Dan staat waarschijnlijk niet alles goed in je codeboek (bijv. met in een datum in 2019) of staan je clusters niet goed ingedeeld.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:05 schreef Broccolitaartje het volgende:
want lang niet alles komt langs in het codeboek
Ja ik weet ook niet waarom we dat zo doen. Ik zie het nut van codeboek bij ons ook niet en op zondag doe ik ook alleen op zicht, anders moet ik weer helemaal naar boven om een terminal te halen om dan 6 dingen codeboek te doen...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dan staat waarschijnlijk niet alles goed in je codeboek (bijv. met in een datum in 2019) of staan je clusters niet goed ingedeeld.
Zowel op zicht als codeboek een ass. gr. controleren is zonde van je tijd.
"Helemaal naar boven"quote:Op maandag 19 mei 2014 22:12 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet waarom we dat zo doen. Ik zie het nut van codeboek bij ons ook niet en op zondag doe ik ook alleen op zicht, anders moet ik weer helemaal naar boven om een terminal te halen om dan 6 dingen codeboek te doen...
Wel als de betreffende groep een verplichte codeboek-groep is. Dat is ie immers niet voor niets!quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
En als je het toch al op zicht doet dan is het toch ook niet nodig om codeboek te doen?
Leuk voor je collega die de volgende dag wél het codeboek loopt en jouw artikelen er ook nog even bij kan gaan doen omdat jij niet 'helemaal naar boven' wilde lopen..quote:Op maandag 19 mei 2014 22:24 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
En als je het toch al op zicht doet dan is het toch ook niet nodig om codeboek te doen?
Maar wat is er dan anders aan codeboek vergeleken met gewoon op zicht doen? Uiteindelijk maakt het toch geen verschil?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:25 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wel als de betreffende groep een verplichte codeboek-groep is. Dat is ie immers niet voor niets!
Nou ja, ik vind het ook elke zondag tof om alle bak&breek broden die ze doordeweeks al hadden moeten afprijzen en er zelfs al uit hadden moeten halen... En alle truffels van boven het gebak... ZAV-brood en die croissant-dingen + truffels bij het gebak checken ze nooit...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:26 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Leuk voor je collega die de volgende dag wél het codeboek loopt en jouw artikelen er ook nog even bij kan gaan doen omdat jij niet 'helemaal naar boven' wilde lopen..
Zolang je alles nakijkt is er geen verschil.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Maar wat is er dan anders aan codeboek vergeleken met gewoon op zicht doen? Uiteindelijk maakt het toch geen verschil?
Dus als je collega's hun werk niet goed uitvoeren, hoef jij het dus ook niet te doen..?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:30 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het ook elke zondag tof om alle bak&breek broden die ze doordeweeks al hadden moeten afprijzen en er zelfs al uit hadden moeten halen... En alle truffels van boven het gebak... ZAV-brood en die croissant-dingen + truffels bij het gebak checken ze nooit...
Ja toch?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zolang je alles nakijkt is er geen verschil.
Tijd. Als het codeboek goed gelopen wordt, er goed FiFo gevuld wordt, hoef je dus niet alle artikelen na te kijkenquote:Op maandag 19 mei 2014 22:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Maar wat is er dan anders aan codeboek vergeleken met gewoon op zicht doen? Uiteindelijk maakt het toch geen verschil?
Dat zeg ik helemaal niet. Ik snap alleen het nut van codeboek niet als we alles toch op zicht checken...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:32 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dus als je collega's hun werk niet goed uitvoeren, hoef jij het dus ook niet te doen..?
Ook met dingen als beschuitbollen enzo? Maar hoe weet hij welke data er liggen? Krijgt hij dat alleen van wat je invoert als volgende datum als je codeboek loopt? En wat als iets dan op is gegaan, hoe weet hij dan de nieuwe datum?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:33 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tijd. Als het codeboek goed gelopen wordt, er goed FiFo gevuld wordt, hoef je dus niet alle artikelen na te kijken
Jij of je collega voer de datum van het artikel dat het eerste over de datum gaat in. Afhankelijk van de instellingen in FVOS >> Beheer >> Elektronisch Codeboek komt dat artikel op x - y dagen terug in het codeboek. Je checkt dat artikel, prijst eventueel af en past eventueel de datum aan.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:36 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Ook met dingen als beschuitbollen enzo? Maar hoe weet hij welke data er liggen? Krijgt hij dat alleen van wat je invoert als volgende datum als je codeboek loopt? En wat als iets dan op is gegaan, hoe weet hij dan de nieuwe datum?
Oooh ja... Maar ja, zie dat als 17-jarige maar eens aan de gang te krijgen op je afdeling waar je toevallig elke zaterdag en zondag een extra zakcentje verdient...quote:Op maandag 19 mei 2014 22:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jij of je collega voer de datum van het artikel dat het eerste over de datum gaat in. Afhankelijk van de instellingen in FVOS >> Beheer >> Elektronisch Codeboek komt dat artikel op x - y dagen terug in het codeboek. Je checkt dat artikel, prijst eventueel af en past eventueel de datum aan.
De broodafdeling heeft toch geen (verplichte) codeboeken dacht ik?quote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oooh ja... Maar ja, zie dat als 17-jarige maar eens aan de gang te krijgen op je afdeling waar je toevallig elke zaterdag en zondag een extra zakcentje verdient...
Overleggen met de (a)smquote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Oooh ja... Maar ja, zie dat als 17-jarige maar eens aan de gang te krijgen op je afdeling waar je toevallig elke zaterdag en zondag een extra zakcentje verdient...
Dat kun jij vast welquote:Op maandag 19 mei 2014 22:40 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |