Breng de TS nou niet op ideeën...quote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef Jimbo28 het volgende:
Is poker geen mooie tussenweg? Als je dat geduldig en serieus aanpakt kan je hier wel degelijk mee winnen.
quote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef Jimbo28 het volgende:
Is poker geen mooie tussenweg? Als je dat geduldig en serieus aanpakt kan je hier wel degelijk mee winnen.
Hahaha das net zo verslavendquote:Op maandag 19 mei 2014 11:14 schreef Jimbo28 het volgende:
Je bent 18/19 jaar en dan ben je vroeger topsporter geweest? Turnster?quote:Op zondag 18 mei 2014 11:14 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
[..]
ben vroeger topsporter geweest
Ja, echt goed om dit in het topic van een gokverslaafde te bespreken, chapeau.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:23 schreef Jimbo28 het volgende:
Poker is geen gokken. waarom wordt hier altijd zo negatief over gedacht?
Je moet natuurlijk niet gelijk om geld gaan spelen. Eerst veel oefenen en er boeken er over lezen.
als je dit niet kan opbrengen, is het inderdaad niet aan te raden.
Beter verwijder je je account meteen weerquote:Op maandag 19 mei 2014 11:23 schreef Jimbo28 het volgende:
Poker is geen gokken. waarom wordt hier altijd zo negatief over gedacht?
Je moet natuurlijk niet gelijk om geld gaan spelen. Eerst veel oefenen en er boeken er over lezen.
als je dit niet kan opbrengen, is het inderdaad niet aan te raden.
Kwaliteitsuser jijquote:Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef Jimbo28 het volgende:
Ik zie het alweer, sorry. Ik zal de discussie niet verder voeren.
Het klopt inderdaad dat 20% maar wint. Dat is toch beter dan 0% van de andere gokspellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is je probleem dus. Je kan nooit meer gaan gokken.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoppen met gokken, ik wil het onder controle hebben.
Lijkt me beter dat je gewoon even stopt met reageren in dit topic.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef Jimbo28 het volgende:
Het klopt inderdaad dat 20% maar wint. Dat is toch beter dan 0% van de andere gokspellen.
Gokkers en gokverslaafden zitten altijd bij de 80 procentquote:Op maandag 19 mei 2014 11:42 schreef Jimbo28 het volgende:
Zorg dan dat je niet meer hoeft te liegen. Als jij niets doet waarover jij moet liegen, hoef je ook nie te liegen!quote:Op zondag 18 mei 2014 10:58 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik wil er vanaf komen ja, maar ik wil gewoon mijn ouders geen pijn doen. Ze hebben echt al wel gevraagd of ik weer gegokt heb, ik heb steeds nee gezegd. Ik vind liegen vreselijk, maar wil ze niet teleurstellen:(
succes en hulp zoeken is alleen maar goedquote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef klavertje444 het volgende:
Ik heb besloten vandaag dat ik er mee ga stoppen.
Ook al heb ik nu geen geld waarmee ik zou kunnen gokken (allemaal op weer:/), merk ik toch dat ik het heel lastig vind en vooral er mentaal doorheen zit. Ik MOET ermee kappen. Het heeft niks opgeleverd en het gaat ook niks opleveren. Ik moet me focussen op de mensen waarvan ik hou en op mijn studie.
Ik wil iets bereiken in het leven...en niet dat ik later liever gok dan dat ik kleren voor mijn kinderen koop. Dat KAN gewoon niet en ik moet er niet aan denken dat ik zo'n moeder zou zijn.
Ik heb een klein hartje en spreek liever iets te snel de waarheid dan dat ik lieg. Het doet me daarom ook zo'n pijn dat ik heb gelogen tegen mensen en met name mijn ouders:(
Dit gokken heeft mij mentaal en mijn karakter veranderd, maar ik hoop dat ik mijn oude zorgzame karakter terug kan vinden. Ik ga een mail sturen naar agog en daar ga ik mijn verhaal nog 1x uitleggen en neem ik aan wat ze daarop antwoorden. Misschien heb ik hulp nodig, misschien niet. Dat moet blijken. Ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik dit leven niet meer wil.
Ik wil jullie trouwens ook allemaal bedanken voor de reacties!
Good luck with that.quote:at ik het gokken gewoon lekker onder controle heb en het soms doe
Ja, controle hebben over een verslaving kan gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:38 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Good luck with that.
Ah, zie dat je dat uit je hoofd hebt gezet. Slimme move, want die controle heb je als verslaafde (face it) echt niet.
Fijn om dit te lezen TS! Hopelijk vind je de hulp die bij je past.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 16:25 schreef klavertje444 het volgende:
Ik heb besloten vandaag dat ik er mee ga stoppen.
Ook al heb ik nu geen geld waarmee ik zou kunnen gokken (allemaal op weer:/), merk ik toch dat ik het heel lastig vind en vooral er mentaal doorheen zit. Ik MOET ermee kappen. Het heeft niks opgeleverd en het gaat ook niks opleveren. Ik moet me focussen op de mensen waarvan ik hou en op mijn studie.
Ik wil iets bereiken in het leven...en niet dat ik later liever gok dan dat ik kleren voor mijn kinderen koop. Dat KAN gewoon niet en ik moet er niet aan denken dat ik zo'n moeder zou zijn.
Ik heb een klein hartje en spreek liever iets te snel de waarheid dan dat ik lieg. Het doet me daarom ook zo'n pijn dat ik heb gelogen tegen mensen en met name mijn ouders:(
Dit gokken heeft mij mentaal en mijn karakter veranderd, maar ik hoop dat ik mijn oude zorgzame karakter terug kan vinden. Ik ga een mail sturen naar agog en daar ga ik mijn verhaal nog 1x uitleggen en neem ik aan wat ze daarop antwoorden. Misschien heb ik hulp nodig, misschien niet. Dat moet blijken. Ik weet 1 ding zeker en dat is dat ik dit leven niet meer wil.
Ik wil jullie trouwens ook allemaal bedanken voor de reacties!
Vertel je ouders als eerder gezegd de waarheid! het zijn je ouders, ze zullen je heus wel helpen als je echt problemen hebt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:47 schreef klavertje444 het volgende:
Zojuist aan iemand uitgelegd wat de echte reden was waarom ik geld nodig had en dat ik bepaalde dingen alleen maar heb gezegd om zo het geld te krijgen.
Hij dreigde om mijn achternaam op te zoeken en contact op te nemen met bijv mijn ouders, nu weet ik niet wat je allemaal op internet kunt vinden, maar ik ben bang een hoop:(
Het zou verschrikkelijk zijn als een wildvreemde mijn ouders opbelt en het vertelt.....wat moet ik doen....
Hem blokkeren? (wat ik het liefst wil) of gewoon aardig blijven doen?
God god god wat klote dit en ik ben best bang nu:(
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan, echt kon ik de tijd maar terugdraaien
Ja omdat een wildvreemde toch makkelijker is....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:54 schreef Mord_Sith het volgende:
Ff hoor, waarom vertel je dit aan een wildvreemde, en niet aan je ouders? En waarom reageert hij zo met dreigen..?
Maar ken je die persoon wel?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 18:59 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja omdat een wildvreemde toch makkelijker is....
Ik weet niet waarom hij zo reageert:( ik word er bang van en krijg er geen goed gevoel van.
Als hij echt belt dan ga ik naar verweghistan ofzo, want teveel schaamte dan.....
Ja ik had hem wel is eerder op app gehad, maar steeds geblokkeerd, want hij is zo irritant...........maar heb hem nog nooit in het echt gezien ofzo.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:01 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Maar ken je die persoon wel?
Of helemaal niet?
Ik vind dit maar raar.
Oh en maai lekker het gras voor 'n voeten weg en vertel het zelf.
Beetje dom dat het nu op afstand moet maarja.
Goed plan ook dat je juist hem uitkoos. Beetje destructieve actie, of niet..?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:02 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja ik had hem wel is eerder op app gehad, maar steeds geblokkeerd, want hij is zo irritant...........maar heb hem nog nooit in het echt gezien ofzo.
Ja dat was zeker een goede zet pffff.....quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:06 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Goed plan ook dat je juist hem uitkoos. Beetje destructieve actie, of niet..?
Nouja, gebeurd is gebeurd. Zie je je ouders snel, of voorlopig niet? Telefonisch dit vertellen is zo kut namelijk.
Negeer die rare kwast verder enniemeerdoen
Waarom zou je niet stoppen? Dan heb je sowieso nooit last nog van dit soort ellende.quote:Op zondag 18 mei 2014 10:44 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik wil niet stoppen met gokken, ik wil het onder controle hebben.
Ja ik weet het niet. Omdat ik gelogen heb tegen hem en hij me wilt 'helpen'. Maar geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:47 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik snap er ook maar weinig van, en ik probeer het echt
Heeft hij al gevraagd om naaktfoto's in ruil voor het niet-bellen?quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Omdat ik gelogen heb tegen hem en hij me wilt 'helpen'. Maar geloof er geen reet van.
Dat is je paranioa, ik heb je gesprek zo gelezen en wat ik erop uitmaak is dat je alles goed gefixt wilt hebben maar er niks voor wilt doen. Maar het moet wel gefixt zijn en eigenlijk niks anders dan dat je gewend bent. Helaas moet ik wel zeggen dat werkt zo niet. Wat Wil je eigenlijk veranderen? Diep van binnen wil je eigenlijk nog steeds gokken en vertel je aan jezelf dat het wel okay is, als je maar je volgende geld binnen krijgt om te gaan gokken. Want dat is 'veilig' en bekend.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet. Omdat ik gelogen heb tegen hem en hij me wilt 'helpen'. Maar geloof er geen reet van.
Nee, maar daar zou die in staat zijn ja 100%quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:56 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Heeft hij al gevraagd om naaktfoto's in ruil voor het niet-bellen?
Sterkte! Niks beter dan iemand die zijn leven wil veranderen. Inzien dat er iets niet goed is. Is stap 1.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:35 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik hierop moet zeggen
Over die jongen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Sterkte! Niks beter dan iemand die zijn leven wil veranderen. Inzien dat er iets niet goed is. Is stap 1.
Meh, en dan? Iemand die je "bedreigt". Blokkeren en laten lopen gewoon een losse flodder. eerst zaken op order krijgen, daarna zelf richting ouders bellenquote:
gewoon blokkeren. desnoods met de opmerking dat als ie je ouders belt, jij de politie op zn dak zet wegens bedreiging en internet stalken.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 20:20 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Nee, maar daar zou die in staat zijn ja 100%
Hij zou een pets in z'n waffel moeten krijgen.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 19:51 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van mijn ouders erover, wat betekent dat hij niet gebeld heeft..quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:55 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Hij zou een pets in z'n waffel moeten krijgen.
Ik vind dit een mooi topic.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van mijn ouders erover, wat betekent dat hij niet gebeld heeft..
Ik voel me trouwens verrassend goed, lekker de hele dag bezig geweest![]()
Natuurlijk kunnen er altijd weer downmomenten komen, maar ik heb toch een gevoel dat het allemaal goed gaat komen, schuld aflossen en mijn diploma halen.
Je lijkt mij erg afhankelijk en impulsief type. Zo iemand die gaat zoenen voor een beetje liefde en geld. En daarna weer zo maar wat doet wat in haar opkomt.quote:Op woensdag 21 mei 2014 19:12 schreef klavertje444 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gehoord van mijn ouders erover, wat betekent dat hij niet gebeld heeft..
Ik voel me trouwens verrassend goed, lekker de hele dag bezig geweest![]()
Natuurlijk kunnen er altijd weer downmomenten komen, maar ik heb toch een gevoel dat het allemaal goed gaat komen, schuld aflossen en mijn diploma halen.
Impulsief inderdaad.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je lijkt mij erg afhankelijk en impulsief type. Zo iemand die gaat zoenen voor een beetje liefde en geld. En daarna weer zo maar wat doet wat in haar opkomt.
Je bent iig rijp voor een psych die je begeleid met afkicken van gokken (ja want het is een verslaving).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |