abonnement Unibet Coolblue
pi_140185847
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:17 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

had ik hem maar bij bol besteld had ik hem al gehad ;) Pakketje van bol heb ik wel gehad. Kan nu even 3 seizoenen hawai five-o kijken :P

Nu doe je net alsof we het nooit ergens anders over hebben. :6
Hawai Five-O _O_
pi_140186154
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:21 schreef einschtein het volgende:

[..]

Hawai Five-O _O_
Die was toch al gecancelled?
pi_140186283
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:26 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die was toch al gecancelled?
Geen idee, ik vind het in ieder geval briljant. :P
pi_140186295
Oh, sinds gister eerste episode van Rookie Blue ook weer. _O_
pi_140186516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
Oh, sinds gister eerste episode van Rookie Blue ook weer. _O_
Jaaa *O*
pi_140186532
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:29 schreef einschtein het volgende:
Oh, sinds gister eerste episode van Rookie Blue ook weer. _O_
Die worden ook tot in den treurnis herhaald op 13th Street :')
pi_140187202
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die worden ook tot in den treurnis herhaald op 13th Street :')
Heb ze allemaal al gezien, maar het nieuwe seizoen is gisteravond net begonnen. :P
pi_140187218
Die muziek keuze van Rookie Blue, altijd prachtig.
pi_140187930
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:44 schreef einschtein het volgende:

[..]

Heb ze allemaal al gezien, maar het nieuwe seizoen is gisteravond net begonnen. :P
Missy Peregrym :9~
pi_140188291
Hebben jullie de 1ste aflevering al gezien? Ik twijfel of ik niet eerst de laatste aflevering vh vorig seizoen moet kijken want ik kan me er bijna niets meer van herinneren :P
pi_140188424
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:03 schreef SLP_ het volgende:
Hebben jullie de 1ste aflevering al gezien? Ik twijfel of ik niet eerst de laatste aflevering vh vorig seizoen moet kijken want ik kan me er bijna niets meer van herinneren :P
Ja. :P

Je ziet in principe genoeg in de 1e aflevering van het nieuwe seizoen om het je weer te herinneren hoor. :P
pi_140188441
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:

[..]

Missy Peregrym :9~
:D
pi_140188531
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja. :P

Je ziet in principe genoeg in de 1e aflevering van het nieuwe seizoen om het je weer te herinneren hoor. :P
Ok, dan ga ik dadelijk meteen maar weer met het nieuwe seizoen beginnen. Eerst season finale van Grimm af kijken :P

Ohja: Nick Collins :9~
pi_140188617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:08 schreef SLP_ het volgende:

[..]


Ohja: Nick Collins :9~
Die neger? :')
pi_140188721
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die neger? :')
Nee :') Die ene die of met andy heeft of met Peck, kan al die relaties niet meer herinneren :')
pi_140188746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:11 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Nee :') Die ene die of met andy heeft of met Peck, kan al die relaties niet meer herinneren :')
Toen ik net googelde kwam er een neger tevoorschijn?
pi_140188786
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:06 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja. :P

Je ziet in principe genoeg in de 1e aflevering van het nieuwe seizoen om het je weer te herinneren hoor. :P
Hoe lang blijven ze eigenlijk een rookie? :s)
pi_140188800
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Toen ik net googelde kwam er een neger tevoorschijn?
Ja tis ook niet zn echte naam :')
pi_140188853


O+
pi_140189570
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:09 schreef mujentas het volgende:

[..]

Die neger? :')
Die gast die met Peck een relatie had, die nu lesbo is. :')
pi_140189580
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:12 schreef mujentas het volgende:

[..]

Hoe lang blijven ze eigenlijk een rookie? :s)
Geen idee. :P
pi_140189768
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:28 schreef einschtein het volgende:

[..]

Die gast die met Peck een relatie had, die nu lesbo is. :')
Is Peck lesbo met McNally? :9~
pi_140189916
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 11:40 schreef SausDip het volgende:

[..]

En dan dat Wakker Dier die weer een klacht tegen AH indient hierom.. Wat een geitenwollensokkenzeikers zeg.

http://www.volkskrant.nl/(...)t-in-om-kip-AH.dhtml
De advertentie had wat bescheidener gemogen. Met 19 ipv 21 kippen heeft de boer wel meer kosten, maar de kippen weinig verbetering. Langer leven komt de kwaliteit van het eindprodukt ten goede, de benauwd levende kip heeft er waarschijnlijk minder aan.

Maar wie geen plofkip wil en ook niet deze halfweg kip, kan gewoon biologische kip kopen bij AH. Dat is hier het enige wat op de vleesafdeling wat ruimer gebleven is. De andere soorten zijn gereduceerd tot gehakt en worst.

Inmiddels heb ik het superfood gezien.
Dat is toch ook bijna alleen maar het naamkaartje Kijk mij Gezond en Extra Duur zijn. Nou goed, chia-zaden is echt nieuw en een echte verbetering voor de veganist die zo niet naar speciaalzaken toe hoeft. Graspoeder? Als je denkt beter te worden van grasconsumptie, dan gras kweken en uitpersen, of AH moet het door de smoothy's laten mengen. Graspoeder klinkt vooral naar blij meehobbelende economie.
pi_140190685
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 23:33 schreef mujentas het volgende:

[..]

Is Peck lesbo met McNally? :9~
Nee, McNally is nog steeds met Swarreck. Peck heeft een relatie met die nieuwe chica, non-PD.
pi_140191040
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 12:02 schreef Gulmez het volgende:
ik moet verplicht bij albert heijn werken van uwv met wajong paar uur per week omdat ik de rest heb geweigerd heb het schort en de blauwe overhemd al gekregen met het gesprek ik ga werken in diezepoort Zwolle maar ik ben vergeten te vragen of je oorbel diamantjes in mag houden met het werk, weet iemand hier of dat mag of is dat per frenchiser / locatie verschillend over die regels bedankt
quote:
1s.gif Op maandag 19 mei 2014 13:28 schreef mujentas het volgende:

[..]

Even los van de vraag of het mag, waarom zou je er als een wijf bij willen lopen?
Ik denk dat je over het woord oorbel gestruikeld bent. De meeste oorbellen zijn geen oorbellen.
Een bungelend belletje zal wel gek staan en gewoon niet mogen. Ringetje met diamantje eraan mogelijk ook niet wegens ARBO. Stekertje met alleen diamantje moet kunnen.

Hoort deze hierbij?
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 14:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waarschijnlijk wel een van de meest terechte klachten van deze maand die ik heb gedropt

Ik ben door het UWV voor 80 procent afgekeurd door mijn gedrachtsproblemen, ze zeggen dat ik agressief kan reageren, ik adhd heb, en ik symtomen heb van borderliner omdat opeens kan flippen tegen mensen dat laatste ben ik het niet mee eens maar ja staat nou eenmaal erin de papieren en dat maakte dus dat ik 80 % arbeidsongeschikt ben.

Nou, dat gaat nog wat worden ;')
Opeens flippen is geen doorslaggevend kenmerk van borderliner. Ik zou het eerder aan de adhd koppelen als je uit een doorsnee gezin komt. Minder als het gaat om een van die langetenenculturen of waar vrouwen zwaar ondergeschikt aan de man zijn en vrouwen hier gewoon praten en doen, wat dan slecht valt.
quote:
0s.gif Op maandag 19 mei 2014 20:55 schreef Gulmez het volgende:
nog bedankt voor de antwoorden ik denk dat niet mag oorbellen, werkte vroeger bij mcdonalds zwolle centrum en zwolle noord daar mocht je als jongen geen oorbel terwijl in rotterdam den haag zoetermeer amsterdam iedereen elke jongen bij mcdonalds oorbellen dragen

hier is wat strenger zwolle politie werkgevers alles haha
maar ik ga er werken omdat ik kon kiezen tussen kruidvat bouwbedrijf of albert heijn de laatste is beter bekend dan kruidvat die slecht is voor personeel
En is 4 uur per week elke donderdag en de 4 uur is me jobcoach erbij de eerste proefmaanden zodat ze weten of ik niet agressief word en hoe me gedrag nu is
dus ben benieuwd of het wat voor mij is ik hoop dat ze niks aan me vragen al die mensen maar zal wel weer die klanten moet maar nep aardig doen mijn coach zeg ook werk is werk gwn aardig doen al heb je een hekel aan die persoon op je werk moet je nep doen naar je baas en naar klanten soort toneel,t rol moet je spelen als werknemer
Klopt, iedereen moet een rol spelen. De vakkenvullers die door klanten gestoord worden, moeten vriendelijk & beleefd aanwijzen waar het gevraagde staat of opstaan om iets van de bovenste plank te pakken. Wie er de pest in heeft omdat het werk niet opschiet, moet dan even vriendelijk zijn voorspelen. Wie er de pest in heeft om de zoveelste domme vraag, moet dan opnieuw vriendelijk reageren.
Tegen gewone mensen kan je zeggen dat ze vriendelijk en beleefd moeten reageren. Tegen mensen met taal- en/of gedragsproblemen zeg je het wat plastischer.

Waarom moet je in de winkel ipv schoonmaken achter de schermen?
Waarom reageer je snel agressief?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')