How be you doin' me matey? Arr?quote:
YAARRRRR mah vacation is ovARRRRRquote:
Good t' hear, ye scurvy landlubber!quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
YAARRRRR mah vacation is ovARRRRR
Back to sea tomorraaahhhRRRRR!!
ja enormquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben je uitgerust
Waar ben je geweest
Ben je net zo bruin als de drollen die je draait
hmmquote:
HAHAHA LACHEN MAN!quote:
ik grohl over de grond van het lachen hahaahhawhaha en klinksie ookquote:
ow wow ben je dan ook helemaal verrimpeld enzowquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:35 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja enorm
Frankryk
Nee ben bruiner lol
Hoe was jouw vakansie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een befje doenquote:Op maandag 25 augustus 2014 01:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
MAAR WOWWWW SHIT 18 FUCKING MEI
Ernstiiiiig~ we zijn het nieuwe BeF geworden denk ik
Spijtig genoeg moet ik mededelen dat hij een krentenbol met kaas heeft gegeten vanmorgen. Rust zacht.quote:
ja dat waren nog eens glorieuze tijdenquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:22 schreef Cosmo. het volgende:
Weet je nog toen we die gingen overnemen haha
for gloriaquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dat waren nog eens glorieuze tijden
deze tr is wel erg racistischquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
deze post is wel erg racistisch
Tr gemacht
jij bent zo'n succubus?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik heb zn hart eruit gerukt en nu is hij dood
ik ontkende nogquote:
als ik de lapo heb mag je nogsteeds nieuwe maken, ik ben inspiratieloosquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Even goed nadenken. Moet wel kwaliteit zijn natuurlijk.
En daarna bijzonder blije bouwvakkers? anders aardige aardvarkens?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind cottage cream cheese wel een leuke TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |