat album. Zonder hem, dus![]()
Hij IS toch gewoon de helft van The Common Linnets?
Nog effe en die JB gaat Waylon zijn eigen geschreven solo nummers staan zingen.
Ik hoop maar gewoon dat hij moe is ofzo. Hoewel hij wel gewoon twitterde enzo vanmorgen.
twitter:Eurovisionista twitterde op woensdag 21-05-2014 om 18:05:00All four #Eurovision songs that made the UK Top 40 on Sunday have dropped out of the midweek Top 40. @CommonLinnets are currently at #41. reageer retweet
Zo, dat ging snelquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:27 schreef hole1988 het volgende:
twitter:Eurovisionista twitterde op woensdag 21-05-2014 om 18:05:00All four #Eurovision songs that made the UK Top 40 on Sunday have dropped out of the midweek Top 40. @CommonLinnets are currently at #41. reageer retweet
Ik ben om.quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:18 schreef Greys het volgende:
Het versterkt mijn 'complot theorie' alleen maar
Maar ik hoop zó dat ik ongelijk heb.
Godsamme, ik vind het gewoon bijna niet te geloven, weet je dat? WTF?!quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef Greys het volgende:
Tsjah, ze retweeten net een post dat een Belg The Common Linnets zonder Waylon 'minstens net zo goed' vindt. Zoiets doe je niet, vind ik. Dat ga je niet retweeten, kom op zeg.
Ik vind het ook héél oncollegiaal om zoiets te retweeten.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Godsamme, ik vind het gewoon bijna niet te geloven, weet je dat? WTF?!![]()
Wtf hier sta ik een beetje van te kijken.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef Greys het volgende:
Tsjah, ze retweeten net een post dat een Belg The Common Linnets zonder Waylon 'minstens net zo goed' vindt. Zoiets doe je niet, vind ik. Dat ga je niet retweeten, kom op zeg.
Maar nee, ik zie spoken hoor, al vanaf het begin
Complottheorieën, allemaal!!!
Ik blijf er bij, Waylon wordt nu al geloosd.
Hij mag nog een paar keer gezellig ergens meedoen om de schijn hoog te houden, hij moet zijn mond houden tot na Tukkerville en daarna maakt Waylon geen onderdeel meer uit van The Common Linnets. Dit wordt Ilse haar doorbraak in het buitenland (met die JB dude) en zo is het vanaf het begin gewenst geweest denk ik. Er wees al veel in die richting, maar het lijkt er nu steeds meer op. En misschien vindt Waylon dat ook allemaal wel prima, maar ik denk het niet...
/aluhoedje
Nee. Waylon heeft andere verplichtingen waar ie niet onder uit komt, niks aan de hand. The common linnets zijn Ilse én Waylon.quote:Op woensdag 21 mei 2014 18:22 schreef Greys het volgende:
Maar nee, ik zie spoken hoor, al vanaf het begin
Complottheorieën, allemaal!!!
Ik blijf er bij, Waylon wordt nu al geloosd.
Hij mag nog een paar keer gezellig ergens meedoen om de schijn hoog te houden, hij moet zijn mond houden tot na Tukkerville en daarna maakt Waylon geen onderdeel meer uit van The Common Linnets. Dit wordt Ilse haar doorbraak in het buitenland (met die JB dude) en zo is het vanaf het begin gewenst geweest denk ik. Er wees al veel in die richting, maar het lijkt er nu steeds meer op. En misschien vindt Waylon dat ook allemaal wel prima, maar ik denk het niet...
/aluhoedje
Bron?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:08 schreef grazz het volgende:
[..]
Nee. Waylon heeft andere verplichtingen waar ie niet onder uit komt, niks aan de hand. The common linnets zijn Ilse én Waylon.
Bron: facebook, twitter etc. zolang beide namen er staan, vormen ze beide The Common Linnetsquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Bron?
Ik geloof er niets meer van, na die retweet, namelijk
Waylon wil héél graag, dat zag je dat hij dat meende bij RTL Late Night...quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wtf hier sta ik een beetje van te kijken.
Of ze hadden dat succes echt niet verwacht en Waylon wil zelf niet..
Noemde ze hem er specifiek bij?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:10 schreef grazz het volgende:
Ilse bevestigt net bij RTL Boulevard dat ze (ja Ilse én Waylon) op promotour gaan in Europa. Ze zijn nu bezig om te plannen, kan niet lang meer duren.
Ja, als ze op tournee gaan, kunnen ze moeilijk Waylon gelijk al lozen hèquote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Bron: facebook, twitter etc. zolang beide namen er staan, vormen ze beide The Common Linnets
?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:11 schreef grazz het volgende:
[..]
Bron: facebook, twitter etc. zolang beide namen er staan, vormen ze beide The Common Linnets
Ik heb niet het hele topic gelezen, maar zit ze inmiddels ook aan de oorverdovende middelen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:10 schreef grazz het volgende:
Ilse bevestigt net bij RTL Boulevard dat ze (ja Ilse én Waylon) op promotour gaan in Europa. Ze zijn nu bezig om te plannen, kan niet lang meer duren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |