Ik vind die shirts eigenlijk best mooi. Die van voetballers he.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dan bedoel ik dus deze foto:
[ afbeelding ]
Die vrouwen dragen geen Dordrecht-shirts maar het is precies dezelfde kleur als de H&M-setjes die zij dragen.
Ik niet.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind die shirts eigenlijk best mooi. Die van voetballers he.
Ik vind het juist wel wat verfrissend. Altijd nog beter dan die shirts van Barca bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 22 mei 2014 14:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik niet.Lazio-blauw, soit, maar dit is een soort van Ariël-blauw. Gewoon een gekke kleur met een slappe uitstraling.
2 niks zeggende clubs en 1 ook nog eens uit een niks zeggende stad met een niks zeggen publiek 3x niks.quote:Op maandag 19 mei 2014 10:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tja wat moet je ermee.
Dordrecht en Excelsior
Ze gaan met de hoed rondquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:15 schreef Reviews4all het volgende:
Hoe duur worden seizoenskaarten eigenlijk?
Volgend jaar kunnen we na #nooitmeerLimburg beter #nooitmeerRijnmond gebruiken.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:09 schreef skippy22 het volgende:
[..]
2 niks zeggende clubs en 1 ook nog eens uit een niks zeggende stad met een niks zeggen publiek 3x niks.
Wat de neuk is dit ? O.oquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Barney zak in elkaar joh kk gek van Phil nog wel
Het is ongelooflijk Phil kwam 1-4 voor 110 gemiddeld ongeveer en gooit daarna 80 gemiddeld en verliest 7-5.quote:
Phil kan in de stront zakkenquote:Op donderdag 22 mei 2014 21:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is ongelooflijk Phil kwam 1-4 voor 110 gemiddeld ongeveer en gooit daarna 80 gemiddeld en verliest 7-5.
Brood aan de krommedijk?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 16:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hammetje gaat azen op Alflen baantje
Zijn wijk. Zijn territorium. Je moet het zien als kat en muis.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel dicht bij zijn woonplaats . Zal het hem zo vragen
Ik hou die stumper goed in de goaten .quote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zijn wijk. Zijn territorium. Je moet het zien als kat en muis.
Het is de schuld van Rombouts, zijn zoon is ook een vieze junkquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik hou die stumper goed in de goaten .
Ja je moet wat als stinkkut
Harry weet dan ook dat Robbie na een half jaar weer weg isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
"ik ben genomineerd bij de 5 beste coaches van Nederland, dan ga ik geen assistent bij Utrecht worden"
Zei Harry nog eerst.
Die versloafde soon krijgt nog meer dan een ghettoquote:Op vrijdag 23 mei 2014 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het is de schuld van Rombouts, zijn zoon is ook een vieze junk
Haha, die spelers kosten ook geen drolquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |