Die mensen doen mij na.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dezelfde avatar? dit is erg verwarrend, mensen die zichzelf quoten
3km steil á 8%, daarna de laatste 4km á 4%quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
hoe is de finish loopt het nog af op het einde?
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die fietst altijd alsof hij net in zijn broek gescheten heeft.
Misschien een gelletje?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:
bah , brood op , niks in huis om lekker te snacken, niet goed, want dan pak ik weer een biertje om toch iets te hebben.
Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:
bah , brood op , niks in huis om lekker te snacken, niet goed, want dan pak ik weer een biertje om toch iets te hebben.
Lieuwe heeft gesproken.twitter:lieuwewestra twitterde op zondag 18-05-2014 om 16:45:02Genoeg gezien!! Pieter wint giro rit🏆💪 reageer retweet
Ik ben geen wielrenner , ik speel af en toe een potje tennis en ik fiets naar mijn werk, dat is het wel zo'n beetjequote:
Weening moet gewoon die Italiaan er af rijden op het steile stukquote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zijn de sprintkwaliteiten van ChiliConCarne ?
Kan Pietertje hem hebben ?
Het Beest heeft gesproken!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Aguero het volgende:
Lieuwe heeft gesproken.twitter:lieuwewestra twitterde op zondag 18-05-2014 om 16:45:02Genoeg gezien!! Pieter wint giro rit🏆💪 reageer retweet
Ik ben een beetje bang dat het andersom isquote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Weening moet gewoon die Italiaan er af rijden op het steile stuk
Hoe schatten ze op Sporza de kansen van beide mannen in?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:46 schreef heywoodu het volgende:
Renaat z'n samenvatting van de etappewinst van Malacarne in de Ronde van Catalonië van een jaar of 4 geleden is nog langer en uitgebreider dan die van de NOS over de Giro-etappe van vandaag.
En die avond ervoor met z'n broer aan het infuus.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
Boogerd dronk heel veel cola op La Plagne misschien moet Weening dat nu ook doen
goedquote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe schatten ze op Sporza de kansen van beide mannen in?
Hebben ze het nog niet echt overquote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe schatten ze op Sporza de kansen van beide mannen in?
Boogerd vroeg aan een Nederlandse supporter hoe ver het nog was. "Tien kilometer", riep hij. Boogerd was twee bochten verder en toen zag hij de vlag van de 15 kilometer.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
Boogerd dronk heel veel cola op La Plagne misschien moet Weening dat nu ook doen
Ik wel, hihi.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:46 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb Weening niet in m'n poultje, dus die gaat er nu aan, maar evengoed:
komaan Weening
misschien was op 10km de biertentquote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boogerd vroeg aan een Nederlandse supporter hoe ver het nog was. "Tien kilometer", riep hij. Boogerd was twee bochten verder en toen zag hij de vlag van de 15 kilometer.
Ik dacht dat jij altijd zo'n uitgebalanceerde jongen wasquote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef marcodej het volgende:
Gaat die klereItaliaan nog een keer overnemen, of hoe zit dat met die kutkloterij?
Op dit moment niet. Mijn maagje is niet in orde.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo'n uitgebalanceerde jongen was
Had er ook m'n twijfels bij ja.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boogerd vroeg aan een Nederlandse supporter hoe ver het nog was. "Tien kilometer", riep hij. Boogerd was twee bochten verder en toen zag hij de vlag van de 15 kilometer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |