De Gendt moet dan ineens een uitschieter hebben maar verder zie ik niet echt in op basis van wat hij nu de vorm moet hebben om een wereldtijdrit neer te zetten eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik schat Uran, De Gendt en Evans sowieso hoger in.
Maar hij is nog nooit eerder kopman geweest in een grote ronde, en hij is duidelijk in vorm. Dit lijkt me het perfecte moment voor een nieuwe uitschieter eigenlijk.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de rest ontlopen de top-10 renners elkaar niet zo in de tijdrit. Die tijdrit van Kelderman in de Dauphiné was een uitschieter.
Dat is wel iets wat hij bij zijn goede tijdritten gedaan heeft, opeens uitschieten.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
De Gendt moet dan ineens een uitschieter hebben maar verder zie ik niet echt in op basis van wat hij nu de vorm moet hebben om een wereldtijdrit neer te zetten eigenlijk.
Vergeet Malori niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de rest ontlopen de top-10 renners elkaar niet zo in de tijdrit. Die tijdrit van Kelderman in de Dauphiné was een uitschieter.
Zoals in Mont Saint-Michel vorig jaar. Maar ik verwacht zo een enorme uitschieter deze tijdrit niet.quote:Op maandag 19 mei 2014 21:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat hij bij zijn goede tijdritten gedaan heeft, opeens uitschieten.
In 2010 10de, enige uitslag daar die ik kan vinden.quote:Op maandag 19 mei 2014 23:48 schreef Evertjan het volgende:
heeft Kelderman ooit al eens de Tour de l'Avenir gereden??
Was een topeditie inderdaad, zowat iedereen is later een goede profrenner geworden.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 12:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ja, in 2010. Dat was een erg mooie en sterke editie.
1 Nairo Alexander Quintanarojas (Col) Colombia 26:49:21
2 Andrew Talansky (USA) United States of America 0:01:44
3 Jarlinson Pantano Gomez (Col) Colombia 0:01:55
4 Tom Jelte Slagter (Ned) Netherlands 0:02:05
5 Mikel Landa Meana (Spa) Spain 0:03:17
6 Romain Bardet (Fra) France B 0:03:59
7 Thomas Bonnin (Fra) France A 0:04:05
8 Michael Matthews (Aus) Australia 0:04:10
9 Darwin Atapuma (Col) Colombia 0:04:14
10 Wilco Kelderman (Ned) Netherlands
Degenkolb en Phinney wonnen toen ook nog etappes en ereplaatsen voor o.a. Dowsett, Kwiatkowski, Oliveira.
Cavaliersgodquote:Op dinsdag 20 mei 2014 13:04 schreef Cavaliers het volgende:
Haal die lelijke Humberto eens uit de OP.
Veelers denkt dat die laatste pukkel nog wel eens de beslissing kan forceren, kan alleen niet echt vinden hoe steil die pukkel is. Ik heb zo mijn twijfelsquote:
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 14:26 schreef Blik het volgende:
[..]
Veelers denkt dat die laatste pukkel nog wel eens de beslissing kan forceren, kan alleen niet echt vinden hoe steil die pukkel is. Ik heb zo mijn twijfels
Ik pleit voor meer rotondes. Dan letten renners tenminste op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valpartijtje net. Op een mooie brede rechte weg.
Met Eijssen als DNF.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valpartijtje net. Op een mooie brede rechte weg.
8,7quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:02 schreef lytsewiete het volgende:
Op hoeveel km van de streep zit dat pukkeltje?
Toen ik thuiskwam was het nog 26 km en iets van 3'50, en dacht ik idd "nou, dat ziet er goed uit" (maar toen wist ik ook nog niet dat het maar twee vluchters waren).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze Giro zijn ze wel goed in de spanning erin houden als je gelooft in de Wet van Herbert
Hier hebben ze al wat vluchtheuvels neergelegd, je wens is verhoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik pleit voor meer rotondes. Dan letten renners tenminste op.
Dan moet je Pereiro Sio heten om voor te kunnen blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen ik thuiskwam was het nog 26 km en iets van 3'50, en dacht ik idd "nou, dat ziet er goed uit" (maar toen wist ik ook nog niet dat het maar twee vluchters waren).
Wie zegt dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een aparte gang van zaken nu ik heb gehoord dat Sky de Giro HELEMAAL niet serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |