Wel een heel leuk initiatief overigens en ik hoop dat er meer van dit soort thema avonden komen!
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Ikje ook, maar gij houdt uw klep dicht..
Op vrijdag 14 maart 2003 20:23 schreef Bastard het volgende:
Ben alvast ingelogd.
quote:Kheb dan ook een xbox live pakket
Op vrijdag 14 maart 2003 23:40 schreef Mariel het volgende:[..]
Ikje ook, maar gij houdt uw klep dicht..
quote:Zwak excuus
Op zaterdag 15 maart 2003 00:15 schreef Bastard het volgende:[..]
Kheb dan ook een xbox live pakket
quote:Zeker weten ,, Yvonne kom effe lezen
Op zaterdag 15 maart 2003 22:11 schreef yvonne het volgende:
Het is zeer de moeite waard, ik geloof echt dat mensen nu iets heel speciaals aan het missen zijn.
* Lord Dreamer is zeer onder de indruk van The Preacher , de vraag die ik hem stelde en het antwoord dat ik kreeg. klopte gewoon.
Ik zou inderdaad zeggen dat een 2e sessie ook goed zou zijn , want ik heb echt respect voor de manier van uitleg.
quote:Nee jammer, maar mirc is zo te installeren, en het gaat langzaam, je kunt alles goed volgen, mensen kletsen niet door elkaar zoals gewoonlijk bij chatten, het is een zeer interessante sessie..
Op zaterdag 15 maart 2003 22:29 schreef fokje het volgende:
he gatsie niet meer aan gedacht, ik heb geen mirc meer op m'n puter, voor chatten zelf ben ik te traag maar wil het wel volgen en aangezien ik achter een vuurmuur zit weet ik niet meer hoe ik het erop moet zetten. Is het ook te volgen via een java-scriptje ofzoiets? Ik heb geen verstand van die dingen.
quote:nah ik zal eens een poging doen, heb er de vorige keer hulp bij gehad want dat ging steeds mis, maar is ff zien of ik er iets van geleert heb.
Op zaterdag 15 maart 2003 22:30 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee jammer, maar mirc is zo te installeren, en het gaat langzaam, je kunt alles goed volgen, mensen kletsen niet door elkaar zoals gewoonlijk bij chatten, het is een zeer interessante sessie..
quote:Ik ook, zeker voor herhaling vatbaar!!!!
Op zaterdag 15 maart 2003 22:35 schreef Lord Dreamer het volgende:
er is geen slowchat door heen , het is echt one on one. Heel serieus en geen gelul. ik vind het een succes
quote:Ik hoop dat The Preacher dat ook wil doen, aangezien er best veel animo voor is.
Op zaterdag 15 maart 2003 22:36 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik ook, zeker voor herhaling vatbaar!!!!
En nu
quote:Dat gold iig duidelijk voor mijn vraag. Ik was enigzins verrast dat hij toch op een of andere manier dingen wist te vertellen die gewoon kloppen met de huidige situatie en die ik niet heb verteld. Ok je zou het een en ander kunnen gokken of aan posts na kunnen checken op het forum, maar ik ga er niet vanuit dat hij dat doet of daar überhaupt tijd voor heeft om zo snel tot de antwoorden te komen.
Op zondag 16 maart 2003 00:29 schreef Mariel het volgende:
Hoewel ik erg sceptisch sta t.o.v. dit soort dingen, moet ik toegeven dat The Preacher me zelfs een duidelijk kan antwoord kan geven op een vraag die The Preacher onmogelijk zelf juist geintepreteerd kan hebben. Zeer interessant!
Maar het was absoluut interessant en ik ben uiteraard blij met datgene wat hij me kon vertellen
.
De vraag rijst of er een samenvatting van gemaakt zou moeten worden voor het forum. Zou voor velen best interessant zijn.
Zelf denk ik dat het hier ging over persoonlijke onderwerpen, en ik kan me zo voorstellen dat men, alvorens dingen te zeggen, eerst eens heeft gekeken wie er mee leest alvorens dat te doen.
Om dan nu alles ineens openbaar te maken is wellicht geen goed idee.
Echt een perfect chatgebeuren.
Het gene wat ik daar gevraagt had, mag van mij betreft best wel in een samenvatting komen, het is geen geheim al was het wel persoonlijk.
The Preacher , erg bedankt voor alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |