abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140175428
Ff hoor, waarom vertel je dit aan een wildvreemde, en niet aan je ouders? En waarom reageert hij zo met dreigen..?
Mokkel met stuntstok
pi_140175513
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:47 schreef klavertje444 het volgende:
Zojuist aan iemand uitgelegd wat de echte reden was waarom ik geld nodig had en dat ik bepaalde dingen alleen maar heb gezegd om zo het geld te krijgen.
Hij dreigde om mijn achternaam op te zoeken en contact op te nemen met bijv mijn ouders, nu weet ik niet wat je allemaal op internet kunt vinden, maar ik ben bang een hoop:(
Het zou verschrikkelijk zijn als een wildvreemde mijn ouders opbelt en het vertelt.....wat moet ik doen....
Hem blokkeren? (wat ik het liefst wil) of gewoon aardig blijven doen?
God god god wat klote dit en ik ben best bang nu:(
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan, echt kon ik de tijd maar terugdraaien
Vertel je ouders als eerder gezegd de waarheid! het zijn je ouders, ze zullen je heus wel helpen als je echt problemen hebt. ;(
een vraag is geen vraag meer als je het antwoord al weet!
pi_140175624
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Ff hoor, waarom vertel je dit aan een wildvreemde, en niet aan je ouders? En waarom reageert hij zo met dreigen..?
Ja omdat een wildvreemde toch makkelijker is....
Ik weet niet waarom hij zo reageert:( ik word er bang van en krijg er geen goed gevoel van.
Als hij echt belt dan ga ik naar verweghistan ofzo, want teveel schaamte dan.....
pi_140175675
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ja omdat een wildvreemde toch makkelijker is....
Ik weet niet waarom hij zo reageert:( ik word er bang van en krijg er geen goed gevoel van.
Als hij echt belt dan ga ik naar verweghistan ofzo, want teveel schaamte dan.....
Maar ken je die persoon wel?
Of helemaal niet?
Ik vind dit maar raar.

Oh en maai lekker het gras voor 'n voeten weg en vertel het zelf.
Beetje dom dat het nu op afstand moet maarja.
Mokkel met stuntstok
pi_140175764
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Maar ken je die persoon wel?
Of helemaal niet?
Ik vind dit maar raar.

Oh en maai lekker het gras voor 'n voeten weg en vertel het zelf.
Beetje dom dat het nu op afstand moet maarja.
Ja ik had hem wel is eerder op app gehad, maar steeds geblokkeerd, want hij is zo irritant...........maar heb hem nog nooit in het echt gezien ofzo.
pi_140175947
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ja ik had hem wel is eerder op app gehad, maar steeds geblokkeerd, want hij is zo irritant...........maar heb hem nog nooit in het echt gezien ofzo.
Goed plan ook dat je juist hem uitkoos. Beetje destructieve actie, of niet..?

Nouja, gebeurd is gebeurd. Zie je je ouders snel, of voorlopig niet? Telefonisch dit vertellen is zo kut namelijk.
Negeer die rare kwast verder enniemeerdoen }:|
Mokkel met stuntstok
pi_140176174
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Goed plan ook dat je juist hem uitkoos. Beetje destructieve actie, of niet..?

Nouja, gebeurd is gebeurd. Zie je je ouders snel, of voorlopig niet? Telefonisch dit vertellen is zo kut namelijk.
Negeer die rare kwast verder enniemeerdoen }:|
Ja dat was zeker een goede zet pffff..... :(

Ik zie zie over ong 3 weken weer, ik denk dat ik alles gewoon ga loslaten, de periode die er nu aan gaat komen heb ik dan maar verdiend en ik hoop dat ik er van leeer..
pi_140177148
Hij zegt dat ie het nummer heeft en gaat bellen, ben benieuwd.....
  dinsdag 20 mei 2014 @ 19:46:53 #84
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_140178084
En waarom doet-ie dat precies?
Q.E.D.
pi_140178131
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:46 schreef Der_Profi het volgende:
En waarom doet-ie dat precies?
Ik snap er ook maar weinig van, en ik probeer het echt :@
Mokkel met stuntstok
pi_140178182
quote:
0s.gif Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ik wil niet stoppen met gokken, ik wil het onder controle hebben.
Waarom zou je niet stoppen? Dan heb je sowieso nooit last nog van dit soort ellende.
pi_140178373
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik snap er ook maar weinig van, en ik probeer het echt :@
Ja ik weet het niet. Omdat ik gelogen heb tegen hem en hij me wilt 'helpen'. Maar geloof er geen reet van.
pi_140178627
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ja ik weet het niet. Omdat ik gelogen heb tegen hem en hij me wilt 'helpen'. Maar geloof er geen reet van.
Heeft hij al gevraagd om naaktfoto's in ruil voor het niet-bellen?
pi_140179278
quote:

[..]

Dat is je paranioa, ik heb je gesprek zo gelezen en wat ik erop uitmaak is dat je alles goed gefixt wilt hebben maar er niks voor wilt doen. Maar het moet wel gefixt zijn en eigenlijk niks anders dan dat je gewend bent. Helaas moet ik wel zeggen dat werkt zo niet. Wat Wil je eigenlijk veranderen? Diep van binnen wil je eigenlijk nog steeds gokken en vertel je aan jezelf dat het wel okay is, als je maar je volgende geld binnen krijgt om te gaan gokken. Want dat is 'veilig' en bekend.

Wil je veranderen in dit patroon dan zal je toch zelf de eerste stappen moeten maken. Zo wat dat een wildvreemde je ouders belt. Ergste wat er kan gebeuren is dat je verhaal zal moeten halen , dat is juist weer een stap in de goede richting. Jammer dat je het zelf niet kan doen. Misschien zou je zelf moeten bellen , dan ben je die wildvreemde man voor! Dan vertel jezelf waar je mee zit. Dat zou je zoo opluchten.

Ik hoop van harte dat je iets onderneemt, laat iets van je horen als je iets ondernomen hebt.
PM / DM of wat voor manier dan ook. Want ookal weet je het nu niet , je weet wel dat je het zo niet wilt. Hoe en wat daar kunnen je ouders mee helpen, maar je moet het wel zelf willen.
Redacted
pi_140179803
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Heeft hij al gevraagd om naaktfoto's in ruil voor het niet-bellen?
Nee, maar daar zou die in staat zijn ja 100%
pi_140180549
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hierop moet zeggen
pi_140180670
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hierop moet zeggen
Sterkte! Niks beter dan iemand die zijn leven wil veranderen. Inzien dat er iets niet goed is. Is stap 1.
Redacted
pi_140180788
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Sterkte! Niks beter dan iemand die zijn leven wil veranderen. Inzien dat er iets niet goed is. Is stap 1.
Over die jongen.
pi_140180848
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:41 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Over die jongen.
Meh, en dan? Iemand die je "bedreigt". Blokkeren en laten lopen gewoon een losse flodder. eerst zaken op order krijgen, daarna zelf richting ouders bellen ^O^ .
Redacted
pi_140186169
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Nee, maar daar zou die in staat zijn ja 100%
gewoon blokkeren. desnoods met de opmerking dat als ie je ouders belt, jij de politie op zn dak zet wegens bedreiging en internet stalken.

waarschijnlijk doet ie niks hoor, genoeg mongolen die kicken op macht, maar eigenlijk sukkeltjes zijn.

maar goed, dit laat wel weer even zien dat jouw problemen nog wat verder gaan dan gewoon gokprobleempje. misschien moet je eens echt naar jezelf gaan kijken en wat je allemaal doet. waarom zit je in godsnaam in een situatie waarin je je ook nog gaat vastklampen aan foute gasten die niets goeds brengen?

vertel het dan liever gewoon aan je ouders, als je het echt niet meer weet. die zullen misschien boos zijn, maar dan weet je wel dat je niks gaat overkomen verder.
  dinsdag 20 mei 2014 @ 22:32:42 #96
397062 Der_Profi
I know where you live
pi_140186484
Oke, in ieder geval niet meer met die gast praten / omgaan. Van dit soort mensen heb je alleen maar last.

Bovendien acht ik de kans klein dat-ie écht zelf je ouders gaat 'researchen' om ze vervolgens te kunnen inlichten. Wel is het zo dat je dit op een gegeven moment zelf moet gaan doen. Vertel ze wat je van plan bent en dat je op het goede pad probeert te komen. Dan kunnen ze je ondersteunen, wat het allemaal een stuk makkelijker zal maken.
Q.E.D.
pi_140187898
quote:

[..]

Hij zou een pets in z'n waffel moeten krijgen.
Mokkel met stuntstok
pi_140214132
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Hij zou een pets in z'n waffel moeten krijgen.
Ik heb nog niks gehoord van mijn ouders erover, wat betekent dat hij niet gebeld heeft..
Ik voel me trouwens verrassend goed, lekker de hele dag bezig geweest :)
Natuurlijk kunnen er altijd weer downmomenten komen, maar ik heb toch een gevoel dat het allemaal goed gaat komen, schuld aflossen en mijn diploma halen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:47:50 #99
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_140215808
Gokken is stom en je zal er alleen maar meer problemen door krijgen als je er mee doorgaat. Je hebt meer kans om geld te krijgen met werken dan dat je dat ooit met gokken verdient want het is bedoeld om losers hoop te geven.
pi_140216480
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef klavertje444 het volgende:

[..]

Ik heb nog niks gehoord van mijn ouders erover, wat betekent dat hij niet gebeld heeft..
Ik voel me trouwens verrassend goed, lekker de hele dag bezig geweest :)
Natuurlijk kunnen er altijd weer downmomenten komen, maar ik heb toch een gevoel dat het allemaal goed gaat komen, schuld aflossen en mijn diploma halen.
Ik vind dit een mooi topic. O+ Erg mooi om te zien hoe eerlijk over je zelf en de situatie denkt, hoe je jezelf tegenkomt en nieuwe doelen stelt.
Ik begrijp je denk ik wel en je bent een avontuurlijk iemand, met ervaring in het buitenland en bepaalde dromen die denk ik in Nederland nimmer gehaald zullen worden. Teveel regels en teveel nadelen voor jou om hier succesvol aan de bak te komen. Ik zou zeggen, pak je gok-verslaving stevig aan, blijf in het buitenland om te kunnen leven, niet om je leugen in stand te houden, deze zsm doorbreken en leven in de waarheid. Leef zoals je wil en al is gokken dan niet het meest verstandige, doe (voor het kleine beetje succes dat je er mee zou kunnen hebben) mee aan de lotto. 6 vaste nummers, elke maand weer kans op een prijsje. Lekker laten staan en niet naar omkijken.

Succes in iedergeval ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')