SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rust in vrede
Nou. Nee.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef JDude het volgende:
Zonde, gemoedelijk clubje waar je als bezoeker je auto nog gewoon naast het stadion zet ipv met allerlei combi's opgezadeld te hoeven worden.
Uh, lolwut? RKC mag wegblijven, zal niet gemist wordenquote:Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef JDude het volgende:
Zonde, gemoedelijk clubje waar je als bezoeker je auto nog gewoon naast het stadion zet ipv met allerlei combi's opgezadeld te hoeven worden.
Ik dacht me te kunnen herinneren dat er 1 user RKC-fan is, dus iemand gaat hen wel missen. Maar verder.. heb nooit zo begrepen wat een klein stadje in Brabant met een profclub moet, terwijl er al zoveel Brabantse clubs zijn.quote:
Hahaquote:Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef JDude het volgende:
Wat een onzin, RKC heeft elke tegenstander dit seizoen opgezadeld met een (auto-)combi.quote:Op zondag 18 mei 2014 14:22 schreef JDude het volgende:
En dat reservefeyenoord met drie man en een paardekop op de tribune is ook niet echt een aanwinst.
Oh, dan ben ik er al te lang niet meer geweest.quote:Op zondag 18 mei 2014 15:03 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wat een onzin, RKC heeft elke tegenstander dit seizoen opgezadeld met een (auto-)combi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |