Dank jullie wel

Manlief is in slaap gevallen en mini ligt lekker op m'n arm te tukken.
Ze heeft al 3(!) keer haar luier volgescheten

Anyway even resumé:
8.10 naar t toilet waar ik m'n slijmprop verloor en direct daarna kramp kreeg. Ook wilden mijn darmen zich legen.
Daarna peuter helpen aankleden, daarna naar beneden even ontbijten. Daar kreeg ik weer kramp. Pijn leek al meer dan dat ik bij peuter helemaal in t begin had.
8.45 gingen man en peuter de deur uit, zij ging gewoon naar t kdv en manlief ging werken. Ik zou game of thrones gaan kijken. And so I did.
Ging prima, ondertussen wel weeën getimed en ik merkte dat ik al weg moest puffen.
Toen GoT afgelopen was ben ik gaan douchen en ik merkte dat de weeën staand veel sneller elkaar opvolgden dan wanneer ik lag. Dus zsm weer gaan liggen. Manlief zou om 12.00u weer thuis zijn maar ik zei hem om 11.30 dat ie naar huis moest komen.
12.30 vk gebeld. Die was er een kwartiertje later. Even later heeft ze getoucheerd en ik had 3cm.
En weer even later heeft ze de vliezen gebroken.
De weeën werden steeds moeilijker op te vangen maar dankzij haar ben ik wel blijven puffen.
Een paar keer verloor ik controle maar niet zodanig als toen bij peuter.
Omdat mini best beweeglijk was bleven de weeën komen. Uiteindelijk zat er bijna geen rustmoment meer tussen. En toen kwam er enorme druk naar m'n onderkantje toe.
Een paar keer kon ik het wegpuffen. Toen moest ik op m'n rug gaan liggen en de vk blijven aankijken.
Ik schreeuwde dat ze eraan kwam! Ik moest het wegzuchten maar het ging gewoon niet. Mijn lijf dacht 'ammehoela' en duwde toch n beetje mee.
Voor ik het wist stond het hoofdje. Het was 15.05. Ik moest blijven zuchten. Om 15.09 hield ik t niet meer en perste mijn lijf haar er in 1x uit!!
En daar was ze dan, onze prachtige dochter

Ben niet enorm uitgescheurd oid maar zitten wel n aantal hechtingen in. Hoeveel weet ik niet, dat zoek ik nog wel uit

Verder niet echt bijgelezen, alleen gezien dat kwakz0r haar naam in knakz0r mag veranderen