quote:Op zondag 18 mei 2014 23:24 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Je hebt toch niet al te erge afkickverschijnselen he?
Ben jij dan misschien zon chinees vrouwtje die haar voeten inbindt zodat ze kleiner blijven en dus meer aantrekkelijk voor de mannen?quote:Op zondag 18 mei 2014 23:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]![]()
1.76 ofzoiets. Zal wel iets meer zijn inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 mei 2014 23:29 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ben jij dan misschien zon chinees vrouwtje die haar voeten inbindt zodat ze kleiner blijven en dus meer aantrekkelijk voor de mannen?
Want hallo, je bent langer dan ik, maar ik heb wel schoenmaat 43. En ja, het is belachelijk groot, mensen vragen altijd als ik rondloop met mn allstars of ik die flippers aan heb omdat ik ga duiken...Haha kleintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nee, ik kan er toch niks aan dken dat ik kleine voeten heb![]()
![]()
Schuilen op mijn zolderkamer.quote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat doet D4v1d als hij niet in de AH is/op FOK! Zit?
helemaalnaardemavogaanquote:Op zondag 18 mei 2014 23:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat doet D4v1d als hij niet in de AH is/op FOK! Zit?
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef d4v1d het volgende:
jongensss.. Pak even jullie popcorn en neem de reactie's onder dit filmpje door
https://www.facebook.com/photo.php?v=599821980131358
Weer goed geregeld dus.quote:Op maandag 19 mei 2014 08:23 schreef SausDip het volgende:
Grote hangende kaarten voor Bancarellas niet, maar van barkers voor de koppen en bancarellaplanken ontbraken er wel heel veel. Collega is lang bezig geweest met printen.
En dan dat Wakker Dier die weer een klacht tegen AH indient hierom.. Wat een geitenwollensokkenzeikers zeg.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:18 schreef d4v1d het volgende:
jongensss.. Pak even jullie popcorn en neem de reactie's onder dit filmpje door
https://www.facebook.com/photo.php?v=599821980131358
Je dient er representatief voor de klant uit te zien. Dus als dat niet belemmerd maakt het niet uit. Maar dat is van afstand natuurlijk lastig te zeggen. Zo lang je niet op de verkoopafdeling gaat werken zal het denk ik niet uitmaken.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:02 schreef Gulmez het volgende:
ik moet verplicht bij albert heijn werken van uwv met wajong paar uur per week omdat ik de rest heb geweigerd heb het schort en de blauwe overhemd al gekregen met het gesprek ik ga werken in diezepoort Zwolle maar ik ben vergeten te vragen of je oorbel diamantjes in mag houden met het werk, weet iemand hier of dat mag of is dat per frenchiser / locatie verschillend over die regels bedankt
Uiteindelijk is het oordeel van de SM in dat soort dingen doorslaggevend. Ik heb in winkels gewerkt waar dit wel een probleem is, maar de winkel waar ik nu werk is er vrij makkelijk in.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:02 schreef Gulmez het volgende:
ik moet verplicht bij albert heijn werken van uwv met wajong paar uur per week omdat ik de rest heb geweigerd heb het schort en de blauwe overhemd al gekregen met het gesprek ik ga werken in diezepoort Zwolle maar ik ben vergeten te vragen of je oorbel diamantjes in mag houden met het werk, weet iemand hier of dat mag of is dat per frenchiser / locatie verschillend over die regels bedankt
Even los van de vraag of het mag, waarom zou je er als een wijf bij willen lopen?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:02 schreef Gulmez het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |