Ja, want anderen snappen daar geen hol van. Maar nu betrap ik mezelf erop dat ik er serieus op inga. de sc van fmt is heel gezellig maar niet op de manier waarop jullie het leuk vinden. Kan toch?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en dat we de in jokes hier moesten houden..
Ik heb het begin niet meegekregen, maar op welke manier zitten we te roeren?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he, bij FMT is net zo goed een kliekje wat het daar gezellig heeft, net als jullie hier. Maar niet iedereen kan er even goed tegen als mensen daar in gaan zitten roeren.
het hele volblaffen van een sc bijvoorbeeld? Het zal voor jullie wel hilarisch zijn, en ik kan er prima mee lachen, maar niet iedereen blijkbaar.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:05 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik heb het begin niet meegekregen, maar op welke manier zitten we te roeren?
Het enige wat wij naar mijn idee doen is hallo zeggen, de vragenlijst invoeren en een paar typische TV SC posts maken?
volblaffen? dat is gewoon onze post snelheid hierquote:Op zondag 18 mei 2014 18:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
het hele volblaffen van een sc bijvoorbeeld? Het zal voor jullie wel hilarisch zijn, en ik kan er prima mee lachen, maar niet iedereen blijkbaar.
Wij wel. Ieder zijn ding denk ik. Zullen we maar weer uit elkaar gaan en elkaar lekker met rust laten?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:07 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volblaffen? dat is gewoon onze post snelheid hier![]()
wij doen er geen 8 dagen over om een topic vol te krijgen
nee we komen straks nog een keer op visitequote:Op zondag 18 mei 2014 18:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wij wel. Ieder zijn ding denk ik. Zullen we maar weer uit elkaar gaan en elkaar lekker met rust laten?
heb jij al dat kekke fmt vragenlijstje ingevuld ?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:11 schreef MrBanaan1 het volgende:
Man wat een stilte ineens, begint wel op FMT te lijken zo;
Nieuw record in FMT om half 10 verpulverenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee we komen straks nog een keer op visite
Neequote:Op zondag 18 mei 2014 18:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb jij al dat kekke fmt vragenlijstje ingevuld ?
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben dat dan ook niet van plan. Wil alleen kapen![]()
Yargh
Man, ons record hier staat nieteens in de statsquote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nieuw record in FMT om half 10 verpulveren![]()
Ben benieuwd wat het record is? Zal het sneller dan een dag zijn?![]()
Verder heb ik niks tegen FMT ofzo
half 11, eerst albertoquote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
zonde gemiste kansquote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Man, ons record hier staat nieteens in de stats
record pogingenquote:Op zondag 18 mei 2014 18:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nou, we hadden die kans toen wel geraakt, maar het staat er gewoon niet tussen....
Neu, het is wel eens sneller gegaan hoor. FMT sc gaat in golven.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Zijn jullie allemaal 14?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:13 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee![]()
Ben dat dan ook niet van plan. Wil alleen kapen![]()
Yargh
niet 14 zijnquote:Op zondag 18 mei 2014 18:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neu, het is wel eens sneller gegaan hoor. FMT sc gaat in golven.
[..]
Zijn jullie allemaal 14?
Nee. Inb4: Zo gedragen jullie je wel.quote:
zijn jullie allemaal graftakken?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Neu, het is wel eens sneller gegaan hoor. FMT sc gaat in golven.
[..]
Zijn jullie allemaal 14?
Ja, eigenlijk wel ja.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Hallon daar ben ik weer. En een pic van mijn vliegenmepper
Zieligquote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Opa motorquote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
er is meer leven te vinden in een massagraf dan in fmtquote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef appelen het volgende:
ik ben de enige die post daar wat een faalhazen
er is meer leven te vinden op Mars dan in FMTquote:Op zondag 18 mei 2014 18:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er is meer leven te vinden in een massagraf dan in fmt
Moordenaar!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Jij moet niet zo haten jij hebt zelf heul geen motorquote:
picsquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef Studiotje het volgende:
Mijn kookkunsten komt net uit de oven, niet aangebrand en ontploft van de kaas
Picsquote:Op zondag 18 mei 2014 18:22 schreef Studiotje het volgende:
Mijn kookkunsten komt net uit de oven, niet aangebrand en ontploft van de kaas
quote:
quote:
sneller dan 220km/h ben ik niet geweest vandaagquote:
lekk0rquote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Ziet er niet uit
Stel maar voor, macaroni, kaas, tomatensaus, kipstukjes en dat door elkaar.. met nog meer kaas
quote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
sneller dan 220km/h ben ik niet geweest vandaag
Dat mag niet van de wetgevaaahquote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
In Duitsland is dat natuurlijk andersquote:
Met een WMB-auto achter je, was je je riebewies kwijt geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:23 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet overalquote:
Ah lachen. Ik ben meer van de toer, heb laatst een XJ900 uit '83 op de kop getikt. Loopt helaas voor geen meterquote:
met camera?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik laatst omdat ik 106 reed waar je 80 mocht
quote:
PICSquote:Op zondag 18 mei 2014 18:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik rij goed, heb zelfs zo;n BOB sleutelhanger
Definieer "Rij"quote:Op zondag 18 mei 2014 18:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Jij hebt heulemaal geen riebewies.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Niks standaard controlequote:
Jij hoort in het gevang, schoft!quote:Op zondag 18 mei 2014 18:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niks standaard controle![]()
Maar tot nu toe wel 2 boete's gehad
boete per kilometer ratio valt dus prima mee.quote:Op zondag 18 mei 2014 18:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niks standaard controle![]()
Maar tot nu toe wel 2 boete's gehad
Voor naakt over straat lopen?quote:
Ditquote:Op zondag 18 mei 2014 18:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
o wacht CBF is tour, ik zit aan CBR te denken. Daar heb ik nog op gelest joh, prima ding.
En daar mag je niet fietsen?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:28 schreef AF_ het volgende:
Ik kreeg een bekeuring voor fietsen in het centrum in heerlen
niet tijdens winkelurenquote:
Wat een onzin, alsof dat gevaarlijk isquote:Op zondag 18 mei 2014 18:28 schreef AF_ het volgende:
Ik kreeg een bekeuring voor fietsen in het centrum in heerlen
Nog maar één snelheidsboete. 59km/h waar je maar 50 mocht. na correctie 56. nog voor de administratie kosten tijd dacht iets van 27 euroquote:Op zondag 18 mei 2014 18:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
boete per kilometer ratio valt dus prima mee.
Er liepen 2 mensen. Agent 1 en agent 2quote:
ben je al bij wegmisbruikers geweest?quote:Op zondag 18 mei 2014 18:29 schreef picodealion het volgende:
Oja laatst ook nog aangehouden omdat ik in de binnenstad reed met mijn motor.. nog eens 140
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |