Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 17:01 schreef einschtein het volgende:
Vanochtend AH webcare team aan de telefoon.Wilde me even uitleggen over het een en ander. (En grotendeels belden ze me naar aanleiding van mijn reactie op een FB post gisteren
)
Ja, ik kreeg die melding ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg een veiligheidsmelding als ik m'n loonstroken wil bekijken via Plaza. Iemand anders die dezelfde melding krijgt? Niet dat dalijk een of andere oostblokker met m'n salarisstrookjes zit te rommelen.
Ik zie hier de gebruikelijke blauwe pagina met een error 500quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:40 schreef Gezicht het volgende:
Ik krijg een veiligheidsmelding als ik m'n loonstroken wil bekijken via Plaza. Iemand anders die dezelfde melding krijgt? Niet dat dalijk een of andere oostblokker met m'n salarisstrookjes zit te rommelen.
Alleen die grote per 1 toch?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef UncleSam het volgende:
Verkopen wij kruiden in pot die per twee binnenkomen? Nee toch?
Wat een figuur ook.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef UncleSam het volgende:
Verkopen wij kruiden in pot die per twee binnenkomen? Nee toch?
quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef Wupgup het volgende:
Vroeger hebben we wel een bakje kruiden gehad met meerdere kruiden er in, nu geloof ik niet meer. Ik ben wel benieuwd wat die vrouw dan gekocht heeft.
Ah ja! Wel slim van die cassiere om ze twee keer te scannen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze denk ik. Zitten per twee ingeseald met een sticker "Winkel: Uitpakken" erop
Dat moet ook, omdat (als de medewerker ze niet uit pakt) ze ook per 2 verpakt zitten. Alleen had de gemiddelde cassiere het niet gezien.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Ah ja! Wel slim van die cassiere om ze twee keer te scannen.
Nee het gevolg is wel dat daar veel pagina's in staanquote:Op dinsdag 20 mei 2014 10:25 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
En jullie doen daarnaast niet ook nog codeboek toch?
Paar schoenen verkopen en je kan een nieuwe telefoon kopen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 21:39 schreef SLP_ het volgende:
meeeh telefoon kapot dus ben paar dagen onbereikbaarDus ik ga dit topic weer wat actiever maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |