Kut tochquote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hoho, doe eens lief. Niet zo SBS'erig!
Altijd. Is nieteens lastig ofzo. Als het over "alleen ik" gaat is het enige. Gewoon onthouden, anders krijgen wij Limburgers een nog slechter imagoquote:
Als de dijkjes doorbreken heb ik een strandwoning voortaanquote:Op zondag 18 mei 2014 17:34 schreef appelen het volgende:
[..]en maar huilie huilie als de dijkjes doorbreken
Oke dat is weer een interessante stelling, jammer dat de heuvels +- 100 meter hoger liggen dan de Maas.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:36 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Als de dijkjes doorbreken heb ik een strandwoning voortaan
Tegenwoordig breken ze volgens mij vaker in Limburg door bij de Maas dan aan zee.
BUUUUUURN!!!quote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef appelen het volgende:
[..]
Oke dat is weer een interessante stelling, jammer dat de heuvels +- 100 meter hoger liggen dan de Maas.
14 toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef AF_ het volgende:
Hij wordt onder de tafel geluld door een 15 jarige
da's dus Zuid Limburg. Venraij is bijvoorbeeld net zo plat als SBS.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef appelen het volgende:
[..]
Oke dat is weer een interessante stelling, jammer dat de heuvels +- 100 meter hoger liggen dan de Maas.
ohjaquote:
Ken je Limburg zelf eigenlijk wel?quote:
1. het is verayquote:Op zondag 18 mei 2014 17:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's dus Zuid Limburg. Venraij is bijvoorbeeld net zo plat als SBS.
14quote:Op zondag 18 mei 2014 17:37 schreef AF_ het volgende:
Hij wordt onder de tafel geluld door een 15 jarige
Ja Appelen maasticht, banaan landgraaf, ik heerlen, Zuidlimburg aan de machtquote:Op zondag 18 mei 2014 17:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
da's dus Zuid Limburg. Venraij is bijvoorbeeld net zo plat als SBS.
Jup. Meeloopgedrag door gebrek aan eigen creativiteit.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:38 schreef appelen het volgende:
google > redenen om op limburg te haten zal wel openstaan
Whut...14?!quote:
Daar is het wel lekker vakantie vieren, moet ik toegevenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja Appelen maasticht, banaan landgraaf, ik heerlen, Zuidlimburg aan de macht
wie de neuk ben jij?quote:Op zondag 18 mei 2014 17:34 schreef DragonFodder het volgende:
Mijn god, zijn jullie allemaal Limburgers? Waarom wordt er hier dan niet in het Duits gepost?
HET IS VENRAY GOFFEDOMMEquote:Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar is het wel lekker vakantie vieren, moet ik toegevenMijn Limburger....eczeem komt voort uit Venraij, Venlo en omstreken. Maastricht is leuk.
Dat is geen limburg. Alles boven sittard is aidsquote:Op zondag 18 mei 2014 17:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Daar is het wel lekker vakantie vieren, moet ik toegevenMijn Limburger....eczeem komt voort uit Venraij, Venlo en omstreken. Maastricht is leuk.
Lekker hoor, laterquote:Op zondag 18 mei 2014 17:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed ik moet er helaas vandoor; vlees op de BBQ is gaar, en de Erdinger is koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |