quote:Ja die zijn er wel, maar eerst moet er van alle betrokkenen toestemming komen om die rond te gaan sturen.
Op zondag 16 maart 2003 16:03 schreef ucchan het volgende:
heeft iemand irc-logs^^? ik ben wel benieuwd nl...
quote:w.m.b. geen probleem.. irc is openbaar, dus de logs ook naar mijn mening
Op zondag 16 maart 2003 16:08 schreef iteejer het volgende:[..]
Ja die zijn er wel, maar eerst moet er van alle betrokkenen toestemming komen om die rond te gaan sturen.
Ff geduld dus nog!
quote:#truth een kanaal voor Truth , en aangezien er best wel persoonlijke informatie rondging is het niet de bedoeling dat het zomaar verspreid wordt onder mensen die er niet bij waren. Het posten van de logs is ook strafbaar op fok! zie de regels.
Op zondag 16 maart 2003 16:12 schreef Mariel het volgende:[..]
w.m.b. geen probleem.. irc is openbaar, dus de logs ook naar mijn mening
Ben benieuwd wanneer de volgende keer zal zijn en dan hoop ik zeker dat ik in de gelegenheid ben om een kijkje te nemen.
Jompels,
Slaapmeisje
Jompels,
Slaapmeisje
Dinsdag 25 maart vanaf een uurtje of 8 zal ik weer in #truth zitten om vragen te beantwoorden mbv de Tarot. De 1e sessie was zo'n succes, ik ben geloof ik niet te licht bevonden
, dus dat moet een vervolg krijgen, dacht ik zo. ![]()
Het zal weer hetzelfde gaan als de 1e keer: een 'nummertje' trekken als je een vraag hebt, en ik behandel de vragen in volgorde, tot er geen vragen zijn of ik er genoeg van heb (afhankelijk welke van de 2 het eerst optreedt).
Schrijf het in je agenda, sla het op in je zakcomputer of leg een knoop in je zakdoek! ![]()
- edit - datum verzet naar dinsdag ipv woensdag voor Slaapmeisje
[Dit bericht is gewijzigd door ThePreacher op 23-03-2003 21:01]
quote:Dit meeeeeen je niet
Op zondag 23 maart 2003 00:00 schreef ThePreacher het volgende:
Voor iedereen die het vorige keer gemist heeft, en natuurlijk alle andere geinteresseerden die er de 1e keer al bij waren:Woensdag 26 maart vanaf een uurtje of 8 zal ik weer in #truth zitten om vragen te beantwoorden mbv de Tarot. De 1e sessie was zo'n succes, ik ben geloof ik niet te licht bevonden
, dus dat moet een vervolg krijgen, dacht ik zo.
Het zal weer hetzelfde gaan als de 1e keer: een 'nummertje' trekken als je een vraag hebt, en ik behandel de vragen in volgorde, tot er geen vragen zijn of ik er genoeg van heb (afhankelijk welke van de 2 het eerst optreedt).
Schrijf het in je agenda, sla het op in je zakcomputer of leg een knoop in je zakdoek!
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Komt dinsdag of donderdag je misschien beter uit? Het kan nu evt nog verzet worden hoor
Op zondag 23 maart 2003 19:26 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Dit meeeeeen je niet
Kan ik weer niet aanwezig zijn
Jompels,
Slaapmeisje
quote:De vragen voor de irc sessie kun je zelf op irc stellen, op de avond zelf pas. Of je kan je vraag posten in Stel hier een (serieuze!) vraag aan het Orakel dan zal ik kijken wanneer ik er aan toe kom.
Op zondag 23 maart 2003 20:07 schreef fotoloog het volgende:
preacher! komt het weer goed in mijn relatie?
quote:Dat is erg lief van je
Op zondag 23 maart 2003 20:02 schreef ThePreacher het volgende:[..]
Komt dinsdag of donderdag je misschien beter uit? Het kan nu evt nog verzet worden hoor
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Het zij zo!
Op zondag 23 maart 2003 20:56 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Dat is erg lief van je
Dinsdag is inderdaad een mooie dag en anders moet ik nog maar even geduld hebben tot een volgende keer
Jompels,
Slaapmeisje
De sessie is verplaatst naar dinsdag de 25e, zelfde tijd.
en nu maar hopen dat de rest dan ook gewoon kan
quote:Jompels!
Op zondag 23 maart 2003 21:03 schreef ThePreacher het volgende:[..]
Het zij zo!
Tot morgen ![]()
Slaapmeisje
quote:Subtiele schop.
Op zondag 23 maart 2003 21:03 schreef ThePreacher het volgende:[..]
Het zij zo!
vanavond is het zover..
quote:Daarom zal ik vanavond vroeger online zijn als normaal
Op dinsdag 25 maart 2003 15:31 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Subtiele schop.
vanavond is het zover..
Helaas was er geen van beide moderatoren van the truth aanwezig. Het zou leuk zijn als die ook eens wat vaker langs kwamen .
quote:Was zeker interessant. Dat de mods van Truth er niet waren, Huize Heslinga was vertegenwoordigd en Bastard en jij waren er om de boel in de gaten te houden en eventueel te kicken. Tis denk ik eerder een gemis voor hunzelf dan voor ons dat ze er niet bij waren.
Op woensdag 26 maart 2003 11:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
Het was weer een leuke sessie avond en ik hoop dat de mensen die er waren het erg leuk vonden. al is leuk niet het juiste woord. interressant is beter.Helaas was er geen van beide moderatoren van the truth aanwezig. Het zou leuk zijn als die ook eens wat vaker langs kwamen .
quote:Het is geen verwijt voor de avond zelf, maar meer in het algemeen. Ik weet dat Iteejer druk is en dat jij ook druk bent.
Op woensdag 26 maart 2003 11:19 schreef MUUS het volgende:
De Truth mods hadden gisteravond geen gewoon gelegenheid om op irc te komen.
Iteejer is hartstikke druk met werk en ik heb totaal andere dingen aan mijn hoofd.
quote:Hoort toch een beetje bij je functie, toch een beetje jammer.
Op woensdag 26 maart 2003 11:19 schreef MUUS het volgende:
en ik heb totaal andere dingen aan mijn hoofd.
quote:Wat begrijp je niet aan "ik heb andere dingen aan mijn hoofd"?
Op woensdag 26 maart 2003 13:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Hoort toch een beetje bij je functie, toch een beetje jammer.
Besides : ik ben mod op een forum, niet op irc.
quote:Ho ho, hold your horses, ik mag toch ook een mening hebben?
Op woensdag 26 maart 2003 13:33 schreef MUUS het volgende:[..]
Wat begrijp je niet aan "ik heb andere dingen aan mijn hoofd"?
Besides : ik ben mod op een forum, niet op irc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |