De spanningen lopen hoog op.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Standard wordt wellicht kampioen.
Interessant
Anderlecht stond toch voor?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessant
Belgisch voetbalquote:Op zondag 18 mei 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessant
Ian Standard?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Interessant
Ik snap het ook niet helemaal.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef IbanMayo het volgende:
Moet dat leuk zijn ofzo, iedereen met die Waterreus UI?
Ja, lach dan.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef IbanMayo het volgende:
Kinderachtig VBL-gedrag.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef IbanMayo het volgende:
Nee, walgelijkquote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef IbanMayo het volgende:
Snap niet dat er niet een ploeg met een afmaker even knalt tot aan de voet van de slotklim. Kan weinig kwaad de dag voor de rustdag en je kunt ze nog gemakkelijk binnen schot halen.quote:
Users met Waterreus UI> Users zonder UIquote:Op zondag 18 mei 2014 15:51 schreef IbanMayo het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Users met Waterreus UI> Users zonder UI
Waarom heb jij geen UI van Johannes Vermeer?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van iemand die IbanMayo heet verwacht ik op zijn minst een IbanMayo UI.
Ik kan me alleen van Katusha wel een beetje voorstellen dat ze niet meer top gemotiveerd zijn, maar dan zijn er nog wel andere ploegen ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Snap niet dat er niet een ploeg met een afmaker even knalt tot aan de voet van de slotklim. Kan weinig kwaad de dag voor de rustdag en je kunt ze nog gemakkelijk binnen schot halen.
Ik heb heel lang een UI gehad van het meisje met de parel.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen UI van Johannes Vermeer?
Misschien ipv Gesink?quote:Op zondag 18 mei 2014 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of hij geselecteerd wordt.
Hij kan zich beter op de Vuelta richten. Ondertussen Oostenrijk of Polen doen. Wat minder kans op valpartijen.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag me af of hij geselecteerd wordt.
Dan zal hij toch iets moeten laten zien in Dauphiné/RVZ...in deze vorm heeft hij geen enkele toegevoegde waarde voor de ploeg.quote:
We weten niet welke vorm hij hier had.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal hij toch iets moeten laten zien in Dauphiné/RVZ...in deze vorm heeft hij geen enkele toegevoegde waarde voor de ploeg.
Vorm op dit moment wordt sterk bepaald door de valpartij van donderdag.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal hij toch iets moeten laten zien in Dauphiné/RVZ...in deze vorm heeft hij geen enkele toegevoegde waarde voor de ploeg.
De Vuelta dan maar.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
22e in de Giro van 2010quote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kon er he-le-maal niets van.
Hoor ik daar de naam van Remmert Wielinga vallen?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die kon er he-le-maal niets van.
Met de morele steun van Mauro Gianetti zou ik dat wel kunnen nadoen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
22e in de Giro van 2010
Jij zou het hem niet nadoen.
Dan nog moet je wel iets laten zien en niet nog steeds teren op 2 weken uit 2011.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vorm op dit moment wordt sterk bepaald door de valpartij van donderdag.
Die kon wel wat. Heel goed klimmen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoor ik daar de naam van Remmert Wielinga vallen?
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Echte mannen hebben een UI van Madrazo.
Daar heeft 'ie deze Giro niet de tijd voor gekregen.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan nog moet je wel iets laten zien en niet nog steeds teren op 2 weken uit 2011.
Vertelquote:Op zondag 18 mei 2014 16:07 schreef IbanMayo het volgende:
Weten jullie het legendarische commentaar van Herbert nog toen Mayo achterop raakte bij de kasseienetappe van de TdF 2004?
Dus zal hij dat ergens anders moeten laten zien, zeker aangezien de plekjes voor de Vuelta duurder zullen zijn dan voor deze Giro.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie deze Giro niet de tijd voor gekregen.
hij rijd bij Belkin/rabo de laatste jaren ook een rukprogramma om eerlijk te zijn. Ze gebruiken hem ook meer als invaller dan dat er een programma op maat voor hem word gemaakt. Deze Giro was de eerste wedstrijd in jaren waar hij zich op heeft gefocustquote:Op zondag 18 mei 2014 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar heeft 'ie deze Giro niet de tijd voor gekregen.
die geld alleen in vlakke etappesquote:Op zondag 18 mei 2014 16:13 schreef Szura het volgende:
Volgens de Herbertregel gaan ze het makkelijk halen
* De Herbertregel gaat alleen op als de Herbertregel opgaatquote:Op zondag 18 mei 2014 16:13 schreef Szura het volgende:
Volgens de Herbertregel gaan ze het makkelijk halen
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:14 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
"Mayo wordt mayonaise."
Een van zijn betere uitspraken.
Ach, als Keldergod straks wint vind ik dat ook primaquote:Op zondag 18 mei 2014 16:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ga weg met je achtervolgingIk wil Weening
Dat wel, maar ik heb niet zo'n zin in nummer 3 voor Ulissiquote:Op zondag 18 mei 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, als Keldergod straks wint vind ik dat ook prima
moet je niet naar de BBQ gaan?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, als Keldergod straks wint vind ik dat ook prima
Welke BBQ?quote:
uh, okequote:
Mexicanobakker lijkt me inderdaad wel iemand die op buurtbarcues het vlees staat om te draaien en dan vraagt aan een vrouw of ze eens in zijn worst wil bijten.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mexicanobakker lijkt me inderdaad wel iemand die op buurtbarcues het vlees staat om te draaien en dan vraagt aan een vrouw of ze eens in zijn worst wil bijten.
Rijdt gewoon in recordtijd naar boven zo hoor, niet geloven in De Ween...quote:
Nairo's tijd komt nog. Vandaag Weeningquote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Heeft Nairo al gewonnen?
Nee nog niet.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:31 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat kan ik mij heel goed voorstellen. Heeft Nairo al gewonnen?
Krachtveld?quote:
Maak jezelf nuttig en ga bidden voor een overwinning van Pietertje.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:33 schreef marcodej het volgende:
Ik heb al een beetje last van maagkrampjes. Deze spanning kan ik er niet bij hebben.
Bidden op de plee is oneerbiedig.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maak jezelf nuttig en ga bidden voor een overwinning van Pietertje.
Het vlakt enigszins af.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
hoe is de finish loopt het nog af op het einde?
laatste kilometers vals platquote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
Klöden wordt niet vrolijk van deze vraag.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Kan die Weening een sprint a deux winnen?
Ja, met nanometers verschil. Dat wel.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik heb een weddenschap verloren ja.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef marcodej het volgende:
Leuk joh, die Waterreus UI's. Echt lachen.
Andreas Klöden vindt dit niet leukquote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef vaarsuvius het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef marcodej het volgende:
Leuk joh, die Waterreus UI's. Echt lachen.
Waarom hebben jullie dezelfde avatar? dit is erg verwarrend, mensen die zichzelf quotenquote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat was te overduidelijk inderdaad.
Niet echt:quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
Die mensen doen mij na.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie dezelfde avatar? dit is erg verwarrend, mensen die zichzelf quoten
3km steil á 8%, daarna de laatste 4km á 4%quote:Op zondag 18 mei 2014 16:39 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die fietst altijd alsof hij net in zijn broek gescheten heeft.
Misschien een gelletje?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:
bah , brood op , niks in huis om lekker te snacken, niet goed, want dan pak ik weer een biertje om toch iets te hebben.
Ok.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:44 schreef vaarsuvius het volgende:
bah , brood op , niks in huis om lekker te snacken, niet goed, want dan pak ik weer een biertje om toch iets te hebben.
Lieuwe heeft gesproken.twitter:lieuwewestra twitterde op zondag 18-05-2014 om 16:45:02Genoeg gezien!! Pieter wint giro rit🏆💪 reageer retweet
Ik ben geen wielrenner , ik speel af en toe een potje tennis en ik fiets naar mijn werk, dat is het wel zo'n beetjequote:
Weening moet gewoon die Italiaan er af rijden op het steile stukquote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zijn de sprintkwaliteiten van ChiliConCarne ?
Kan Pietertje hem hebben ?
Het Beest heeft gesproken!quote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Aguero het volgende:
Lieuwe heeft gesproken.twitter:lieuwewestra twitterde op zondag 18-05-2014 om 16:45:02Genoeg gezien!! Pieter wint giro rit🏆💪 reageer retweet
Ik ben een beetje bang dat het andersom isquote:Op zondag 18 mei 2014 16:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Weening moet gewoon die Italiaan er af rijden op het steile stuk
Hoe schatten ze op Sporza de kansen van beide mannen in?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:46 schreef heywoodu het volgende:
Renaat z'n samenvatting van de etappewinst van Malacarne in de Ronde van Catalonië van een jaar of 4 geleden is nog langer en uitgebreider dan die van de NOS over de Giro-etappe van vandaag.
En die avond ervoor met z'n broer aan het infuus.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
Boogerd dronk heel veel cola op La Plagne misschien moet Weening dat nu ook doen
goedquote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe schatten ze op Sporza de kansen van beide mannen in?
Hebben ze het nog niet echt overquote:Op zondag 18 mei 2014 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe schatten ze op Sporza de kansen van beide mannen in?
Boogerd vroeg aan een Nederlandse supporter hoe ver het nog was. "Tien kilometer", riep hij. Boogerd was twee bochten verder en toen zag hij de vlag van de 15 kilometer.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef Evertjan het volgende:
Boogerd dronk heel veel cola op La Plagne misschien moet Weening dat nu ook doen
Ik wel, hihi.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:46 schreef Mykonos het volgende:
Ik heb Weening niet in m'n poultje, dus die gaat er nu aan, maar evengoed:
komaan Weening
misschien was op 10km de biertentquote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boogerd vroeg aan een Nederlandse supporter hoe ver het nog was. "Tien kilometer", riep hij. Boogerd was twee bochten verder en toen zag hij de vlag van de 15 kilometer.
Ik dacht dat jij altijd zo'n uitgebalanceerde jongen wasquote:Op zondag 18 mei 2014 16:47 schreef marcodej het volgende:
Gaat die klereItaliaan nog een keer overnemen, of hoe zit dat met die kutkloterij?
Op dit moment niet. Mijn maagje is niet in orde.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd zo'n uitgebalanceerde jongen was
Had er ook m'n twijfels bij ja.quote:
quote:Op zondag 18 mei 2014 16:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boogerd vroeg aan een Nederlandse supporter hoe ver het nog was. "Tien kilometer", riep hij. Boogerd was twee bochten verder en toen zag hij de vlag van de 15 kilometer.
Allebei stoempers.quote:Op zondag 18 mei 2014 16:54 schreef Pedroso het volgende:
Weening zou een broertje van Mollema kunnen zijn, zelfde bouwvakkers style.
Zonder u. Nondeju.quote:
En Poelsquote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef Pedroso het volgende:
Zolang het Kelderman maar niet is die valt vind ik alles best.
Hihahoquote:Op zondag 18 mei 2014 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bono zegt 'with or without you' tegen zijn medevluchters
quote:
Ik bedoel de finishquote:
Binnen de tijd.. moet toch wel kunnen?quote:Op zondag 18 mei 2014 16:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik bedoel de finish
Omdat ie er uitzag als hij niet sneller dan 3 keer per minuut rond kon trappen.
Ach, het is zo niet echt steil meer, dat lijkt me toch flink in hun voordeelquote:
1:46quote:
Voorsprong is groot genoegquote:Op zondag 18 mei 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is dit wel goed voor de kansen van De Ween?
Genoeg voorsprongquote:Op zondag 18 mei 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Neequote:Op zondag 18 mei 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voorsprong groot genoeg.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Boeit weinig, gat is groot zat.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, Majka, Quintana, Aru enzo doen ook mee voor die trui.quote:
Is die niet voor Majka?quote:
Neuhquote:
Oja zelfs Quintana doet ervoor mee. Aru kan ie nog wel pakken evt maar die andere 2 zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Majka, Quintana, Aru enzo doen ook mee voor die trui.
Dacht dat Aru er niet bij zat, nu weer wel dus. En Majka is er ook ja. Op Quintana staat ie al een seconde voor.quote:Op zondag 18 mei 2014 17:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, Majka, Quintana, Aru enzo doen ook mee voor die trui.
Denk dat ie zelfs opschuift naar plek 15 !quote:Op zondag 18 mei 2014 17:08 schreef Cavaliers het volgende:
Monfort mee jongens, die gaat goede zaken doen in het klassement voor plek 16!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |