Ik pleit voor meer rotondes. Dan letten renners tenminste op.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valpartijtje net. Op een mooie brede rechte weg.
Met Eijssen als DNF.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Valpartijtje net. Op een mooie brede rechte weg.
8,7quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:02 schreef lytsewiete het volgende:
Op hoeveel km van de streep zit dat pukkeltje?
Toen ik thuiskwam was het nog 26 km en iets van 3'50, en dacht ik idd "nou, dat ziet er goed uit" (maar toen wist ik ook nog niet dat het maar twee vluchters waren).quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
In deze Giro zijn ze wel goed in de spanning erin houden als je gelooft in de Wet van Herbert
Hier hebben ze al wat vluchtheuvels neergelegd, je wens is verhoordquote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik pleit voor meer rotondes. Dan letten renners tenminste op.
Dan moet je Pereiro Sio heten om voor te kunnen blijven.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen ik thuiskwam was het nog 26 km en iets van 3'50, en dacht ik idd "nou, dat ziet er goed uit" (maar toen wist ik ook nog niet dat het maar twee vluchters waren).
Wie zegt dit?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel een aparte gang van zaken nu ik heb gehoord dat Sky de Giro HELEMAAL niet serieus neemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |